خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ronak.a

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/6/20
ارسال ها
722
امتیاز واکنش
6,367
امتیاز
213
سن
23
محل سکونت
اتاقم
زمان حضور
27 روز 20 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع
ریزمعماری نسل چهارمی Zen 3 توانسته کارایی پردازنده‌های دسکتاپ، سرور و حتی لپ تاپ AMD را به طرز چشمگیری افزایش دهد و حالا بسیاری از محصولات این کمپانی یک جایگزین بالقوه برای محصولات اینتل هستند. با این حال تاکنون AMD پردازنده‌های رده بالا Ryzen Threadripper با ریزمعماری Zen 3 ارائه نکرده است.
بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده AMD در ماه آگوست پردازنده‌های سری Ryzen Threadripper 5000 را با ریزمعماری Zen 3 معرفی می‌کند. این پردازنده‌ها با کُد Chagall شناخته می‌شوند. درست همانند سری Ryzen با Threadripper نیز شاهد گذر AMD از سری 4000 خواهیم بود و این کمپانی سراغ مدل نام گذاری Ryzen Threadripper 5000 برای پردازنده های دسکتاپ HEDT خود خواهد رفت.
در حال حاضر پردازنده‌های Ryzen Threadripper 3000 قدیمی شده‌اند و به ماه نوامبر 2019 باز می‌گردند. خبر خوب اینکه انتظار می‌رود پردازنده‌های جدید سری Ryzen Threadripper 5000 تنها با یک آپدیت ساده BIOS بر روی مادربردهای کنونی TRX40 قابل استفاده باشند.

متأسفانه اطلاعات بیشتری در دست نیست اما انتظار می‌رود طی هفته‌ها و ماه‌های باقی مانده شاهد انتشار و افشای اطلاعات مختلف درباره Threadripper 5000 باشیم.
پردازنده های Ryzen Threadripper توانسته اند با تکیه بر تعداد بالای هسته های پردازشی، قابلیت های ارتباطی غنی و قیمت گذاری به شدت رقابتی، به انتخاب بخش بزرگی از کاربران حرفه ای تبدیل شوند. این پردازنده ها بسیار ارزان تر از نمونه های مشابه اینتل تمام می شوند.
منبع: شهر سخت افزار


پردازنده‌های سری AMD Ryzen Threadripper 5000 با ریزمعماری Zen 3 در راه اند

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا