خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 2 16.7%
  • عالی

    رای: 10 83.3%
  • نظری ندارم

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    12
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
در ادامه به توضیح مختصری درباره دو متا تگ پر کاربردتر مثل متا تگ کلمات کلیدی و متا تگ توضیحات صفحه های سایت و هم چنین کدهای html آن‌ها می پردازیم.



در ابتدا باید بدانید که هر کد در کجا نوشته می‌شود. مجموعه کدهای HTML دارای قسمت‌های مختلفی است. شما باید متا تگ ها را در ابتدای کد نویسی به زبان HTML و در قسمت Head اضافه کنید. اینکه کدام تگ اول قرار بگیرد اهمیتی ندارند و به هر ترتیبی که خواستید می‌توانید تگ های متا را وارد کنید و تأثیر بسیار خوبی بر روی بهبود وضعیت سایت (seo) بگذارید.



تگ های متا نسبت به سال‌های گذشته اهمیت کمتری پیدا‌کرده‌اند اما هنوز بی‌تاثیر هم نیستند. می‌توانید با استراتژی درست و افزایش اطلاعات خود در این زمینه، باز هم از تاثیر خوب قرار دادن تگ ها در کدهای HTML بهره ببرید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
معرفی دو متا تگ مهم

1. متا تگ کلمه کلیدی (keyword meta tag)

برای استفاده از متا تگ keyword در حوزه وب موافقان و مخالفان زیادی وجود دارد. گوگل در چند سال گذشته به دلیل تقلب‌های کاربران به‌وسیله این متا تگ دیگر به آن مثل سابق اهمیت نمی‌دهد، ولی دیگر موتورهای جستجو هنوز هم برای‌شان مهم است، به همین دلیل است که هنوز هم از این متا تگ استفاده می‌شود.

متخصصین زیادی بر این باورند که با به روز‌رسانی الگوریتم‌های گوگل در سال‌های آینده، ممکن است متا تگ keyword به طریق دیگری اهمیت پیدا کند. به همین دلیل عده زیادی از برنامه‌نویسان و سئوکاران هنوز هم متا تگ keyword را تگ مهمی می‌دانند و کلمات کلیدی خود را وارد می‌کنند.

اگر قصد داشتید که کلمه کلیدی خود را در متا تگ keyword وارد کنید، کلماتی را انتخاب کنید که کاربران، شما را با آنها جستجو می‌کنند. یعنی در نظر داشته باشید که کلمات تخصصی سایت با کلماتی که کاربران در وب سرچ می‌کنند کاملاً متفاوت است.





آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
نحوه اضافه کردن کد متا تگ keyword در تگ head به صورت زیر است:



< META name=”keywords”content=”کلمه کلیدی 1, کلمه کلیدی 2, کلمه کلیدی 3,…” >



برای اضافه کردن متا تگ کلمات کلیدی، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

• زیاده‌روی در اضافه کردن کلمه کلیدی در متا تگ keyword باعث پنالتی شدن سایت شما از طرف گوگل می‌شود.

• کلمات کلیدی خود را با هم خانواده‌هایش اضافه کنید و از تکرار تنها یک کلمه خودداری کنید.

• برای سایت‌های فارسی از 200 کاراکتر بیشتر استفاده نشود، زیرا تقلب محسوب می شود.

• برای کلمات کلیدی انگلیسی هم در متا تگ تا 400 کاراکتر مجاز است.

• کلمات کلیدی را با ( , ) بدون هیچ فاصله ای از هم جدا کنید.


متا تگ سئو




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
2. متا تگ توصیف صفحه (meta tag description)

متا تگ description به توصیف صفحه‌های وب می‌پردازد. می‌توان گفت که این تگ، هم برای کاربر و هم برای موتورهای جستجو کاربرد دارد.

موتورهای جستجو با خواندن محتویات داخل متا تگ description، موضوع مورد بحث در هر صفحه را در می‌یابند. کاربر نیز با جستجوی کلمات کلیدی درخواست مشاهده نتیجه ای مربوط به کلمه را دارد. سپس موتورهای جستجو با مطالعه متن داخل این تگ، در صورت مرتبط بودن با کلمه کلیدی مد نظر کاربر، شما را پیشنهاد می‌دهند.

نحوه قرار دادن متا تگ description در تگ head به صورت زیر است:

< meta name="description" content="افزودن متا تگ به صفحه" >



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
نکات مهم در رابـ*ـطه با نحوه صحیح اضافه کردن اطلاعات صفحه در متا تگ description

• جملاتی که قصد دارید در این تگ بنویسید را از بین متن صفحه انتخاب کنید. زیرا تمام متن با این جمله مطابقت داده می‌شود و در صورت مشاهده نشدن‌، تأثیر بدی روی سئو سایت خواهند گذاشت.

• تحت هیچ شرایطی از متا تگ description تکراری برای صفحات استفاده نکنید. هر صفحه باید description مخصوص خودش را داشته باشد. اگر از افزونه‌هایی استفاده می‌کنید که به صورت خودکار متا تگ description را برای شما پر می‌کند احتمال تکراری شدن موضوع صفحات‌تان بالا می‌رود‌؛ زیرا ممکن است صفحاتی وجود داشته باشد که پاراگراف اول‌شان تکراری باشد.

• ننوشتن متن در متا تگ description ضرر کمتری دارد نسبت به اینکه جملات تکراری بنویسید. گوگل به صورت خودکار می‌تواند برای این قسمت جملاتی از متن پیدا کند. پس باز هم تاکید می‌کنم که متنی را انتخاب کنید که مخصوص همان صفحه است در غیر این صورت این تگ را خالی بگذارید.

• نمی توانید کل متن اصلی را در صفحه سرچ گوگل (SERP) نمایش دهید! باید تعداد 160 کاراکتر از متن که دارای کلمه کلیدی صفحه است را انتخاب کنید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
• متن جذابی را در این قسمت قرار دهید که کاربران با خواندن همین چند جمله ترغیب شوند که به سایت وارد شوند.

• از علائم نگارشی استفاده کنید مخصوصاً ( . )

• عنوان صفحه را با متا تگ description متفاوت وارد کنید. این دو ویژگی سایت در صفحه SERP زیر هم نمایش داده می‌شوند و تکرار دوباره‌ عنوان در متا تگ description به‌هیچ‌عنوان جمله‌ جذابی نخواهد شد.

• کلمه کلیدی بیشتر از 2 بار در این تگ وارد نشود. تکرار بیشتر کلمه کلیدی سبب بی‌مفهوم شدن این جملات خواهند شد.

نکاتی که گفته‌ شد چنانچه به درستی رعایت شود، باعث بهبود رتبه سایت شما خواهد شد.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
چگونه کمپین های ایمیلی موفق راه بیاندازیم؟

چگونه کمپین های ایمیلی موفق راه بیاندازیم؟


آیا می‌دانستید کاربران ایمیل سه برابر بیش‌تر از کاربران فیسبوک و توییتر هستند؟ یا این‌که احتمال برقراری ارتباط از طریق ایمیل شش برابر بیش‌تر از توئیتر است؟

به عنوان یک بازاریاب زیرک، احتمالاً گزارش‌هایی که نشان می‌دهند ایمیل بالاترین بازده سرمایه‌گذاری در میان کانال‌های بازاریابی موجود دارد را مشاهده کرده‌اید و شاید به استفاده از آن برای هدایت فروش و درآمد کسب‌و‌کار خود علاقه‌مند شده‌اید. اما چگونه آغاز به کار می‌کنید؟ مراحل مورد نیاز برای ایجاد و اجرای ایمیل و اطمینان از موفقیت کمپین‌های شما کدامند؟

دراین نوشته، شما را با روند شروع بازاریابی ایمیلی آشنا می‌کنیم تا مطمئن شوید اولین کمپین شما موفقیت‌آمیز خواهد بود.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
ایمیل مارکتینگ




مرحله 1: اهداف خود را پایه‌گذاری کنید

وارد شدن به یک ابزار بازاریابی ایمیلی و شروع ارسال اولین کمپین شما وسوسه‌کننده است. اما قبل از اقدام عجولانه، بهتر است یک دقیقه درباره اهداف خود و آن‌چه می‌خواهید با ایمیل به دست آورید فکر کنید، زیرا این موضوع نوع کمپین‌هایی که ارسال می‌کنید، افرادی که هدف شما هستند، محتوایی که در آن قرار می‌دهید و چگونگی اندازه‌گیری موفقیت را تعیین خواهد کرد.

اصل مهم برای پایه‌گذاری اهداف صحیح برای بازاریابی ایمیل، این است که آنها را با اهداف گسترده‌تر شرکت و شاخص‌های عملکرد خود هم‌تراز کنید. ببینید آیا این هدف برای هدایت ورودی‌های جدید به محصول شماست؟ برای فروش‌ بهتر تیم فروش شماست؟ برای جذب شرکت‌کنندگان بیشتر به رویداد شماست؟یا برای اخذ کمک‌های بیشتر است؟

بازاریابی ایمیلی تنها کانال قدرتمند برای رسیدن به مخاطبان شماست و می‌توان از آن برای دستیابی به برخی از اهداف مختلف استفاده کرد. بنابراین صرف وقت برای فکر کردن در مورد آن‌چه می‌خواهید، قبل از هر گونه اقدام عجولانه‌ای ارزشمند خواهد بود.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
در این‌جا چندین مثال از چگونگی استفاده از بازاریابی ایمیلی توسط مشتریان کمپین‌مانیتور (یک ابزار بازاریابی ایمیلی معروف) ارائه شده است:



• BuzzFeed: این وب‌سایت اخبار و سرگرمی محبوب، درآمد خود را از طریق فروش تبلیغات روی سایت خود به دست می‌آورد، بنابراین هدف اصلی تیم بازاریابی آن‌ها، ایجاد ترافیک بیشتر است. با در نظر گرفتن این موضوع، BuzzFeed خبرنامه‌های منظمی شامل پیوندهایی به مطالب روی وب‌سایت خود را با هدف افزایش تعداد بازدید ماهیانه و افزایش میزان درآمد، ارسال می‌کند.



• Rip Curl: برند گشت‌و‌گذار جهانی درآمد خود را از طریق فروش لباس‌های غواصی، تی‌شرت‌ها، شلوارک‌های اسکی روی آب و دیگر تجهیزات موج‌سواری به دست می‌آورد. هدف تیم بازاریابی آن‌ها افزایش فروش است، بنابراین آن‌ها از ایمیل برای تبلیغ محصولات جدیدی که در حال راه‌اندازی آن‌ها هستند استفاده می‌کنند تا مردم را برای خریداری محصولات خود به فروشگاه‌های آنلاین یا فیزیکی هدایت کنند.



• UNICEF: سازمان خیریه جهانی، کمک‌های انسان دوستانه و کمک به مادران و کودکان در کشورهای در حال توسعه در سراسر جهان را فراهم می‌کند. موفقیت تیم بازاریابی دیجیتال آن‌ها در افزایش مبالغ اهدا شده‌است، بنابراین از بازاریابی ایمیلی برای رسیدن به رسالت خود(کمک کردن)، آگاهی‌بخشی در مورد پروژه‌های کمک‌رسانی که یونیسف متحمل می‌شود و درخواست کمک‌های مالی، استفاده می‌کنند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
SXSW, Inc: این سازمان کم‌سود برخی از رویدادهای شناخته شده جهانی را سازماندهی می‌کند، از جمله رویداد فیلم SXSW، موسیقی و جشنواره‌های تعاملی که هر ساله در آستین و تگزاس برگزار می‌شوند. هدف تیم بازاریابی آن‌ها افزایش فروش بلیت‌ها و شرکت‌کنندگان این رویدادهاست، بنابراین از بازاریابی ایمیلی برای به‌روز نگه‌داشتن مشتریان استفاده می‌کنند.

• Soho House: این باشگاه معتبر پاتوقی برای افراد مشهور در سراسر دنیاست. هدف تیم بازاریابی آن‌ها نگه داشتن عضو خود در باشگاه و استفاده منظم از امکانات است، بنابراین آنها از بازاریابی ایمیلی برای به‌روز نگه داشتن اعضای خود در مورد رویدادها و عملیاتی که می‌توانند در آن‌ها شرکت کنند، استفاده می‌کنند.

همان‌طور که از این مثال‌ها متوجه شدید، برنامه‌ریزی آن‌چه که می‌خواهید با ایمیل به دست آورید قبل از ارسال کردن به شما کمک می‌کند تا کمپین های ایمیلی متمرکز و کارآمد ایجاد کنید که موجب دستیابی به اهداف بازاریابی شما می‌شود.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا