خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
8,818
امتیاز واکنش
39,625
امتیاز
473
زمان حضور
291 روز 19 ساعت 32 دقیقه
⚜فال روزانه 7 تیر ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک.
در طول سال‌های زندگی‌تان آ‌ن‌گونه که باید و شاید از اطرافیان محبت ندیده‌اید. این وضعیت در سال تولدتان تغییر می‌کند. در این سال اطرافیان حسابی شما را تحویل می‌گیرند. تیر را با مشکلی به پایان می‌رسانید. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. به اَمرداد که رسیدید، غصه‌ای به جان شما میفتد. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. شهریور امسال زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. مهر را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. به آبان که رسیدید، یکی از آشنایان به کمک شما نیاز پیدا می‌کند. هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید کمک‌های شما بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. در آذر امسال با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. این آشنایی را به بهانه‌ای برای گسترش دامنه دوستان‌تان تبدیل کنید. دی ماه امسال زمان عاشقی شماست. در این ماه شرایطی برای عشق‌و‌عاشقی مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را پشت سر بگذارید. به بهمن که رسیدید، چشم از سلامت وجود نازنین‌تان بر ندارید. در این ماه بیماری شما را تهدید می‌کند. اسفند را با کارهای زیادی به پایان می‌رسانید. به فروردین سال آینده که رسیدید، غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. اردیبهشت سال آینده زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه شرایطی برای سفری جانانه مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. در خرداد سالی که از راه می‌رسد، پیشنهادی برای تغییر شغل یا محل زندگی دریافت می‌کنید. این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید، انجام آن به نفع شماست. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.




منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
8,818
امتیاز واکنش
39,625
امتیاز
473
زمان حضور
291 روز 19 ساعت 32 دقیقه
⚜فال روزانه 8 تیر ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک.
مدتی است که از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید و آن‌گونه که باید و شاید مواظب سلامت وجود نازنین‌تان نیستید. ادامه این رویکرد در سال تولدتان اصلاً به صلاح شما نیست. در این سال توجه بیشتری به خودتان اختصاص دهید و چشم از سلامت خود بر ندارید. تیر را با اتفاق ناراحت‌کننده‌ای به پایان می‌رسانید. به اَمرداد که رسیدید، سرتان حسابی شلوغ می‌شود. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. شهریور را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه خطری در کمین شماست. به مهر که رسیدید، دوستان جدیدی پیدا می‌کنید. ارتباط خود با این افراد را گسترش دهید و رفقای بیشتری به جمع دوستان‌تان اضافه کنید. در آبان امسال چشم از دارایی‌های خود بر ندارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. به آذر که رسیدید، سایه همای سعادت روی سر شما میفتد. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به لطف این پول، رونق بیشتری به زندگی خود ببخشید و لحظه‌های شادی را پشت سر بگذارید. دی و بهمن بسیار پرکاری را در پیش رو دارید. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده، انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. مشکلی حقوقی در اسفند امسال راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و از افراد باتجربه کمک بگیرید. به فروردین سال آینده که رسیدید، عشقی آتشین به جان شما میفتد. پذیرای این عشق باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را پشت سر بگذارید. در اردیبهشت سال آینده سر شما خلوت می‌شود و فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.




منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
8,818
امتیاز واکنش
39,625
امتیاز
473
زمان حضور
291 روز 19 ساعت 32 دقیقه
⚜فال روزانه 9 تیر ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک.
رازی سربه‌مهر در سـ*ـینه دارید. این راز بر دل شما سنگینی می‌کند و مدتی است که وسوسه شده‌اید، آن را با اطرافیان در میان بگذارید. انجام این کار اصلاً به صلاح شما نیست. سفره دل‌تان را پیش هر کس‌و‌ناکسی باز نکنید و به رازداری خود ادامه دهید. تیر ماه را با خبر غیر منتظره‌ای به پایان می رسانید. به اَمرداد که رسیدید، غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. اجازه ندهید این غصه،‌ شرایطی برای افسردگی شما فراهم کند. شهریور بسیار پر کاری را در پیش دارید. کارهای دشوار را انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. مهر که از راه رسید، زندگی شما رونق پیدا می‌کند. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. آذر را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه خطری در کمین سلامت شماست. به بهمن که رسیدید، از همیشه عاشق‌تر خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را پشت سر بگذارید. در اسفند امسال با تغییر مهمی روبه‌رو خواهید شد. با این تغییر کنار بیایید و مطمئن باشید انجام آن به نفع شماست. در اردیبهشت سالی که از راه می‌رسد با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. این آشنایی را به بهانه‌ای برای ایجاد دوستان جدید تبدیل کنید. در خرداد سال آینده بیشتر از همیشه مواظب دارایی‌های خود باشید. در این ماه احتمال سرقت کالاهای شما یا ضرر مالی‌تان بسیار است. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.




منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا