خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
زبان تحصیل پزشکی در اسکاتلند

زبان رسمی مردم اسکاتلند، انگلیسی است و تحصیل در این کشور نیز به همین زبان ممکن است. برای آنکه بتوانید در دانشگاهای این کشور تحصیل کنید باید حتما مدرک زبان معتبر داشته باشید. برای افزایش شانس پذیرش خود در دانشگاه های کشور اسکاتلند بهتر است از مدرک آیلتس استفاده کنید. بسیاری از دانشگاهای کشور اسکاتلند تنها مدرک آزمون آیلتس را به رسمیت می شناسند.

حداقل نمره مورد نیاز برای تحصیل در اسکاتلند 6.5 است مشروط بر آنکه نمره هیچ مهارتی کمتر از 6 نباشد. البته اکثریت دانشگاهای نمره آیلتس حداقل 7 برای هر مهارت را مورد پذیرش قرار می دهند. دانشگاه ادینبورگ به عنوان برترین دانشگاه پزشکی اسکاتلند اما نمره اورال 7.5 را ملاک پذیرش قرار داده است. از همین رو به شما توصیه می کنیم، قبل از آزمون حتما نمره زبان مورد نیاز خود را بررسی کنید.



مدارک مورد نیاز برای تحصیل پزشکی در اسکاتلند

برای تحصیل پزشکی در اسکاتلند باید حتما مدارک مورد نیاز هر دانشگاه را به صورت مجزا بررسی کنید. با این وجود برخی از مدارک به صورت عمومی باید در اختیار دانشگاه قرار بگیرد. این مدارک عبارتند از؛

  • گواهی فراغت از تحصیل در مقطع پیش دانشگاهی در رشته ریاضی یا تجربی.
  • ریز نمرات تحصیلی دوره قبل.
  • پاسپورت معتبر
  • گواهی آزمون آیلتس
توجه داشته باشید که ریز نمرات شما در دریافت پذیرش نقش بسیار زیادی بازی می کند. بسیاری از دانشگاهای برتر اسکاتلند، نمره های درجه A را مورد پذیرش قرار می دهند. بنابراین پیش از اقدام حتما از شرایط پذیرش دانشجو توسط دانشگاه آگاه شوید.



انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


_مهاجرت تحصیلی اسکاتلند_

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
تحصیل پزشکی در اسکاتلند

دوره تحصیل پزشکی در کشور اسکاتلند یک دوره 6 ساله است. دانشجویان این مقطع تحصیلی باید در 4 سال اول تحصیل، دروس نظری خود را پشت سر بگذارند. در سال پنجم تحصیل، دانشجویان رشته پزشکی وارد فضای بیمارستان خواهند شد. دانشجویان پزشکی در این زمان به یکی از اعضای تیم متخصصین تبدیل خواهند شد. در مورد تحصیل در انگلستان در لینک مربوطه بیشتر بخوانید.

علاوه بر ارائه خدمات بالینی، دانشجویان باید با کمک پزشکان یک پروژه تحقیقاتی را به سرانجام برسانند. در سال ششم نیز دانشجویان باید دوره های کارآموزی خود را انجام دهند. این یک فرصت مناسب برای توسعه مهارت های فردی در زمینه طبابت است. در این سال توجه به توسعه مهارت های عملی و درمانی افزایش پیدا خواهد کرد.


دانشجویان می آموزند در موارد خاص چه عکس العمل هایی باید داشته باشند. در این سال دانشجویان به منظور کسب تجربه بیشتر، به یکی از بیمارستان های خارج از کشور معرفی خواهند شد. در حقیقت می توان گفت تحصیل پزشکی در اسکاتلند یک دوره آموزشی تئوری و عملی است.



کار پس از تحصیل در اسکاتلند

تحصیل پزشکی در اسکاتلند، یک فرصت فوق العاده برای ادامه تحصیل در اروپاست. دانشجویانی که از وسع مالی مناسبی برخوردار هستند می توانند این گزینه را مد نظر داشته باشند. کشور اسکاتلند یک کشور انگلیسی زبان است، به همین دلیل شما برای تحصیل در این کشور به نمره زبان بیش تری نسبت به سایر کشور های غیر انگلیسی زبان نیاز خواهید داشت.

توجه داشته باشید، در بسیاری از کشور ها نظیر تحصیل در رشته پزشکی و دندان پزشکی در روسیه، ارائه مدرک زبان جهت اخذ پذیرش الزامی نیست. با این وجود برای اخذ پذیرش در اسکاتلند، باید مدرک آیلتس ارائه دهید. در صورتی که تسلط شما به زبان انگلیسی چندان خوب نباشد می توانید در برخی کشورها در دوره های زبان آموزی شرکت کنید.



انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


_مهاجرت تحصیلی اسکاتلند_

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا