خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

-ZAℍЯმ-

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/8/19
ارسال ها
6,853
امتیاز واکنش
43,923
امتیاز
483
محل سکونت
دنیای خیال
زمان حضور
51 روز 15 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی - در دور برگشت از مرحله‌ی یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن و بارسلونا در ورزشگاه پارک دو پرنس به تساوی یک بر یک دست یافتند و در نهایت این پی اس جی بود که با نتیجه‌ی 5 بر 2 در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شد و باید دید که چه قرعه‌ای در مرحله‌ی یک چهارم نهایی نصیب پی اس جی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، پاریسی ها که با دستی پر از بازی رفت، پا به این دیدار گذاشته بودند، در همان نیمه‌ی اول بازی توسط کیلیان امباپه از روی نقطه‌ی پنالتی به گل رسیدند تا به نوعی آبی سرد بر روی رویای کامبک بارسلونا ریخته شود. مسی چند دقیقه بعد با شوتی تماشایی گل اول بارسلونا را به ثمر رساند. او این فرصت را داشت تا در ثانیه‌های پایانی نیمه‌ی اول این دیدار با گلزنی از روی نقطه‌ی پنالتی بارسا را پیش بیندازد و شانس کامبک را برای بارسلونا همچنان زنده نگه دارد اما پنالتی خود را از دست داد تا اوضاع برای بارسا دشوار باقی بماند.

در نیمه‌ی دوم هم تلاش های بارسلونا بی ثمر بود و کیلور ناواس عملکرد بسیار درخشانی داشت تا در نهایت بارسلونا از دور رقابت ها کنار رود و پی اس جی راهی مرحله‌ی یک چهارم نهایی شود.


زمان خبر:12ساعت قبل

#رمان_98
#انجمن_رمان_98
#اخبار_فوتبال_خارجی


پاریسن ژرمن 1-1 بارسلونا؛ آب سرد امباپه روی رویای کامبک بارسا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا