خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

bitter sea

حامی انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/12/20
ارسال ها
235
امتیاز واکنش
6,447
امتیاز
263
زمان حضور
100 روز 8 ساعت 37 دقیقه
نویسنده این موضوع
دیدارهای استقلال پخش تلویزیونی می‌شود؟

پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید مستقیماً از طریق امضای قرارداد و توافق با کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت پذیرد که این اتفاق هنوز رقم نخورده است.

پایگاه خبری استاد الدوحه قطر به نقل از پیرکاخیا، رئیس سابق شرکت ورد گروپ در خصوص پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نوشته است: توافق جهت پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در خاورمیانه به شکل مستقیم از طریق کنفدراسیون صورت می‌گیرد و دیگر ارتباطی به شرکت سابق نخواهد داشت چرا که قرارداد قبلی در سال ۲۰۲۰ به پایان رسید.

وی در خصوص پخش بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا که از هفته آتی آغاز می‌شود گفت: توافق با AFC به صورت مستقیم صورت می‌گیرد و از طریق کمیته مالی کنفدراسیون فوتبال آسیا، خصوصاً در مورد بازی‌های منطقه خاورمیانه انجام خواهد شد. بازی‌های لیگ قهرمانان در عربستان به صورت داخلی پخش خواهد شد و فعلاً پخش ماهواره‌ای برای سایر کشورها انجام نمی‌شود، چرا که هیچ شبکه‌ای حق پخش خارج از مرزهای سعودی را خریداری نکرده است.

کاخیا اضافه کرد: پخش ماهواره امکان پذیر نخواهد بود، مگر اینکه شبکه بین اسپورت هزینه لازم را پرداخت کند و تا الان حق پخش تنها مخصوص شرکتی است که از جانب وزارت ورزش عربستان آن را برای پخش داخلی خریداری کرده و اجازه پخش ماهواره‌ای نخواهد داشت.

علاوه بر تیم فولاد که امشب در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات می‌رود و در صورت صعود باید دیدارهای خود را به میزبانی سعودی‌ها برگزار کند، استقلال نیز در گروه C حضور دارد. به این ترتیب هنوز مشخص نیست که دیدارهای استقلال پخش زنده تلویزیونی خواهد داشت یا خیر.

منبع: تسنیم


اخرین اخبار استقلال

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و *~sarina~*

bitter sea

حامی انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/12/20
ارسال ها
235
امتیاز واکنش
6,447
امتیاز
263
زمان حضور
100 روز 8 ساعت 37 دقیقه
نویسنده این موضوع
لیست استقلال برای عربستان کامل شد.

در حالی که کمتر از یک روز به پرواز آبی پوشان به عربستان مانده، هنوز باشگاه استقلال به صورت رسمی لیست بازیکنان خود را برای این تورنمنت اعلام نکرده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال فردا تهران را به مقصد جده ترک می‌کند تا اردوی خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در عربستان آغاز کند و این در حالی است که هنوز باشگاه استقلال به صورت رسمی لیست بازیکنان خود را برای این تورنمنت اعلام نکرده است.

گرچه تقریباً اسامی بیست و چند بازیکن آبی پوش که قرار است این تیم را همراهی کنند مشخص است، اما مهم‌ترین سئوال در خصوص لیست آسیایی آبی پوشان، حضور یا عدم حضور محمد دانشگر در این لیست است.

با اینکه بر اساس درخواست باشگاه استقلال برای محمد دانشگر همراه با سایر آبی پوشان ویزا صادر شده بود، اما گویا با تصمیم مجیدی نام دانشگر برای شرکت در این تورنمنت در لیست آبی پوشان قرار ندارد و لذا بسیار بعید است وی فردا همراه با سایر آبی پوشان راهی جده شود.

به جز دانشگر می‌توان گفت؛ رشید مظاهری، سید حسین حسینی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، احمد موسوی، هرویه میلیچ، محمد نادری، متین کریم زاده، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، بابک مرادی، سعید مهری، مهدی قایدی، شیخ دیاباته، ارسلان مطهری، سینا خادم پور، سبحان خاقانی و آرمان رمضانی ۲۳ بازیکنی هستند که حضورشان در این تورنمنت قطعی باشد. ضمن اینکه برای آرش داجیلری، امیر حسین بیات، سینا سعیدی فر و عرفان گل محمدی نیز ویزا دریافت شده که ممکن است با تصمیم مجیدی کاروان آبی پوشان را همراهی کنند.

نخستین بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۴۵ دقیقه بامداد ۲۷ فروردین در جده برگزار می‌شود که آبی پوشان در این بازی به مصاف الاهلی می‌روند.
منبع:
مشرق نیوز


اخرین اخبار استقلال

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا