خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

-ZAℍЯმ-

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/8/19
ارسال ها
6,853
امتیاز واکنش
43,895
امتیاز
483
محل سکونت
دنیای خیال
زمان حضور
51 روز 15 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 5 بر 2 مقابل پاری سن ژرمن شکست خورد و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه بازیکنی بود که در حذف بارسلونا تاثیر بسیار زیادی گذاشت. او در بازی رفت هتریک کرد و در بازی برگشت هم تک گل پاری سن ژرمن را به ثمر رساند تا کار را برای آبی و اناری پوشان بسیار دشوار سازد و آن ها به سمت حذف شدن هدایت کند.

اما پس از سوت پایان بازی در پاریس و اینکه حذف بارسلونا قطعی شد، بازیکنی که به سمت امباپه رفت و پیراهن او را گرفت و در واقع معاوضه‌ی پیراهن را با کیلیان امباپه انجام داد، پدری بود. این بازیکن جوان به نظر می‌رسد که می‌خواست یک یادگاری از امباپه داشته باشد. البته امباپه و پدری اختلاف سنی حدود 4 سال دارند و هر دو هم هنوز بسیار جوان هستند چرا که امباپه 22 ساله است و پدری تنها 18 سال دارد و آینده‌ی درخشانی پیش روی اوست.

در هر صورت و با رقم خوردن این شرایط باید دید که ادامه‌ی لیگ قهرمانان اروپا به چه شکل پیش خواهد رفت و در نهایت پی اس جی و کیلیان امباپه تا چه مرحله‌ای از این رقابت ها جلو خواهند رفت.

1470



زمان خبر:11ساعت قبل

#رمان_98
#انجمن_رمان_98
#اخبار_فوتبال_خارجی


کدام‌ بازیکن بارسلونا پیراهن امباپه را گرفت؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا