خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,365
امتیاز واکنش
51,314
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعبیر خواب نیمکت
1- دیدن نیمکت در خواب نشانه سود و منفعت است. احتمالا باور نمی کردید که در شغلی تا این حد موفق باشید. چون کار جدیدتان را با بی میلی شروع کرده بودید و انتظار سود زیادی نداشتید. با این حال ، وضعیت به طور غیر منتظره ای خوب خواهد شد.
2- اگر در خواب دیدید که نیمکت را بلند کردید، تعبیرش این است که به مهمانی دعوت خواهید شد. احتمالاً تاریخی را که خاطرات زیبا را به شما یادآوری می کند جشن می گیرید و دوست دارید در کنار افراد عزیز خود باشید. مهم نیست که چه قدر به شما سخت خواهد گذشت و تدارک می چینید. همین که کنار عزیزانتان باشید کافیست.
3- دیدن نیمکت در خانه، آپارتمان یا فضای بسته نشانه این است که از تعهدات خود غافل شده اید. سعی کنید به قول هایی که داده اید عمل کنید زیرا روی هم انباشته می شوند و نمی توانید هیچ کدام از آن ها را انجام دهید..
جنس نیمکت هم در خواب تعابیر متفاوتی دارد.
4- همچنین اگر نیمکت آپارتمان یا خانه شما خالی باشد ، یا شخصی روی آن نشسته باشد تعبیرش این است که باید مراقب رقبای خود باشید.. شخصی نظر خوبی در مورد شما ندارد و سعی دارد شما را با رفتار یا کلماتش آزار دهد.
5- تعبیر نیمکت خالی در خواب نشانه این است که آینده ای مبهمی در انتظارتان است. درست است که دوستان خوبی دارید و حمایت و عشق آن ها را خواهید داشت اما سعی کنید به دیگران متکی نباشید و روی پای خود بایستید.
6- اگر در خواب دیدید که روی نیمکت دراز کشیدید تعبیرش این است که در راهی که در پیش دارید تعلل می کنید.. به دلیل خونسرد بودن بیش از حدتان دیگران را از خود ناراحت کرده اید. بهتر است بهانه گیری را کنار بگذارید و بیشتر از قبل مسئولیت پذیر باشید.
7- اگر در خواب دیدید که دیگران روی نیمکت خوابیده بودند تعبیرش این است که در جمع دوستانتان آرام خواهید گرفت و اوقات خوبی را سپری خواهید کرد. این احتمال وجود دارد که به جشن عروسی دعوت می شوید یا با دوستانتان به پیک نیک می روید.
8- اگر در خواب دیدید که در زیر نیمکت دراز کشیدید تعبیرش این است درگیر دیگران نشوید. اجازه ندهید که دیگران شما را علاقه‌مند کنند. با وقار بمانید و مثل آن ها رفتار نکنید. این تنها راه برای حفظ تمرکز و اعصاب شماست.
9- اگر خواب دیدید که دیگران زیر نیمکت دراز کشیدند، تعبیرش این است که دچار پارانوئید هستید. فکر می کنید که دیگران بر ضد شما هستند و شما را دوست ندارند و هیچ شانس ندارید. اگر دیدگاه خود را تغییر می دادید ، می فهمید که چقدر اشتباه می کنید. شاید مقصر اصلی برخی از مشکلات هستید اما نه اینکه همه جهان شما را برای کاری که نکرده اید مقصر بدانند. کمی رویه زندگی تان را تغییر دهید.


تعبیر خواب نیمکت

 

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,365
امتیاز واکنش
51,314
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
لوک اویتنهاو می گوید :
10- تعبیر خواب نیمکت : قولهای دروغین
تعبیر خواب روی نیمکت نشستن
11- اگر در خواب دیدید که روی نیمکت نشستید یا کسی شما را به زور روی آن نشاند تعبیرش این است که به گناهی که نکرده اید متهم می شوید.. شما کسی هستید که همیشه نظر خود را می گوید بدون اینکه فکر کند به کسی آسیب میزند. به همین دلیل دشمن زیادی پیدا می کند و همه با او درگیر هستند. سعی کنید در برخورد ها و رفتارتان با دیگران بیشتر دقت کنید و برای خودتان دشمن درست نکنید.
12- اگر می بینید بچه ها روی نیمکت نشسته اند ، تعبیرش این است که باید مراقب سلامتی خود باشید . استرس زیاد ، رژیم غذایی نامناسب و کمبود فعالیت بدنی سلامتی تان را به خطر می اندازد.. علاوه بر این ، اگر احساس خوبی ندارید یا علائمی دارید که در گذشته نداشتید، حتما به پزشک مراجعه کنید.
آنلی بیتون می‌گوید :
13- اگر خواب ببینید روی نیمکتی نشسته اید ، نشانه آن است که بدهکاران در پرداخت بدهی خود به شما مرددند .
14- اگر خواب ببینید دیگران بر نیمکت نشسته اند ، نشانه آن است که با دوستی که در اثر عدم تفاهم با او قهر کرده اید ، آشتی خواهید کرد .
تعبیر خواب نیمکت پارک
15- دیدن نیمکت پارک در خواب نشانه این است که باید هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی به خودتان استراحت دهید. شما گذشته تلاش زیادی کرده و تحت فشار زیادی قرار داشته اید که این امر بر روح و روان شما تأثیر منفی گذاشته است. وقت آن است که چند روز مرخصی بگیرید و توجه خود را به چیزهایی که دوست دارید معطوف نمایید. کتاب بخوانید ، به پیاده روی یا دوچرخه سواری بروید یا تفریحاتی کنید که قبلا آن را نکرده اید.
تعبیر خواب نیمکت چوبی
16- دیدن نیمکت چوبی در خواب نشانه قرار عاشقانه است. در دوره بعد وقتی صحبت از عشق می شود شانس زیادی خواهید داشت. شریک زندگی شما توجه و عشق زیادی را به شما خواهد داد و زندگی رضایت بخشی خواهید داشت.
لوک اویتنهاو می گوید :
17- تعبیر خواب نیمکت چوبی : ماجراهای عشقی
تعبیر خواب نیمکت آهنی
18- نیمکت فلزی یا آهنی به معنای هدیه گرفتن است. ممکن است در ابتدا به نظر شما بی فایده باشد ، اما بعداً آن را بسیار استفاده خواهید کرد. این رویا همچنین موهبتی از جانب خدا نیز تعبیر می شود.
تعبیر خواب نیمکت مدرسه
19- نیمکت مدرسه مربوط به مسائل مربوط به تحصیل است. شاید فارغ التحصیل شده اید یا قصد ادامه تحصیل دارید. اگر کودکتان را پشت نیمکت مدرسه ببینید تعبیرش این است که کودکتان به موفقیت های خوبی در تحصیلش خواهد رسید و شما را خوشحال خواهد کرد.

منبع:مجله دلگرم


تعبیر خواب نیمکت

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا