خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,363
امتیاز واکنش
51,312
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعبیر خواب حیاط
1- دیدن حیاط در خواب نشانه شایعه پراکنی و دروغ است. کسی پشت سر شما شایعه پراکنی می کند و دید دیگران را نسبت به شما خراب خواهد کرد. از آنجایی که همه شما را می شناسند و می دانند که چقدر مهربان هستید و این وصله ها به شما نمی چسبد، حرف های آن ها را باور نمی کنند. اما حرفتان سر زبان ها پیچیده و این مشکلی است که کاری نمی توانید در مقابل آن انجام دهید.

تعبیر خواب حیاط جارو زدن
2- اگر در خواب دیدید که مشغول جارو کشیدن حیاط هستید تعبیرش این است که در کاری که انجام می دهید موفق خواهید بود. به زودی زمان خود را سازمان دهی می کنید و متوجه می شوید که باید به تمام تعهدات خود عمل کنید تا بتوانید اعتماد کارفرمایان را به خود جلب نمایید. اجازه نمی دهید که کاری روی هم انباشته شود و سریعا آن را رتق و فتق خواهید کرد. به زودی مطالعه را شروع می کنید و کارهایتان را از روی اصول و با دانش فنی پیش خواهید برد. این خواب در هر صورت خوب و مثبت است.
3- تعبیر خواب بازی در حیاط نشانه این است که نمی خواهید بزرگ شوید. از مواجهه با بسیاری از وسوسه ها و آزمایش های زندگی ، خسته شده اید و دوست دارید به دوران بچگی تان برگردید. حس می کنید اکنون آرامش و امنیت گذشته را ندارید و از این جهت خیلی غمگین و غصه دارید.. شما دنیای بزرگسالان را دوست ندارید چون می دانید مجبور هستید دروغ بگویید یا برای رسیدن به هدفتان از ارزش های والای انسانی خارج شوید.
4- این خواب چندین معنی دارد. تعبیر اولش خلاص شدن از شر بدی ها و ناپاکی های اطرافتان است. . این تعبیر به ویژه در جنبه تجاری زندگی شما صدق می کند. به زودی ناخالصی ها را از زندگی تجاری حذف می کنید و پول حلال به دست می آورید.
5- تعبیر دیگر بازی کردن در حیاط مشکلات جسمی و بیماری است. احتمالاً مدت زمان طولانی است که مراجعه به پزشک را به تعویق انداخته اید ، در حالی که علائمی دارید که نشان می دهد بیمار هستید. به دنبال دارو در اینترنت نگردید و هر چه زودتر به متخصص مراجعه کنید. او حتما باید شما را بررسی و چک کند.
6- اگر در خواب دیدید که شخص دیگری در خواب چمن های حیاط را کوتاه می کند، تعبیرش این است که به زودی مسئولیت سنگینی به عهده شما گذاشته خواهد شد. احتمالا کارفرمای سخت گیری دارید و به همین دلیل به شدت تحت فشارید و به همین دلیل عصبی و ناراحت هستید. با یک سازماندهی خوب و اعتماد به نفس از پس این مشکل هم بر خواهید آمد. اگر بتوانید تیم دلسوزی برای خود جمع کنید خیلی به نفع شما می شود.

تعبیر خواب باغچه حیاط
7- اگر در خواب دیدید که در حیاط گل می کاشتید تعبیرش این است اجازه سوء تفاهم نمی دهید. اگر مشکلی پیش بیاید با مدیریت و دانش خود تمام مشکلات را حل و فصل خواهید کرد. متاسفانه همه مدیریت و درایت شما را ندارند و خیلی راحت گول می خورند. به جای صحبت کردن بیش از حد
8- اگر در خواب می بینید که افراد دیگری در حیاط خانه های خود گل بکارند ، این نشانه این است که با مشکلی روبرو خواهید شد که وقت زیادی از شما می گیرد. از مشاوره گرفتن از کسی نترسید. تجربه شخص دیگری می تواند به شما کمک کند بفهمید چگونه و چه کاری باید انجام دهید یا چه کارهایی را انجام ندهید.
9- اگر در خواب دیدید که در حیاط درخت می کاشتید ، تعبیرش این است که دوست ندارید که دیگران در کار و زندگی تان دخالت کنند. یکی از نزدیکان شما احتمالاً هر تصمیمی یا حرکتی را که انجام می دهید به بهانه اینکه فقط بهترین ها را برای شما می خواهند مدام شما را زیر سوال می برد و این خیلی آزار دهنده است. شما از بکن نکن ها و دستورات و دخالت های دیگران خسته شده اید و دوست دارید زندگی مستقلی داشته باشید. به همین دلیل تصمیم گرفته اید که از تمام این افراد فاصله بگیرید و به صحبت های هیچ کس هم گوش ندهید و در نهایت خواهید توانست کارها را همانطور که می خواهید انجام دهید.
10- اگر درخواب دیدید که دیگران در حیاط خانه درخت می کاشتند تعبیرش این است که به شایعات بیش از حد اهمیت می دهید و تمام حرف هایی که پشت سر دیگران می زنند را باور میکنید و رفتارهایتان را بر آن اساس پایه ریزی خواهید کرد. اجازه دهید مردم خودشان را به شما نشان دهند. نه صرفا بر اساس چیزهایی که شنیده اید قضاوت کنید.
11- اگر در خواب استخر را در حیاط دیدید تعبیرش این است که به دنبال داشتن تفریحات لوکس و سرگرمی های متفاوت هستید. شما می خواهید همه خواسته ها و نیازهای خود را برآورده کنید ، اما وضعیت مالی فعلی این اجازه را به شما نخواهد داد. این شرایط خصوصاً در افرادی که بچه دار می شوند وجود دارد زیرا اولویت های آنها کاملاً با افراد مجرد یا زوجهای بدون فرزند متفاوت است.

تعبیر خواب در حیاط خانه
12- اگر در خواب دیدید که در حیاط ریلکس می کردید مشغول استراحت بودید تعبیرش خوب است. استرس تان کم می شود و به زودی خبرهای خوبی را خواهید شنید. اوضاع همانطور خواهد شد که می خواهید. زمان بیشتری را برای وقت گذرانی با دیگران خواهید داشت.
13- اگر در خواب دیدید که در حیاط مهمانی و جشنی ترتیب داده بودید، تعبیرش این است که دوست دارید لحظات خوبی را با هم جشن بگیرید و با هم باشید. شما جشن های بزرگی که دیگران ترتیب می دهند و در آن غریبه های زیادی حضور دارند را دوست ندارید. بلکه دوست دارید مهمانی های خصوصی بگیرید و با وقت بیشتری را با اعضای خانواده بگذرانید.
14- تعبیر دیدن جشن در حیاطی این است که حلقه دوستان خود را گسترش خواهید داد. افراد جدید و جالبی به گروهتان اضافه خواهند شد و به زودی به آنچه که می خواهید می رسید. این فرصت را خواهید داشت که چیزهای زیادی از آنها بیاموزید. حتی ممکن است یکی از آنها شما را بیشتر مجذوب خود کند ، بنابراین آرزو می کنید زمان بیشتری را با آنها سپری کنید.
15- اگر در خواب دیدید که چیزی را در حیاط دفن میکردید تعبیرش این است که اسراری را در خود نگه داشته اید. شما احتمالاً با رفتارتان کسی را آزارده اید و سعی می کنید که آن را مخفی کنید تا کسانی که شما را دوست دارند از کارتان خبر دار نشوند. احتمالاً نمی خواهید به آن فکر کنید ، اما افکار تاریک دائماً در ذهن شما هستند. ایده بدی نیست که این مشکلات را با شخصی که به او اعتماد دارید در میان بگذارید. با این کار این بار سنگین را از روی سـ*ـینه تان بر میدارید و راحت می شوید.
16- اگر در خواب دیدید که مشغول آفتاب گرفتن در حیاط هستید تعبیرش این است که در شرایطی هستید که با یک اشتباه مسیر زندگی تان را کاملا تغییر می دهید. سعی کنید در این برهه حساس به خودتان بیایید و برای زندگی تان کمی برنامه بچینید. کنترل امور را در دست بگیرید و بیش از حد حساس نشوید. شما به یک حامی درست و حسابی نیاز دارید که این ترس ها را از شما بگیرد.
17- تعبیر دیگر این خواب این است که زندگی خصوصی شما دچار بحران شده است. شما احتمالاً به خاطر یک اتفاق که همه خانواده را لرزانده، ناراحت هستید.

منبع:مجله دلگرم


تعبیر خواب حیاط

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا