خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

-ZAℍЯმ-

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/8/19
ارسال ها
6,853
امتیاز واکنش
43,895
امتیاز
483
محل سکونت
دنیای خیال
زمان حضور
51 روز 15 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی- جام حذفی برای استقلال از امروز و با بازی برابر پیکان شروع می شود. جامی که فرهاد مجیدی فصل قبل تا یک قدمی فتحش رفت ولی طبق معمول با یک قهر! از او و استقلال گرفته شد.



به گزارش فوتبالی، رویارویی های این دو تیم، خاطرات زیادی را برای استقلالی ها به همراه دارد؛ این 1+9 چهره شاید برجسته ترین این خاطرت را رقم زده باشند.

* علی سامره
هواداران استقلال در آخرین دوره جام آزادگان سرمست از بازگشت فرهاد مجیدی و ادامه حضور داریوش یزدانی بودند که در همان بازی اول برابر پیکان، فهمیدند یک ماشین گلزنی تمام عیار نصیب شان شده است. علی سامره با هت تریک در همان بازی اول برابر پیکان، نشان داد پورحیدری طبق معمول شاه ماهی صید کرده است. او یک بار هم در لیگ سوم، برابر پیکان دبل کرد تا تیم قلعه نویی، دو بار باخت را با تساوی عوض کند. فردای بازی، روزنامه مرحوم! جهان فوتبال تیتر زد:«بازگشت با سوپرسامره».

* ناصر حجازی
انتقادات از ناصر حجازی به اوج رسیده بود که استقلال برابر پیکان خیلی زود و قبل از رسیدن به دقیقه 20 با دو گل جلو افتاد. روی سکوها، دوباره ناصر حجازی تشویق می شد ولی قصه خیلی زود خراب شد. پیکان در همان نیمه اول، دو گل عقب افتادگی را جبران کرد و در نیمه دوم هم، گل سوم را زد تا آخرین حضور ناصر حجازی روی نیمکت استقلال رقم بخورد.

* فرهاد مجیدی
بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال در اواسط لیگ دوازدهم رقم خورد. حضور او و فتح الله زاده در خانه قلعه نویی در شب فوت مادر سرمربی آبی ها، درنهایت به سود استقلال شد. مجیدی برابر پیکان، اولین گلش را در برگشت به استقلال زد، به سمت جایگاه هواداران دوید و پیراهنش را به سمت آنها پرتاب کرد.

* علیرضا منصوریان
همه چیز آماده بود تا پای برگه اخراج علیرضا منصوریان از استقلال خیلی زود امضا شود. استقلال بعد از تساوی خانگی با نفت، باخت بیرون از خانه به استقلال خوزستان و سپس شکست خانگی برابر صنعت نفت، آماده تغییر و تحول روی نیمکتش بود. بازی بعدی با پیکان بود و استقلال بسان دو بازی قبلی، عقب افتاده بود که بهنام برزای گل مساوی را زد و با آن گل، ادامه حضور منصوریان روی نیمکت استقلال تثبیت شد.

* آرش برهانی
از یک تا 9 بشمارید؛ این تعداد دقیقه همان زمانی است که برهانی نیاز داشت تا یکی از تاریخی ترین هت تریک های استقلال را رقم بزند. استقلال با یک گل از پیکان در آزادی عقب افتاده بود که برهانی کارش را استارت زد و با یک پنالتی، یک ضربه سر و یک قیچی برگردان تماشایی، تیمش را برنده راهی رختکن کرد.

* وحید طالب لو
آخرین باری که صمد مرفاوی روی نیمکت استقلال نشست؛ استقلال در قزوین با یک گل از پیکان جلو بود و این برد می توانست پایان خوبی برای لیگ نهم باشد اما در دقیقه 90 طالب لو یکی از عجایب تاریخ لیگ برتر را رقم زد. او برای دفع توپ به هوا پرید ولی آن را به درون دروازه تیمش مشت کرد.

* آندره آ استراماچونی
هواداران استقلال که با مرد ایتالیایی به صدر جدول رسیده بودند، هرگز فکر نمی کردند در بازی بعدی که تنها 3 روز بعد از بازی برابر پدیده بود، خبری از استراماچونی روی نیمکت شان نباشد. مرد ایتالیایی رفته بود و استقلال بدون او برابر پیکان قرار گرفت. دیداری که قرار بود در شهرقدس برگزار شود ولی هواداران استقلال به قدری عصبانی بودند که درنهایت تصمیم گرفته شد بازی به ورزشگاه آزادی منتقل شود.

* میلاد میداودی
آخرین گلش با پیراهن استقلال را به پیکان زد و در نیم فصل لیگ دوازدهم برای همیشه از استقلال رفت. بازیکنی که تکل وحشتناک بازیکن ملوان، پایان دوران فوتبالش را درحالی رقم زد که داور بازی، خداداد افشاریان این صحنه را حتی خطا هم نگرفت و معتقد بود میداودی خواسته او را فریب بدهد. یک قیچی بـ*ـغل زیبا و حسن ختام گلزنی های میداودی با پیراهن استقلال. میداودی قبل از این هم دروازه پیکان را باز کرده بود؛ یک ضربه کپی برابر اصل کریس رونالدو به گوشه دروازه ابراهیم میرزاپور.

* امید ابراهیمی
یک ژنرال بی بدیل که بدون تردید یکی از بهترین بازیهایش برای استقلال را برابر پیکان در زمان شفر انجام داد. استقلال برتری اش برابر پیکان را از دست داده و داریوش شجاعیان هم اخراج شده بود. در دقایق پایانی اما امید ابراهیمی توپ را از یک سوم دفاعی استقلال جلو برد و درنهایت با یک ضربه فنی، گل سوم را زد.

* استقلال
گل سوم استقلال در پیروزی 3 بر 2 برابر پیکان در لیگ شانزدهم، یکی از ویژه ترین گلهای این تیم در تاریخ لیگ برتر است. 27 پاس پیاپی بین بازیکنان استقلال رد و بدل شد و همه بازیکنان حداقل یک پاس در این صحنه دادند حتی مهدی رحمتی. درنهایت بعد از این تعداد پاس و سپری شدن حدود 51 ثانیه، علی قربانی پاس کاوه رضایی را به تور دروازه پیکان رساند.



زمان خبر:20 دقیقه قبل

#رمان_98
#انجمن_رمان_98
#اخبار_فوتبال_داخلی


خاطرات استقلال از رویارویی با پیکان؛ 1+9

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا