خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 2 16.7%
  • عالی

    رای: 10 83.3%
  • نظری ندارم

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    12
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
8 اشتباه رایج اما خطرناک در زمینه سئو که کسب‌وکارهای جدید انجام می دهند

8 اشتباه رایج اما خطرناک در زمینه سئو که کسب‌وکارهای جدید  انجام می دهند


همواره احتمال رخ دادن اشتباهاتی در زمینه SEO برای هر تجارتی وجود دارد. این اشتباهات می‌توانند سهوی باشند و یا به خاطر بی‌توجهی‌های مکرر وب‌مسترها اتفاق بی افتند. اگر شما از این اتفاقات و اشتباهات آگاه شوید و با علم و تجربه به دست آمده خود بتوانید آن ها را مدیریت کنید، دیگر جای نگرانی نیست. اما به هر حال برای به دست آوردن این تجارب باید با موارد زیادی دست و پنجه نرم کرد. به ویژه کسانی که کسب‌و‌کار جدید خود را راه اندازی کرده و در این زمینه تجربه قبلی ندارند، به شدت در معرض خطر مرتکب شدن به این اشتباهات هستند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
معمولاً این اشتباهات درست زمانی رخ می دهند که صاحبان مشاغل نوپا تصور می‌کنند که راه را درست رفته‌اند. در صورتی که بدون توجه به نکات مهمی که در اینجا گفته می‌شود، اقدام به بهینه‌سازی سایت و مطالب خود می‌کنند. ما در ادامه به 8 اشتباه رایج اشاره می‌کنیم. در صورتی که این موارد را جدی گرفته و به آنها توجه کافی داشته باشید، می‌توانید از این اشتباهات به راحتی جلوگیری کرده و در موتورهای جستجو پررنگ دیده شوید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
SEO


1. عدم توجه کافی به سئوی محتوا در کنار تولید محتوا

بسیاری از کسب‌و‌کارها هزینه زیادی برای محتوای مطالب وب سایت خود متقبل می‌شوند تا دقیقاً همان اطلاعاتی که کاربران به دنبالش هستند را فراهم کنند. اگرچه این حرکت به خودی خود از مهمترین عوامل کسب موفقیت برای یک وب‌سایت است، اما وقتی کاربران و مخاطبین شما قادر به پیدا کردن وب‌سایت شما نباشند، پس این همه زحمت در واقع مؤثر نخواهد بود. این مسئله باعث شده است تا خیلی از تجارت‌ها نتوانند به جایگاه خوبی دست پیدا کنند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
تجارت‌های کوچک‌تر تولید و انتشار محتوای وب‌سایت را بر استراتژی‌های سئو مقدم می‌دانند و فکر می‌کنند که ابتدا باید محتوای وب‌سایت خود را کامل کرده و سپس به دنبال فرآیندهای سئو بروند. اما حقیقت این است که سئو و محتوا باید در کنار یکدیگر و قدم‌به‌قدم پیش بروند. در نتیجه به یاد داشته باشید که در هر دو مبحث فعالیت یکسانی انجام دهید تا در زمان کمتری در نتایج جستجوی موتورهای جستجو قرار بگیرید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
2. عدم انتخاب کلمات کلیدی کم رقابت

اگرچه فعالیت کردن روی کلمات کلیدی مهم و داغ به خاطر مراجعه زیاد کاربران و مخاطبین همیشه توصیه می‌شود، اما اینکه تمام تمرکز خود را روی این کلمات بگذارید یک اشتباه به تمام معنا خواهد بود. این مشکل یکی از بزرگترین اشتباهات تجارت‌های تازه تأسیس می‌باشد. در حالی که اگر مقداری از فعالیت خود را روی کلمات کلیدی کم‌رقابت بگذارید، شانس دیده شدن خود را برای دسته زیادی از کاربران به مراتب بیشتر خواهید کرد.

به این ترتیب، بدون وارد شدن به رقابت‌های سخت با دیگر تجارت‌های قدرتمند، می‌توانید سهم بزرگی از نتایج صفحات اولیه موتورهای جستجو را در این مدل کلمات کلیدی از آنِ خود کنید. حتی توصیه می‌شود برای شروع کار، بیشتر زمان خود را برای تهیه و انتشار مطالبی با کلمات کلیدی کم‌رقابت قرار دهید. سپس بعد از مدتی که در موتورهای جستجو ثبات پیدا کردید، می‌توانید وارد فاز بعدی و رقابت بر سر کلمات کلیدی پر‌رقابت شوید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
Keyword


3. تمرکز بر روی موتورهای جستجو به جای تمرکز بر روی کاربران

اشتباه بسیار بزرگی که خیلی از تجارت‌های کوچک و بزرگ دچار آن هستند، تصور این است که باید تحت هر شرایطی الگوریتم های جستجو را به منظور کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو دور زد. از این رو، بسیاری از وب مسترها با استفاده از روش های غیرمتعارف و بی تأثیر، شروع به انجام فعالیت هایی می کنند تا از طریق آن ربات های موتورهای جستجو را گول زده و در نتیجه رتبه بهتری به دست بیاورند. اما همانطور که قبلاً نیز ذکر کردیم، مخاطبین شما کاربران شما هستند نه ربات های موتورهای جستجو! و بدیهی است که فعالیت شما باید به منظور جلب توجه کاربران باشد تا کسب رتبه در موتورهای جستجو.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بعد از اینکه توجه مخاطبین شما جلب شد، می‌توانید از روش‌های معمول و هدفمند به منظور کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو استفاده کنید. ولی نکته جالبی که کمتر به آن توجه می‌شود این است که اگر شما بتوانید مخاطبین و کاربران اینترنتی را به صورت هدفمند جذب کنید، در واقع بدون انجام کار اضافه دیگری، توجه موتورهای جستجو را نیز معطوف فعالیت‌های وب‌سایت خود می‌کنید. پس باید گفت که تاکتیک‌های کسب موفقیت در این زمینه در واقع برای کاربران و ربات‌های موتورهای جستجو تقریباً یکسان است.

مخاطبین




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
نکته اصلی در این زمینه شناخت رفتار کاربران و مشتریان است. برای این کار با توجه به زمینه کاری خود و جرایانات روز بازار، با تحقیق و بررسی سایت های رقبا می‌توانید متوجه شوید که کاربران به دنبال چه چیزی هستند و سپس سعی کنید نیازهای آنها را با ارائه مطالب مفید و یا محصولات مورد نیاز آنها مرتفع کنید تا از این طریق به سمت شما هدایت شوند. در صورتی که کیفیت محتوای سایت شما برای ورود کاربران کافی باشد، موتورهای جستجو نیز از آن استقبال خواهند کرد.

هر چیزی که برای مخاطبین شما مناسب و خوب باشد، برای موتورهای جستجو نیز به همان اندازه مفید خواهد بود.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
4. تمرکز بیش از حد روی استانداردهای رایج موتورهای جستجو

تصور غلطی که خیلی از وب‌مسترها در زمینه سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت خود برای موتورهای جستجو دارند این است که تقریباً تمام فعالیت و کمپین‌های سئوی یک وب‌سایت باید همان استانداردهای رایج و همیشگی موتورهای جستجو باشد. این یعنی پرهیز از استفاده از کلمات کلیدی بلند و طولانی‌تر و تمرکز بر روی کلمات کلیدی کوتاهی که ده‌ها و شاید صدها وب‌سایت رقیب در حال رقابت روی آنها هستند.

به همین دلیل فعالیت‌های سئو برای پروسه‌های کوتاه‌مدت نیاز به رقابت خیلی سخت با رقبا دارد. چرا که موتورهای جستجو برای این نوع از جستجوها تبلیغات را معیار قرار می‌دهند و این یعنی چندین نتیجه اول در صفحه اول نتایج جستجو متعلق به وب‌سایت‌هایی است که از تبلیغات AdWords استفاده کرده‌اند. در نتیجه شما هر چقدر هم که تلاش کرده باشید نمی‌توانید جایگاه تبلیغات را بدون پرداخت هزینه از آنِ خود کنید.

بنابراین توصیه می‌شود که بیشتر به کلمات کلیدی طولانی‌تر بپردازید. در این صورت شاید در زمان کم به نتیجه دلخواه نرسید، اما حداقل مطمئن خواهید بود که پایداری شما در موتورهای جستجو از این طریق به مراتب بیشتر خواهد شد و در بلندمدت وب‌سایت شما ارزش و اعتبار مناسبی کسب خواهد کرد.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
5. عدم توجه به عناوین اصلی سئو

تازه کاران سئو در بیشتر موارد نمی‌دانند که سئو دارای دو بخش ظاهری (محتوای متن مطالب) و بخش داخلی از جمله عناوین صفحه، توضیحات متا، اسامی فایل‌ها و تصاویر، متن جایگزین (Alt Text)، آدرس صفحات (URL) و ... می‌باشد و از آن جایی که بخش داخلی در ظاهر قابل مشاهده و نمایان نیست، به آن توجه خاصی نمی‌کنند.

اما توجه به این آیتم‌ها برای کامل کردن فرآیندهای سئو و کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو اجتناب‌ناپذیر هستند. عنوان صفحه (Page Title)‌، آدرس صفحه (URL) و توضیحات متا (Meta Description) که به آن Snippet نیز گفته می‌شود، سه آیتم اصلی و مهمی هستند که در موتورهای جستجو و همچنین در محتوای به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی نمایش داده می‌شوند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا