خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 2 16.7%
  • عالی

    رای: 10 83.3%
  • نظری ندارم

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    12
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
Keyword.io



8. Facebook Audience Insights

این روزها فعالیت های تجاری در شبکه های اجتماعی نیز سهم خیره کننده ای در پیشرفت تجارت و کسب و کارها دارند. حضور در این شبکه ها برای هر تجارت موفقی به نوعی اجباری و اجتناب ناپذیر است. در میان شبکه های اجتماعی مختلف، برخی از آن ها ابزارهایی جالب و حرفه ای برای کسب و کارها معرفی و عرضه کرده اند. یکی از این ابزارها ابزار Facebook Audience Insights می باشد. فیسبوک با توسعه این ابزار تبلیغاتی، به وب مسترها و صاحبان تجارت آنلاین امکان تحقیق درباره محتوا و بازاریابی آنلاین داده است.

در این ابزار، شما می توانید اطلاعات مربوط به مخاطبین و کاربران خود را به صورت دموگرافی ببینید و اطلاعات مهمی از حضور آن ها پیدا کنید. Facebook Audience Insights به شما کمک می کند تا مطالبی که کاربران بیشتر از دیگر مطالب به دنبالش هستند را پیدا کنید و در نتیجه، مطالب بهتر و پر بیننده تری منتشر کنید. این اطلاعات شامل سن ، جنسیت ، محل زندگی و ... کاربران می شود. در کنار این مورد می توانید از سیستم حرفه ای تبلیغات Lookalike Ads فیسبوک نیز بهره مند شوید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
8. Facebook Audience Insights

این روزها فعالیت های تجاری در شبکه های اجتماعی نیز سهم خیره کننده ای در پیشرفت تجارت و کسب و کارها دارند. حضور در این شبکه ها برای هر تجارت موفقی به نوعی اجباری و اجتناب ناپذیر است. در میان شبکه های اجتماعی مختلف، برخی از آن ها ابزارهایی جالب و حرفه ای برای کسب و کارها معرفی و عرضه کرده اند. یکی از این ابزارها ابزار Facebook Audience Insights می باشد. فیسبوک با توسعه این ابزار تبلیغاتی، به وب مسترها و صاحبان تجارت آنلاین امکان تحقیق درباره محتوا و بازاریابی آنلاین داده است.

در این ابزار، شما می توانید اطلاعات مربوط به مخاطبین و کاربران خود را به صورت دموگرافی ببینید و اطلاعات مهمی از حضور آن ها پیدا کنید. Facebook Audience Insights به شما کمک می کند تا مطالبی که کاربران بیشتر از دیگر مطالب به دنبالش هستند را پیدا کنید و در نتیجه، مطالب بهتر و پر بیننده تری منتشر کنید. این اطلاعات شامل سن ، جنسیت ، محل زندگی و ... کاربران می شود. در کنار این مورد می توانید از سیستم حرفه ای تبلیغات Lookalike Ads فیسبوک نیز بهره مند شوید.

Facebook




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
9. Followerwonk

ابزار جالب Followerwonk ابزاری شبیه به Audience Insights فیسبوک برای توئیتر است. این ابزار نیز توسط وب سایت Moz تهیه شده است. استفاده عادی از این برنامه رایگان است اما نسخه Pro آن برای استفاده بدون محدودیت آن در نظر گرفته شده است. با کمک Followerwonk می توانید خیلی سریع به اطلاعات مهمی از فالوئرهای Twitter خود دست پیدا کنید. این سیستم به شما اجازه جستجو در بین بیوگرافی ها را می دهد و همچنین می توانید اکانت های مختلف را در مورد فاکتورهای گوناگون مثل لوکیشن و ... با یکدیگر مقایسه کنید.

با این ابزار می توانید فالوئرهای دیگران را بررسی کرده و از این طریق اینفلوئنسر ها را تشخیص دهید. Followewonk قابلیت های جذاب دیگری نیز دارد که همگی این قابلیت ها به شما کمک می کنند تا افراد مورد نیاز خود را در این شبکه اجتماعی پیدا کنید.

1584661634584.png


آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
10. Pablo by Buffer

با کمک ابزار رایگان Buffer که برای شبکه های اجتماعی منتشر شده است، شما می توانید به بیش از 600 هزار عکس در دسته بندی های متفاوت دسترسی پیدا کرده و با کمک ابزارهای ویرایش، این عکس ها را ویرایش کرده و به یک شخص حرفه ای در رسانه های اجتماعی تبدیل شوید. این سیستم در واقع مرکزی برای به اشتراک گذاری تصاویر زیبا و خلاقانه به منظور استفاده از شبکه های اجتماعی می باشد. شما همچنین می توانید عکس های خودتان را هم در این شبکه به اشتراک بگذارید.

بعد از انتخاب عکس مورد نظر، می توانید از قابلیت نوشتن متن با انتخاب اندازه فونت ، فیلترها ، اضافه کردن لوگوها و ... استفاده کرده و عکس خود را کامل کنید. سپس می توانید عکس تکمیل شده را دانلود کرده و یا مستقیماً به اشتراک بگذارید. اگر چه سیستم های بافر گوناگونی در سطح اینترنت وجود دارند، اما Pablo یکی از بهترین آن هاست. استفاده از این ابزار بسیار ساده است و نیازی به دانش خاصی ندارد. در عین حال افراد حرفه ای و طراحان عکس نیز می توانند از ابزار Pablo by Buffer به صورت حرفه ای استفاده کنند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
Pablo by Buffer




اگر شما یک کسب و کار کوچک راه اندازی کرده باشید، این ابزارهای رایگان می توانند در کمپین های کسب و کار اینترنتی شما نقش بسیار مهمی داشته باشند. استفاده از این ابزارها علم و دانش خاصی نمی خواهد اما در هر صورت آشنایی با پیش زمینه های تجارت آنلاین برای استفاده از این ابزارها مورد نیاز است. شما می توانید با بهره مندی از این سایت ها و دیگر ابزارهای آنلاین ، جهشی بزرگ نسبت به رقبای خود داشته باشید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
اینفوگرافیک: چطور از اینستاگرام برای تبلیغات استفاده کنیم؟

اینفوگرافیک: چطور از اینستاگرام برای تبلیغات استفاده کنیم؟






آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
سه ترند بازاریابی محتوا در سال 2018

سه ترند بازاریابی محتوا در سال 2018


اگر پنج سال پیش کسی از بازاریابی محتوا صحبت می‌کرد، کمتر کسی متوجه منظور او می‌شد اما امروزه همه چیز فرق کرده و بازاریابی محتوا مانند سئو، SEM و رسانه‌ی اجتماعی به مبحثی مهم و شناخته شده تبدیل شده است. اما این مفهوم هم مانند سایر مفاهیم دیجیتالی، پیوسته دستخوش تغییرات می‌شود.

در سالهای گذشته ما شاهد پیدایش ترندهای متفاوتی در بازاریابی محتوا بودیم مانند تبدیل شدن نام‌های تجاری به ناشران، ظهور ویدئو و تبلیغات بومی که همگی به بخش مهمی از برنامه‌های محتوایی تبدیل شده‌اند. حالا باید ببینیم که سال 2018 چه چیزی برای بازاریابی محتوا در چنته دارد؟ در این سال نام‌های تجاری مشهور چه تصمیماتی برای توزیع محتوای خود خواهند گرفت؟




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
برای فهمیدن این موضوع، یک بنیاد مشاوره نشستی بین المللی در سنگاپور تشکیل داد و از بازاریابهای سرشناس نام‌های تجاری مشهور دعوت بعمل آورد تا نظرات آنها را به صورت نفر به نفر در مورد این مسئله و سایر موضوعات مربوط به بازاریابی جویا شود. میزبان میز اختصاص داده شده به بازاریابی محتوا، آقای او ژن اَنگ مربی اصلی بنیاد مشاوره در آسیا بود.

در ادامه جمع‌بندی موارد مطرح شده در آن روز آمده است.

بازاریابی محتوا




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
1) شخصی سازی بیش از حد محتوا:

اولین ترندی که شرکت کنندگان بدان اشاره داشتند این بود که دیگر دوره‌ی تولید یک محتوا برای هزاران گروه مختلف سر آمده و امروزه بازاریاب‌ها برای هر گروه به صورت اختصاصی هزاران بخش محتوایی تولید می‌کنند.

علت این افزایش چشم‌گیر، تولیدِ بیش از اندازه‌ی محتوا توسط بازاریاب‌ها برای بخش‌های مختلف‌شان است. برای کمک به این موضوع، سایت یوتویوب به تازگی یک سرویس تحت عنوان Director Mix در اختیار کابران گذاشته که امکان ارسال هزاران ویدئو در یک گروه را فراهم می‌کند.

اینکه کاربر کدام ویدئو را برای دیدن انتخاب کند تحت تأثیر فاکتورهای زیادی از قبیل فاکتورهای دموگرافیک، رفتاری (یعنی چیزی که جستجو یا بر روی آن کلیک می‌کنند) نرم‌افزارهایی که دانلود کرده‌اند و حتی مکانی که بوده‌اند (فیزیکی یا استفاده از اطلاعات گوگل مپ) است.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
با وجود این میزان کافی از اطلاعات، حالا بازاریاب‌ها می‌توانند محتوایی را به مشتری ارائه دهند که بیشتر به او مربوط است و برای خود او تولید شده است. برای مثال، اگر کاربر به دنبال یک مغازه‌ی وسایل ورزشی ست می‌توان یک ویدئوی مربوط به اسکی را به او نشان داد.

شرکت‌کنندگان بیان کردند که استفاده از این روش و توجه همگانی به آن باعث شده است که این روش بعنوان یک راستای آتی بالقوه برای خلق محتوا قلمداد شود.

تولید محتوا




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا