خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

-ZAℍЯმ-

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/8/19
ارسال ها
6,853
امتیاز واکنش
43,897
امتیاز
483
محل سکونت
دنیای خیال
زمان حضور
51 روز 15 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی – امشب از ساعت ۲۱:۲۵ در چهارچوب رقابت‌های لیگ اروپا، منچستر یونایتد در اولدترافورد میزبان میلان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، اگر یک دهه پیش به هواداران فوتبال می‌گفتید مهم‌ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپای ۲۱-۲۰۲۰ بین منچستر و میلان برگزار می‌شود احتمالا به شما می‌خندید که امکان ندارد این ۲ غول فوتبال در لیگ درجه ۲ فوتبال بازی کنند اما حالا چنین اتفاقی رخ داد. نکته جالب اینجاست که هر ۲ تیم در حال برگشت به دوران اوج هستند و در لیگ‌های داخلی رتبه دوم را کسب کرده‌اند.

منچستریونایتد میزبان این دیدار است. با روحیه ای بسیار عالی ناشی از برد مقابل سیتیزن‌ها. یونایتدی‌ها البته خودشان هم می‌داننند شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارند اما لیگ اروپا چیزی نیست که آن‌ را کم اهمیت بپندارند. لوک شاو در منچستر این روزها ستاره است و مارسیال انگار به فکر رویاهای بزرگ است. در میانه میدان فرد و مک‌تامینی آن‌قدر خوب هستند که کسی پیگیر وضعیت پوگبا نباشد. همه این‌ها نشان می‌دهد منچستری‌ها از لحاظ روحی شرایط ایده‌آلی دارند.

در سمت مقابل سقوط نسبی میلان آغاز شده و تنها دلیل آن کمبود نیروی انسانی است. از روز اول مشخص بود میلان با چنین بازیکنان نمی‌تواند همزمان در چند جبهه بجنگد. آن‌ها هم صدر را از دست دادند و هم دیگر ذهنیت شکست ناپذیری ندارند. عدم حضور زلاتان و هرناندز در بازی امشب به شدت حس خواهد شد و اگر پیولی بتواند با تمام این مشکلات تیمش را برنده از زمین بیرون بیاورد یعنی شاهکار کرده. مهم‌ترین جنگ در میانه میدان رقم می‌خورد. جایی که احتمالا کسیه و میته باید جلوی درخشش برونو را بگیرند.

برای این ۲ تیم در بازی های امسال پنالتی‌های زیادی گرفته شده و این بازی را می‌توان جنگ پنالتی‌باز‌ها دانست.

***
یونایتد در ۱۷ بازی اخیر تنها یک شکست داشته. مقابل شفیلد ته جدولی. در اروپا اما آن‌ها قبل از شکست دادن سویه‌داد مقابل لایپزیش باختند و از لیگ قهرمانان کنار رفتند.

میلان در ۷ بازی گذشته تنها مقابل ورونا دروازه‌‌اش را بسته نگه داشته. آن‌ها در ۱۱ بازی آخر ۴ بار شکست خورده‌اند که نشان از افت نسبی آن‌ها می‌دهد.

***
ترکیب احتمالی میلان از نگاه گازتا: دوناروما – کیائر – توموری – دالوت – کالابریا – میته – کسیه – کرانیچ – سالماکرز – براهیم دیاز - لئائو

ترکیب احتمالی منچستریونایتد از نگاه گازتا: هندرسون – لیندلوف – مگوایر – ون بیساکا - مک تامینی – فرد – برونو فرناندز – گرینوود – جیمز – مارسیال



زمان خبر:27 دقیقه پیش

#رمان_98
#فوتبال
#فوتبال_خارجی


پیش‌بازی منچستریونایتد - میلان؛ شما کجا این‌جا کجا؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا