خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

-ZAℍЯმ-

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/8/19
ارسال ها
6,853
امتیاز واکنش
43,895
امتیاز
483
محل سکونت
دنیای خیال
زمان حضور
51 روز 15 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
طالع بیی زن متولد شهریور





دختران متولد شهریور بطور كلی هیچ وقت مثل مردم دیگر رفتار نمی كنند. نه عصبانی می شوند و دردسر درست می كنند و نه یك دفعه غیبشان می زند.


زن متولد شهریور عمداً می خواهد كه مثل طبیعت به نظر برسد. (نه منظور من این نیست كه او لباس نمی پوشد و سخت است) او ندرتاً آرایش می كند. اگر زنی روستایی باشد ، مطمئن باشید از ریشهء گشنیز و كرفس یا چیزی شبیه به آن ، مواد آرایشی درست كرده و مصرف می كند.


زن متولد شهریور مادر محشری است. برای او خیلی مهم است كه بچهء باهوشی داشته باشد. اما باید بداند كه بچه همان اندازه كه به آموزش و یادگیری نیاز دارد به عشق و محبت هم نیازمند است.


زن شهریور باید به خاطر داشته باشد كه گاهگاه كتابش را كنار بگذارد و كودك را در آ*غو*ش بگیرد. او یك ریز به دنبال علایم هوشمندی در نوازادش است و حتی شاید گاهی فكر كند كه نوزاد كوچولو از نظر هوش مشكل دارد! در عین هر كاری كه بتواند برای بچه انجام می دهد و از سپیدهء صبح تا بوق سگ از او پرستاری می كند.


یادتان باشد كه او خوددار است. پس انتظار نداشته باشید كه مثل متولدین برجهای آبی ناگهان فوران كند ، یا مثل دخترهای متولد برج اسد و میزان جذاب و لوند باشد. در عوض چشمهای او تمام مدت شما را به دقت نگاه می كند و سعی دارد به كنه وجود شما پی ببرد.


پشتكار زن متولد شهریور سبب می شود كه دستیار خوبی باشد و هر رئیسی به او واقعاً اعتماد كند. او فمینیست سرسختی است ولی می خواهد كه او را مثل یك انسان باهوش با حقوق خودش بپذیرید.


در زندگی برخی از زنهای متولد برج شهریور لكه هایی هست كه دوست دارند آنها را مثل غلطهای تایپی با غلط گیر پاك كند و اگر موفق شود از خوشحالی بال در می آورد.


طالع بینی هندی مرد و زن

 
  • تشکر
Reactions: عروس شب و Sepideh:)

-ZAℍЯმ-

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/8/19
ارسال ها
6,853
امتیاز واکنش
43,895
امتیاز
483
محل سکونت
دنیای خیال
زمان حضور
51 روز 15 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
طالع بینی مرد متولد مهر




مرد متولد مهر ،واقعاً مار خوش خط و خالی است ، اما معمولاً به بهترین روش ممكن ، رفتار می كند. مرد متولد برج مهر مثل شوالیه ای است كه در زره می درخشد و با اسب سفید جنگی، دوشیزه های گرفتار مخمصه را نجات می دهد. او حتی در قرن بیست و یك هم رنگ و بوی عشق مؤدبانه را فراموش نكرده است. اگر ببیند عجوزه ای ، دوشیزه ای را تهدید می كند، می داند چه كار كند . (مطمئن باشید فرار نخواهد كرد.)
مرد متولد مهر جذاب واستثنایی به نظر می رسد و كلكسیونی از ادكلن و عطر دارد . به یك مرد متولد برج مهر كه می شناسید ، فكر كنید. آیا زیادی شیك و ظریف نیست ؟

مرد متولد دوست داشتنی ، سیاستمدار بزرگی است. او از ناراحت كردن دیگران متنفر است. در واقع او طوری رفتار می كند كه ثابت كند زمان احترام به بانوان (شوالیه گری) به پایان نرسیده است . وی كسی است كه در اتوبوس و مترو بلند می شود تا شما بنشینید. او خیلی با نزاكت است . اگر با این شوالیه مهربان ازدواج كنید، گرچه از نظر شما همیشه جذاب خواهد ماند ، اما به شكلی محسور كننده با همه دوشیزه ها مؤدبانه رفتار می كند. او بی وفا نیست ، فقط نمی تواند هیچ صورت زیبایی را نادیده بگیرد .


جز لاینكف وجودی او این است كه می خواهد زیبا و جذاب به نظر برسد . اگر پول داشته باشد لباسهای سفارشی و پیراهنها ابریشمی از جنس عالی می پوشد . نه به این دلیل كه آنها نشانه موقعیت اجتماعی هستند ، بلكه او كسی است كه عاشق بهترین ها است .


از آن جا كه عنصر وجودی او هواست احساسات او بیشتر از ذهنش سرچشمه می گیرد تا از قلبش. او فكر می كند چون ستاره اش ونوس است، پس سرا پا عشق و شور است و نمی خواهد بپذیرد كه گاهی رفتار سردی دارد.


طالع بینی هندی مرد و زن

 
  • عالی
  • تشویق
Reactions: |Nikǟn| و Mana

-ZAℍЯმ-

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/8/19
ارسال ها
6,853
امتیاز واکنش
43,895
امتیاز
483
محل سکونت
دنیای خیال
زمان حضور
51 روز 15 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
طالع بینی زن متولد مهر


زن متولد برج مهر مثل هلویی است كه روی دو پا راه می رود. برخی از متولدین مهر آنقدر زیبا هستند كه نفس آدم بند می آید. البته شاید روزی عجوزه ای پیر ، مخوف و عجیب و غریب هم در بین آنها پیدا كنید . ( شك نكنید او هم فكر می كند كه زیباست . ) دختران متولد این برج قشنگترین دختران در كهكشان راه شیری هستند.


آنها طبیعت زیبایی دارند. دختر متولد برج مهر طوری لباس می پوشد كه هم چیز با هم بخواند. او شیك است ، حتی اگر شلوار جین كهنه ای بپوشد ، مطمئن باشید كه تمیز است و به پلیور یا تی شرتی كه می پوشیده ، می آید . او شیفته مد است تا جایی كه گاهی طراح لباس می شود.


زن متولد مهر از مصاحبت دیگران لـ*ـذت می برد و ندرتاً زمان زیادی را به تنهایی می گذارند . اگر تنها زندگی كند ( كه دور از انتظار است .) دوستان زیادی دو و برش دارد. او از جهاتی به زن متولد مرداد شبیه است . زن متولد مهر می خواهد تا جایی كه ممكن است با كمترین زحمت ، از میهمانها به بهترین نحو پذیرایی كند. (او حتی بیسكویت را در ظروف لوكس سرو می كند . )


اگر روزی با دختری روبرو شوید كه بوی خوب شیرینی می دهد مطمئن باشید كه متولد برج مهر است . او عاشق بوی شیرینی است . اگر می خواهید به قلب او راه پیا كنید یك شیشه عطر و یك دسته گل به او هدیه دهید. فراموش نكنید كه رنگ گلبرگها با رنگ بسته عطر جور باشد . او از هماهنگی رنگها لـ*ـذت می برد. این دختر معمولاً یك دسته گل نزدیك سوراخ بینی اش می گیرد .


اگر روزی او را با كثیف ترین و ژولیده ترین لباس ها دیدید ، بدانید كه او حتماً دچار بحران شده است (مگر آنكه همیشه همینطور باشد.) و مشكل اصلی او بگو مگو با شریك زندگی است .


زن متولد مهر ذاتاً مادر نیست هرچند كه بیشترین تلاشش را می كند . با این همه او مادری است كه یك دفعه ناپدید می شود. زن مهر باید یاد بگیرد كه مهر و محبت را از خانه شروع كند. در مواقع نادر كه در خانه به سر می برد مادری دوست داشتنی است.


وقتی بچه ها زبان باز می كنند ، خوشحال تر می شود. او بچه ها را از سنین پایین با كتاب آشنا كرده و از ذهن آنها ذهنی خلاق می سازد. وی بهترین لباسها را به تن خود و بچه ها می كند. بو ، مهمترین چیز مورد توجه اوست حتی بوی بد نوزاد هم او را اذیت می كند و مجبور می شود نزدیك لگن بچه دستگاه تهویه هوا كار بگذارد .


طالع بینی هندی مرد و زن

 

-ZAℍЯმ-

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/8/19
ارسال ها
6,853
امتیاز واکنش
43,895
امتیاز
483
محل سکونت
دنیای خیال
زمان حضور
51 روز 15 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
طالع بینی مرد متولد آبان





مرد متولد آبان جذابیت مغناطیسی او سبب میشود كه جهان از چرخش حول محور خود باز بایستد و در جهت مخالف بچرخد .


مرد متولد آبان خیلی قوی است . او كسی است كه همه ، بویژه زنان تقریباً هركاری برایش انجام می دهند . بعضی از دخترها همه جا به دنبال او می گردند(حتی شما). مردان متولد برج آبان رؤسای شركت ،مؤسسه یا سازمان ها هستند .


مرد متولد آبان پوستی به رنگ سبزه تیره ، مویی مشكی و چشمانی سیاه دارد . البته شاید كسی هم پیدا شود كه بور باشد. اما تعداد این گروه در مقایسه با گروه قبل خیلی كم است . او حتی وقتی صورت خود را اصلاح می كند ، به نظر میرسد كه چند روز است اصلاح نكرده . او چشمانی نافذ دارد آن چنان كه اگر مستقیم به چشمهای شما نگاه كند، آشفته خواهید شد ! اغلب زن و مرد متولد برج آبان با عینك ورزشی عجیب و غریب و یا لنزهای آنچنانی، چشمهای خود را بیشتر به نمایش می گذارند . خیلی ناراحت كنند ه است كه نوروز او را لباس گرم و عینك آفتابی ببینید.


وی احتمالاً غذا هم زیاد می خورد ، اضافه وزن پیدا می كند . هرچند عمیقاً می خواهد خوش هیكل باشد . اودر روابطش بسیار صادق است . به طور ایده ال زن ظریف و پر جنب و جوش متولد برج حوت (دوماهی) شریكی مناسب برای اوست ،اگر همسر شما متولد برج آبان است باید به او كاملاً اعتماد كنید و حتی وقتی اشتباه می كند ، معتقد باشید كه او درست می گوید و اشتباه نكرده است. او به هیچ وجه نمی خواهد شما رقیب او باشید .


تا زمانی كه بتواند حسادت خود را كنترل كند ، پدر خوبی است . او بیش از دیگر مردان متولد برجهانی تیر . اسفند احساسات خود را نسبت به بچه ها نشان می دهد . او با خوشحالی به شما اجازه می دهد كه از نوزاد مراقبت كنید.


مرد متولد آبان مشغله ذهنی را در روابطش دخالت می دهد .


قبول كنید كه بیشتر متولدین برج آبان معنی كامل آشفتگی و آشوب هستند است . آنها اعتماد به نفس دارند و خود را چنان تشویق و ترغیب می كنند كه حتماً بهت زده خواهید شد و آرزو می كنید كه مثل او باشید ، علیرغم همه اینها اونگرانی ، ترس و اوهام زیادی دارد . فراموش نكنید كه او آدمی جنجالی است .


طالع بینی هندی مرد و زن

 

-ZAℍЯმ-

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/8/19
ارسال ها
6,853
امتیاز واکنش
43,895
امتیاز
483
محل سکونت
دنیای خیال
زمان حضور
51 روز 15 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
طالع بینی زن متولد آبان





زن متولد آبان ،آدم سردی است. آرامش بیش از حد برخی این از زنهای افسونگر، شما را جادو می كند، حتی ممكن است آزار بدهد و سرگردان كند. زمان زیادی طول می كشد تا بفهمید او به چه چیزی شبیه است. مطمئناً ، او واقعاً همان دختر سرد و خوددار نمی تواند باشد . در واقع وظیفه شماست كه بفهمید او چیست :


بیشتر زنان متولد آبان قشنگ ، وسوسه انگیز و فریبا هستند. حتی زمانی كه كاملاً ساكت هستند ، چشمهای آنها با صدای بلند با شما سخن می گوید . آنقدر جذاب هستند كه دوستان به دورشان جمع می شوند . شما هم با انرژی جالب، مبهم و مرموز او گرفتار می شوید .


در واقع عشق در تمام عناصر وجودی دوشیزه متولد آبان نفوذ كرده . او با همه موضوعات احساساتی برخورد می كند ، از طریق آویزان كردن جورابتان روی بند گرفته تا مشكلات جهان سوم ممكن است از آن دخترهایی باشد كه از نظر مردان خرفت است ،اما اگر در قلبش جایی برای خود باز كنید‌. برای همیشه آنجا جای شماست . او در قبال كسی كه دوست دارد بسیار صادق و وفادار است . سعی كنید بر یكی از این دخترها غلبه كنید تاببینید كه زندگی چگونه به روی شما لبخند می زند .


پیش از آنكه به خود غره شوید، فراموش نكنید كه اگر پای خود را از گلیم تان دراز تر كنید ، پشیمان خواهید شد . هرگز فكر نكنید كه می دانید به او خیـ*ـانت كنید ، چون با نگاهی زیركانه همه چیز را می فهمد و چنان غیظ می كند كه مجبور می شوید همه چیز را پنهان كنید . اگر با او درگیر شوید ، هرگز شما را نمی بخشد و فراموش نمی كند ، او حتی در هشتاد سالگی هم از شما دلخور است .


در آسمان فلكی او از متولدین نشانه های دیگر حسود، كینه توز، و انتقام جو تر است . مراقب باشید كه او را خشمگین و غضبناك نكنید . بعداً نگویید كه نگفتم!


وقتی مادر می شود مثل ماده ببری است كه برای محافظت از بچه ها با چنگ ودندان می جنگد . او می تواند بسیار انحصار گر باشد و نگذارد كه بچه ها از چشمش دور شوند . مادرهای خیلی منفی حتی نمی گذارند كه شخصیت بچه ها شكل بگیرد و اگر مراقب نباشند آشفتگی به بار خواهد آمد . از نظر دختران متولد آبان فلسفه زندگی این است كه اگر خداوند دری را ازروی حكمت ببندد ، در دیگری را از روی رحمت باز می كند .


اگر دختری مثبت و متولد آبان را انتخاب كنید، روزهای بسیار خوشی را با هم می گذارنید ، او چه دوست شما باشد چه شریك تان ، استواری غیر منتظره ای از خود نشان می دهد . خدای من ! او بی نظیر است .


طالع بینی هندی مرد و زن

 

-ZAℍЯმ-

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/8/19
ارسال ها
6,853
امتیاز واکنش
43,895
امتیاز
483
محل سکونت
دنیای خیال
زمان حضور
51 روز 15 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
طالع بینی مرد متولد آذر


اگر می خواهید مردی خوش لباس . خوش گذران از هفت دولت آزاد كه همیشه بلیطش برنده می شود را بشناسید ، او كسی جز متولد برج اذر نیست .اگر خواستید سراغ او را بگیرد كافی است سری به محلاتی بزنید كه نتایج بخت آزمایی را اعلام می كنند حتماً‌ نامش را جز برندگان خواهید خواند. او مردی خانگی نیست و دست كم تا وقتی آماده نباشد قید وبند و تعهد را نمی پذیرد و از آن دوری می كند . چون برای تنفس به فضای باز نیاز دارد .


هر جا هم كه بشود اطراق می كند. من كسی را می شناسم كه بلافاصله پس از فارغ التحصیلی از مدرسه ، با پای پیاده دور دنیا سفر كرد ، ازدواج كرد ، همسرش را طلاق داد، برای زندگی به آمریكا بعد هم به كانادا رفت و تا ده سال بعد برنگشت ! این مردها هیچ تمایلی ندارند كه بشنوند زمین گرد است یا اقیانوس اطلس به علت یخبندان مسدود است، آنها مانع نمی شوند و باید هر چیز را خودشان بفهمند .


بسیاری از مردان متولد برج آذر مجرد هستند و احساس می كنند از هفت دولت آزاداند، خودمان را گول نزنیم آنها دوست دارند گل سر سبد باشند و می خواهند بفهمند دردنیا چه خبر است تا جایی كه ممكن است به تنوع نیاز دارند ، اگر شمازنی حسود هستید اصلاً زوج مناسبی برای او محبوب نمی شود. اگر شریك شما كمانگیر است باید بدانید شاید او روزی از خواب بیدار شود و برود و تا یك ماه پیدایش نشود اما اگر در برخورد اول خواسته باشید او را به صندلی زنجیر كنید و تمام درها و پنجره ها را برای جلوگیری از فرارش او چفت و بست بزنید، ممكن است هیچ وقت پیدایش نشود .


اگر می خواهید به شما توجه كند ، باید وانمود كنید به او توجهی ندارید . این مسئله در مورد كلیه متولدین برجهای آتش صادق است . یادتان باشد او شكارچی منطقه البروج است و در چذب دختران استادی قدیمی است . طوری رفتار كنید كه شما را با هوش و علاقمند به یادگیری بداند و با او نرد عشق ببازید. از آنجا كه گاهی متولد برج آذر و شریك او در شروع آشنایی تعریف درستی از روابط خود ندارند . این رابـ*ـطه سالهای سال از نقطه شروع فراتر نمی رود . اما وقتی ابعاد دیگری از وجود هم را كشف كنند، روابط وستانه شان رشد می كند .


مرد متولد برج آذر وقتی پدر می شود ، پدر خوبی نیست . اغلب به نوزاد علاقمند نیست. اماوقتی صدای بچه كوچولو را بشنود، عقیده اش تغییر می كند. به این ترتیب درنگهداری بچه اهل همدردی و همدلی نیست و همانطور كه كارهای خودش را بدون شما انجام می دهد، شما ا در نگهداری بچه به راستی تنها می گذارد.


اما وقتی بچه ها بزرگ می شوند،اوضاع جور دیگری است او از آنها خوشش می اید. بچه ها هم می توانند با پدر گفتگوی درست و حسابی كنند و او هم می تواند بچه ها را به تفكر در مورد مفهوم زندگی و موضوعات جدی دیگر وادار كند. سیاره او مشتری است و مشتری باعث خوش خلقی اوشده ، او واقعاً اهل خوشمزگی است و وقتی حال و حوصله داشته باشد باعث می شود بچه ها شادمانه از ته دل بخندند .


متولدین ماه آذر معمولاً بلند قد و سفید رو هستند و بسیاری از آنهاپیشانی بلندی دارند. یادتان باشد هیچ وقت به آنها نگویید كه دارند تاس می شوند. !


طالع بینی هندی مرد و زن

 

-ZAℍЯმ-

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/8/19
ارسال ها
6,853
امتیاز واکنش
43,895
امتیاز
483
محل سکونت
دنیای خیال
زمان حضور
51 روز 15 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
طالع بینی زن متولد آذر


زن متولد آذر،عجب زن مهربانی است ! با ذهن خلاق و قیافه بی شیله پیله ای كه دارد هیچ وقت عقب نمی ماند.


زن متولد آذر دختر متجددی است و می خواهد او را به خاطر خودش و نه برای موهای بلند و بور یا چشمان آبی درشتش دوست بدارید . او معمولاً به اندازه پسر متولد این برج آزاد و بی قید نیست. اما گاهگاه می خواهد فرار كند و برود. به خاطر بسپارید كه نباید وقتی شانزده سال دارد با او ازدواج كنید .


قبل از آنكه دست به كار امر خیر شود باید برود و دنیا را ببیند . در غیر اینصورت بعدها دیسیپلین شما را نمی پذیرد و آشفتگی به بار می آورند. اگر خیلی زود ازدواج كرده والان احساس خفگی و سركوب می كند بهتر است در كلاسهای شبانه و یا دانشگاه مكاتبه ای ثبت نام كند.


زن متولد آذر دوشیزه ای باانگیزه های مادرانه نیست . اما تمام تلاشش را می كند تا فرزندانی باهوش تربیت كند.


او به بچه ها احترام می گذارد و آنها را نوازش می كند . زن متولد آذر در تربیت فرزندانی مستقل، بی همتا است . او نه تنها مادری پیر و امل نخواهد بود بلكه بچه ها را تشویق می كند كه خودشان باشند. او آنقدر صادق است كه همیشه واقعیت را به بچه ها می گوید . مهمترین بخش پیشرفت فرزندانش ، هوش آنهاست . فرزندان او آنقدر تیز هوش هستند كه از تك تك سلولها خاكستری مغزشان استفاده می كنند .


او فمینیست است و اگر بخواهید با او همیشه از چیزهای پیش پا افتاده صحبت كنید. شعله های خلق آتشی خود را نشان می دهد. به نظر خودش ، او زن است و حقوقی خاص خود دارد، زن متولد برج آذر از صحبت درباره عقایدش نمی ترسد و با تلاش كار خارج و داخل خانه را با هم تلفیق می‏كند.


برای تحریك ذهنش باید تمركز داشته باشد ، در غیر اینصورت دمغ و پكر می شود محدودیت برای كلیه متولدین برج آذر مضر است ، حتی اگر با آدمهای كم هوش ازدواج كند و آپارتمانی لوكس داشته باشد. اگر دختر متولد با كسی ازدواج كند كه نتواند او را به همان ترتیبی كه عادت داشته نگهداری كند بعید نیست با اولین كسی كه از هوش كافی برخوردار است ، بپلكد.


فراموش نكنید همه متولدین این برج خانه به دوش هستند. در واقع خانه به دوش و خوشگذران هستند و ان دختر خواهان داشتن شریكی است كه مثل خودش به سفر علاقمند باشد تا در فروب با هم به گردش بروند .


سیاره متولد آذر مشتری است و از آنجا كه مشتری سیاره پرچانگی است . برخی از زنان متولد این برج خیلی بیشتر از آنكه بتوانند عمل كنند، قول می دهند . ماهها قبل وقتی از وضع مالی ام ناراضی بودم ، یك زن متولد این برج پیشنهاد كرد هر وقت به پول احتیاج داشتم، به من قرض خواهد داد وقتی به كف گیر به ته دیگ خورد سراغ او رفتم تا كمك بگیرم. او گفت : آه اگر دیروز گفته بودی ، داشتم، اما قبض گاز را پرداخت كردم و الان اصلاً پول ندارم. دختر متولد برج آذر در صحبتهایش دایماً از افراد سرشناس نام می برد و شما را آماده می كند تا هرچه می گوید را باور كنید .


می گفت كه دیشب در سالن سینما با هنرپیشه كه او را به اسم كوچك هم صدا می زد، ملاقات كرده به نظر آمد حتی آنها با هم شام هم خورده اند ولی بعد شنیدم كه اصلاً فلانی آشنایی هم نداده است. حرفهای او را زیاد باور نكنید تا به اشتباه نیفتید و نیمه شایسته و تیز هوش این آدمهای مهیج را ببینید.


طالع بینی هندی مرد و زن

 
  • خنده
Reactions: |Nikǟn|

-ZAℍЯმ-

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/8/19
ارسال ها
6,853
امتیاز واکنش
43,895
امتیاز
483
محل سکونت
دنیای خیال
زمان حضور
51 روز 15 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
طالع بینی مرد متولد دی:


خدای من ! مرد متولد دی ،كسی است كه می داند كجا میرود مستقیم رو به جلو!مردان متولد این برج تلاش می كنند تا پیشرفت كنند . سیاره آنها كیوان است ، كیوان فرمانروایی جدی است و توسط حلقه هایی احاطه شده. پس متولد این برج با حلقه های خودش محدود شده است. آنها دقیقاً می دانند چه كاری را می توانند انجام دهند و آن را به خوبی انجام می دهد، نه كمتر و نه بیشتر . این مردان محدودیتهای خود را شناخته و آنها را رعایت می كنند كه گاهی به موفقیتی عظیم می انجامد . در مواقعی دیگر نگرانی ها از اوآدمی خشك مغز می سازند و او قدم از قدم بر نمی دارد و خطر نمی كند و با قوانین دستورات خود را محدود می كند .


این مردان و پول مثل قفل و كلید باهم جورند.


متولد برج دی تحت تأثیر نشانه خود دقیقاً محافظه كار هستند و همیشه خوش نامی دارند . آنها نگران عقاید مردم هستتندو سعی می كنند در هر كاری اصول و مقررات جاری را رعایت كنند . فكر نكنید آدمهای كسالت آوری هستند ، نه واقعاً این طور نیست. آنها به پدر اهمیت زادی می دهند و فكر می كنند سایه پدر همچون روح همیشه بر بالای سر آنها پرواز می كند,(هملت را به خاطر می آورید.) شكایت عمده آنها احساس گناهی است كه زجرشان می دهد ، مرد متولد این برج حتماً اگر پایش را جای پای پدر بگذارد باز هم از غصه اینكه وظیفه اش را در مقابل پدر به خوبی انجام نداد ، او را غذاب می دهد. اگر این نگرانی ها ریشه دار باشند اعتماد به نفس او را تضعیف كرده و خرد می شود. اما اگر همین حس مسئولیت پذیری را در راه درست به كار برد، قوی و قویتر می شود .


آن وقت آسمان آخرین مرز محدودیت اوست. به دلیل احساساتی كه نسبت به پدرش دارد. خودش نیز پدری فعال و سخت گیر خواهد بود. وقتی احساس شادمانی كند، بچه ها را دو چندان شاد می كند و در مواقع دیگر پدری بسیار عاقل است . وقتی بچه ها تكالیفشان را انجام می دهند مصمم و قاطع بالای سر آنهاست و آنها را كنترل می كند وقتی پدر بزگ شود، هر چند می گوید شصت ساله است ولی مثل شانزده ساله ها رفتار می كند.


مرد متولد برج دی گاه معتاد به كار است. ولی بهتر است قبل از آنكه شما او را با سامسونت ، كامپیوتر و ماشین حسابش تنها بگذارید، تمرین كند با آنها به گردش بروید و نشان دهید چقدر به آنها اهمیت می دهید.


مرد و زن متولد ماه دی بسیار دلچسب یا ترش رو، شیك و چشم و گوش باز یا ژولیده پولیده و بدبو باشد. برخی از آنها وقتی راه می روند مثل سطل زباله ای هستند كه روی دوپا راه می رود ، برخی از این مردان از حمام كردن اكراه دارند و فكر می كنند اگر در رگبار گیر بیافتد، تایك هفته حمام نمی خواهند ! پیش از انكه بازو به بازوی او قدم بزنید یا برای بینی تان گیره لباس تهیه كنید باید بدانید كه همه آنها اینطور نیستند ! بعضی بسیار تمیز و مرتب هستند و بوی خوش ( ونه عطری مزخرف ) از خود در هوا می پیچد.


چه تمیز چه كثیف مردان متولد دی معمولاً لاغر و تیره و اغلب كوتاه هستندو كوتاهی قد را با بزرگی شخصیت جبران می كنند. سن آنها در جوانی بیشتر به نظر میرسد . اگر 15 ساله باشند سی ساله به نظر می رسند ، اما وقتی به سی سالگی میرسند در جا می زنند. و به آرامی پیر می شود.


طالع بینی هندی مرد و زن

 

-ZAℍЯმ-

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/8/19
ارسال ها
6,853
امتیاز واکنش
43,895
امتیاز
483
محل سکونت
دنیای خیال
زمان حضور
51 روز 15 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
طالع بینی زن متولد دی





عجب زن قدرتمندی ! از آنجا كه زن متولد برج دی آكنده از اقداری حیرت آورست و دیگران را به چند بار فكر وادار می كند، برخی فكر می كنند كه اوزنی مرد نماست ، اما نیست. جالب است بدانید دختران متولد دی اغلب با مردانی شل و ول و گاه ترسو پیوند زناشویی می بندند و به این ترتیب رئیس نان آور خانه می شوند. آنها احساس پدری هم می كنند. البته همه آنها با آدمهای ترسو ازدواج نمی كنند. اگر یك روز در فروشگاه زنی را دیدید كه تند تند راه می رود و شوهرش در حالیكه ساك خرید وی را در دست دارد، با عجله به دنبالش میرود. مطمئن باشید زن متولد دی را دیده اید.


برخی از دختران متولد دی با مردانی ازدواج می كنند كه پله های موفقیت را یكی پس از دیگری طی می كنند ، آنها از ته دل به شوهر خود افتخار می كنند، برای اثبات ادعای مادر ستاره شناسی ، پیشنهاد می كنم دفعه بعد كه سری به بانك زدید، دورو برتان را خوب نگاه كنید پیرمردی را با دفترچه مستمری به همراه نوه خوشگلش می بینید . نه نه نه اشتباه نكنید، آن خانم جوان زیبا همسر اوست و حتماً هم متولد دی است. زنان متولد دی مردان میانسال را خیلی دوست دارند و در ازدواج گاهی به تفاوت سنی 30 سال فكر می كنند . آنها شوهری می خواهند كه برایشان پدری كند .


اما مادری دلباخته بچه هاست و می خواهد آنها را در زندگی راهنمایی كند، خطرات را گوشزد كند و برای عبور از موانع به آنها كمك كند. گاهی فضول است و بیش از اندازه در كار بچه ها دخالت می كند و می خواهد بچه ها به خواسته هایی كه خودش داشته و نرسیده ، برسند. او بسیار دلسوز است و كمك بزرگی برای بچه هاست و هر وقت كه لازم باشد آنها را هل می دهد.


زن متولد دی نمك زمین است، او مادری معركه است زنی با محبت قاطع، منضبط، تابع مقررات و است. او مامان ، بایدها ست . گاهی آنقدر جدی می شود كه درگیری به وجود می آورد، بویژه وقتی بچه ها نوجوان هستند. سر بچه ها داد می زند: آن شكلی بیرون نرو ، مردم چه فكری می كنند. چون زن است احساساتی تر از همتای مردش است. اما هیچ وقت او را مثل آبگرمكن در حال جوشیدن نمی بینید.


او مصمم است كه شغلی برای خود دست و پا كند و در آمدی هرچند اندك داشته باشد. اغلب این دختران در زندگی باید هدفی داشته باشند و در پی رسیدن به آن تلاش كنند .دختر متولد برج دی هیچ چیز را راحت به دست نمی آورد. او برای رسیدن به خواسته هایش باید صرفه جویی كند و مثل یك درویش زندگی كند . اگر آدم مثبتی باشد، گرفتاری و رنجها را به حساب تجربه می گذارد و سعی دارد تا از اشتباهات و بدبختی ها درس عبرت بگیرد. اما امان از وقتی كه حس شوخ طبعی اش گل كند.


دختر متولدین دی ،دختری با سلیقه و شیك است. ( به سر و وضعش نگاه نكنید) قیافه مهربان او دیدنی است . برخی از این دختران سرشار از زیبایی و جذبه هسستند و با هوش و تدبیر خود دیگران را میخكوب می كنند .


طالع بینی هندی مرد و زن

 
  • قهقهه
  • عجیب
Reactions: Jãs.I و |Nikǟn|

-ZAℍЯმ-

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/8/19
ارسال ها
6,853
امتیاز واکنش
43,895
امتیاز
483
محل سکونت
دنیای خیال
زمان حضور
51 روز 15 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
طالع بینی مرد متولد بهمن


مرد متولد بهمن جذاب ترین مرد در طالع بینی است .هم مرد و هم زن متولد بهمن برج مثل آهن ربا مرد مرا به خود جذب می كنند. آنها اغلب از سن چهل سالگی چاق می شوند. مرد متولد این برج از ویژگیهای آسمانی و هیكل خوبی برخوردار است و باعث می شود كه خیلی ها دچار تپش قلب شوند.

وقتی بفهمد او همان كسی است كه شما به دنبالش هستید، در جهت مخالف شما می دود. او را در هر گروه یا انجمنی می توانید پیدا كنید مطمئن باشید كه عضو هر گروهی باشد، به نحو شایسته ای عمل می كند در ضمن او روابط عمومی خوبی دارد و دوستان زیادی پیدا می كند. بطور كلی او كسی است كه می توانید در حالیكه در گفتگوی مهمی شركت كرده، خوب گوش دهد و بفهمد كه در آن سر سالن چه اتفاقی می افتد.

مرد متولد بهمن بسیار تیز بین است اما وقتی نوبت به مسایل عاشقانه می رسد مثل خفاش كور می شود. اما در مورد معجزه‏ات عقلانی صحبت كنید، او بهترین است.

پسرهای متولد بهمن در سنین پایین خانه را ترك می كنند تا بالهایشان را باز كنند و در آسمان پرواز كنند. آنها می خواهند چیزهای جدیدی یاد بگیرند. این مردان عاشقورزش هستند، انها از شطرنج لـ*ـذت می برند و از آنجا كه می خواهند از مغزشان استفاده كنند حتی ممكن است تمبر جمع آوری كنند . آنها دوست دارند كه دیدشان را وسیع تر كنند و برای شر و ور گفتن در مورد دیگران وقت ندارند .

مرد متولد بهمن فوق العاده رك است. وقتی بدخلق است ، به طعنه رك می شود. در چنین مواقعی در مقابل اظهار نظرهای او باید پوست كلفت باشید. گاهی آنقدر سرد و یك دنده می شود كه بدجوری از دستش ناراحت می شوید.

بسیاری از مردم با مردان متولد برج بهمن مشكل عاطفی پیدا كرده اند و پس از این تجربه غمگینتر و عاقلتر شده اند . و قبول كرده اند كه شكست خورده اند.


طالع بینی هندی مرد و زن

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا