خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ronak.a

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/6/20
ارسال ها
722
امتیاز واکنش
6,367
امتیاز
213
سن
23
محل سکونت
اتاقم
زمان حضور
27 روز 20 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع
کلاه‌برداری ابعاد متفاوت دارد اما زمانی که چینی‌ها بخواهند، حتی می‌توانند شرکت‌ها را نیز دور زده و سودهای کلانی را به جیب بزنند! تصور کنید کنید که آگهی فراخوان فوری کارت گرافیک Radeon RX 580 خود را به منظور تعویض آن دریافت کرده اما همه چیز یک بازی کثیف است که از سوی برخی کلاه‌برداران طراحی شده است. داستان از چه قرار است؟
هجوم ماینرها به کارت‌های گرافیک به طور شگفت انگیزی افزایش یافته و تعادل را به طور کامل برهم زده است. ماینرهای چینی تا آنجا پیش رفته‌اند که مسئله افزایش گرمای زمین و آسیب به محیط زیست جهانی مطرح شده است. و اما کلاه‌برداری جدید برخی از ماینرهای چینی در نوع خود کم نظیر و مثال زدنی است.
در این ماجرا تعداد زیادی از فروشندگان چینی دست به دست یکدیگر داده و فراخوانی را منتشر کرده‌اند؛ در این فراخوان از کاربران و دارندگان کارت‌های گرافیک XFX در مدل‌های Radeon RX 580 4GB و Radeon RX 580 8GB درخواست می‌شود که کارت گرافیک خود را به آنها تحویل داده و به جای آن، یک GTX 1050 Ti و یا GTX 1060 را دریافت کنند. در این فراخوان آمده است که به دلیل نقص فنی در مدل‌های فوق، شرکت به صورت رایگان کارت‌های گرافیک مورد بحث را با مدل‌های GeForce تعویض خواهد کرد.
اما این یک فریب بزرگ و مهندسی شده است. می دانیم که کارت‌های گرافیک سری RX 580 در بخش استخراج رمزراز عملکرد بهترین را به نسبت مدل‌های هم نسل خود از سری GTX 1000 داشته و از این رو کلاه‌برداران چینی با تعویض مدل‌های XFX Radeon RX 580 4/8GB، مدل‌های فوق را به ماینرها می‌فروشند. دفاتر شرکت‌های AMD و XFX در چین شکایتی را بر علیه این گروه از افراد تنظیم کرده و روانه دادگاه کرده‌اند. در حال حاضر مشخص نشده است که در این آگهی فراخوان تقلبی چه تعداد از گیمرها و کاربران با کلاه تنبلی که بر سرشان رفته گول خورده‌اند!


منبع: شهر سخت افزار


کلاه‌برداری بزرگ چینی‌ها: فراخوان کارت‌های گرافیک XFX Radeon RX 580 دروغین!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا