خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,447
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 12 دقیقه
نویسنده این موضوع
هتل کریستال ساروار پریمیر آگرا (Crystal Sarovar Premiere Agra)


هتل کریستال ساروار پریمیر در منطقه «تاج گنج» (Taj Ganj) قرار دارد و هتلی لوکس و ۵ ستاره است. اتاق‌های ساده و زیبا با رنگ‌بندی گرم و آرام محیطی جذاب و دوستانه را برای این هتل ایجاد کرده است و مسافران حس راحتی بسیاری در این هتل دارند.
اتاق‌ها شامل تلویزیون صفحه تـ*ـخت با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات، کتری برقی، بار کوچک و میز هستند؛ همچنین سرویس بهداشتی هتل اختصاصی است و مجهز به محصولات آرایشی و بهداشتی است.

هتل پذیرش را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز انجام می‌دهد و پارکینگی نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است. مسافران می‌توانند از خدمات تور هتل برای گشت و گذار‌های خود استفاده کنند تا سفری لـ*ـذت‌بخش‌تر را تجربه کنند.

مهمانان می‌توانند از غذاهای لذیذ رستوران‌های هتل استفاده کنند؛ همچنین امکان سفارش صبحانه در اتاق وجود دارد و حتی مهمانان می‌توانند از غذاهای بسته‌بندی شده نیز که در هتل حاضر می‌شود، استفاده کنند.

هتل ۲٫۵ کیلومتر با «اگرا فورت» (Agra Fort)، حدود ۲٫۸ کیلومتر با مسجد جامع، ۱۰ کیلومتر با فرودگاه اگرا و ۷ کیلومتر با ایستگاه قطار فاصله دارد.

  • آدرس: Fatehabad Road Agra, Taj Ganj, 282001 Agra, India
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۱۳۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، استخر شنا، زمین تنیس، تراس، باغ، پارکینگ، استخر روباز، استخر کودکان، شاتل هواپیمایی، بار، سرویس شستشو، مرکز بدنسازی، ماساژ، اسپا، ورود حیوانات خانگی ممنوع، مناسب برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، اتاق وی آی پی، نگهداری چمدان، چک این / چک اوت، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، کلاب کودکان، گاوصندوق، فکس و فتوکپی، سیستم تهویه،‌ اتاق سیگار ممنوع، کرایه خودرو، روزنامه، سرویس اتاق،‌ کارمندان چند زبانه (انگلیسی و هندی)


هتل های جهان

 
  • تشکر
Reactions: ~BAHAR.SH~

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,447
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 12 دقیقه
نویسنده این موضوع
بهترین هتل ستاره بمبئی؛ شهر رنگ‌ها در هند

قصد سفر به شهر بمبئی را دارید و در انتخاب هتل‌ خود دچار تردید شده‌اید؟ در این مقاله ما همراه شما خواهیم بود تا هتل‌های 5 ستاره و لوکس بمبئی را به شما معرفی کنیم تا انتخابی بی‌نقص را تجربه کنید.

تبلیغات

هند سرزمین آیین‌ها و جشن‌های زیبایی چون هولی است و شهرهای مهم آن پر از جاذبه‌های مختلف است. بمبئی که شهری مهم در هند است، سالانه میزبان گردشگران بسیاری است و با بهترین امکانات از مهمانان خود میزبانی می‌کند. از آنجایی که بمبئی بهشت واقعی و مقصد ایده‌آل برای گردشگران است، بنابراین هتل‌های بسیاری در آن وجود دارد.

از آنجایی که هند و شهرهای آن همچون بمبئی دارای هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیار هستند، در این مقاله از کجارو قصد داریم در بین هتل های بمبئی، به معرفی هتل های 5 ستاره بمبئی بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

فهرست هتل‌ها:

  • Trident Nariman Point
  • Vivanta by Taj President
  • Taj Lands End
  • Grand Hyatt Mumbai
  • ITC Grand Central Mumbai A Luxury Collection Hotel
  • JW Marriott Mumbai Juhu
  • Four Seasons Hotel Mumbai
  • The Westin Mumbai Garden City
  • Sofitel Mumbai BKC
  • The St. Regis Mumbai
هتل‌های لوکس بمبئی را بشناسید
  • بهترین هتل های ارزان بمبئی؛ شهر دیدنی هند
  • بهترین هتل های 4 ستاره بمبئی؛ پایتخت تجاری هند
هتل تریدنت نریمان پوینت یکی از هتل‌های معروف و باشکوه بمبئی است که مشرف به دریای عرب بوده و منظره بی‌نظیری از دریا دارد که این موضوع یکی از دلایلی است که باعث شده است این هتل مورد توجه گردشگران سفر به این شهر قرار بگیرد. این هتل مجلل و لوکس از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار است و دسترسی خوبی به جاذبه‌های معروف شهر دارد.

اتاق‌های این هتل مدرن و لوکس هستند و از اتاق‌های استاندارد و خانوادگی تشکیل شده است که برخی از آن‌ها منظره فوق‌العاده‌ای از دریا را دارد و دارای اندازه‌های متفاوت، مبلمان راحتی و دکوراسیونی مدرن است. رنگ‌هایی که در طراحی این اتاق‌های لوکس به کار رفته است، اغلب رنگ‌هایی گرم بوده تا آرامش میهمانان را بیش از پیش تامین کنند و اقامتی عالی‌تر را برای آنان فراهم نمایند.

رستوران‌های متنوعی در این هتل با دکوراسیون جذاب‌شان برای پذیرایی از مهمانان وجود دارد؛ اگر علاقه به غذاهای مدیترانه‌ای دارید، رستورانی با این غذاهای لذیذ برای شما وجود دارد؛ اما اگر دوست دارید بیشتر با غذهای شرقی یا ژاپنی آشنا شوید به رستوران دیگر بروید و با طعم‌های جدید آشنا شوید. بار هتل با نوشیدنی‌های بی‌نظیرش فضایی را فراهم کرده است که علاوه بر تست نوشیدنی‌های متنوع لحظات عالی را در آن سپری کنید.

آیا دوست ندارید در استخری روباز که منظره‌ای خیره‌کننده رو به دریای نیلگون را دارد، شنا کنید و لحظات خاصی را تجربه کنید؟ پیشنهاد ما به شما استخر هتل است که بی‌شک دل شما را خواهد برد و برای شما تفریحی فوق‌العاده خواهد بود. حتی اگر علاقه به شنا ندارید، می‌توانید در صندلی‌های آفتاب‌گیر استراحت کنید و از دیدن این منظره در آرامشی که دارد لـ*ـذت ببرید.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی چاتراپاتی شیواجی ۲۰٫۱ کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی ۲٫۲ کیلومتر، تا دروازه هند ۱٫۶ کیلومتر و تا باغ‌های معلقبمبئی ۳٫۶ کیلومتر فاصله دارد.
  • آدرس: Nariman Point, Nariman Point, 400021 Mumbai, India
  • این هتل 5 ستاره و دارای ۵۵۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، استخر، مرکز تناسب انـ*ـدام، مرکز اسپا و سلامت، خدمات آرایشی، ماساژ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، تور دوچرخه‌سواری (اضافه بها)، رستوران، بار، منوی کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، کتاب و سی‌دی برای کودکان، نگهداری کودک (اضافه بها)، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)


هتل های جهان

 
  • تشکر
Reactions: ~BAHAR.SH~

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,447
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 12 دقیقه
نویسنده این موضوع
هتل ویوانتا بای تاج پرزیدنت (Vivanta by Taj President)


هتل ویوانتا بای تاج پرزیدنت در جنوب بمبئی واقع شده است و چشم‌انداز دیدنی و جذابی از بندر و شهر در جنوب بمبئی را به مهمانان خود پیشکش می‌کند. این هتل آرام، گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای کاری و هم سفرهای تفریحی است، چرا که تنها چند دقیقه تا مرکز تجاری شهر و سرگرمی‌ها و جاذبه‌های شهر فاصله دارد.

اتاق‌های هتل شما را شگفت‌زده خواهد کرد چون بسیار شیک و تمیز هستند. اتاق‌های استاندارد یک تخته با فضای آرام فوق‌العاده‌ای که دارند، شما را مجذوب و شیفته خود خواهند کرد. اتاق های دوتخته با منظره باغ از شما میزبانی می‌کنند و با دکوری مدرن، فضای فوق‌العاده‌ای را برای اقامت شما ایجاد می‌کند. ویژگی منحصربه‌فرد این اتاق‌ها صدای پرندگان و عطر و بوی مرکبات باغ است که به‌خصوص صبح‌ها شما را مدهوش خود می‌کند. هتل دارای اتاق‌های وی‌آی‌پی برای مناسبت‌های مختلف نیز برای مهمانان است که می‌تواند گزینه خوبی برای ماه عسل باشد.

نگران وعده‌های غذایی خود در این هتل نباشید، چون با تنوع بسیاری مواجه خواهید شد که انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد. شما در رستوران‌های این هتل از غذاهای محلی هندی تا انواع مختلفی از غذاهای شرقی را در منوی آن پیدا خواهید کرد. حتما از دسرها و کیک‌هایی که سرو می‌شود، میل کنید. کافه هتل نیز می‌تواند انتخابی عالی برای گپ و گفتگو و خوردن قهوه‌ای خوش‌طعم در کنار دوستان و همراهان شما باشد.

مرکز تناسب انـ*ـدام این هتل مجهز است و برای کسانی که علاقه‌مند هستند که در سفر نیز به ورزش بپردازند، گزینه‌ای عالی خواهد بود. استخر هتل نیز برای برطرف کردن خستگی و آب‌تنی برای مهمانان پیشنهاد مناسبی خواهد بود.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی چاتراپاتی شیواجی ۲۱٫۵ کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی ۳٫۴ کیلومتر، تا دروازه هند ۱٫۷ کیلومتر و تا باغ‌های معلق بمبئی ۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 90 Cuffe Parade, Maharashtra, Cuffe Parade, 400005 Mumbai, India
  • این هتل 5 ستاره و دارای ۲۸۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، استخر، مرکز تناسب انـ*ـدام، مرکز اسپا و سلامت، ماساژ، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، عربی)


هتل های جهان

 
  • تشکر
Reactions: ~BAHAR.SH~

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,447
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 12 دقیقه
نویسنده این موضوع
جدید هتل تاج لندز اند (Taj Lands End)


اگر در سفر خود قصد دارید اقامتی مجلل و لوکس داشته باشید که با قدم گذاشتن در هر بخش هتل، لوکس بودن آن به چشم بخورد، هتل تاج لندز اند گزینه‌ای عالی خواهد بود. این هتل مدرن و لوکس تمام انتظارات شما را برای اقامتی بی‌نقص فراهم می‌کند و با داشتن منظره بی‌نظیری از دریا همه چیز را برای اقامتی رویایی تکمیل خواهد کرد.

اتاق‌های این هتل برای هر سلیقه‌ای انتخابی مناسب دارد و دکور آن‌ها بسیار متنوع و جذاب است. وقتی وارد اتاق خود می‌شوید، بی‌شک نظم و هارمونی دقیقی که بین اجزای اتاق وجود دارد، برای شما دلچسب خواهد بود. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مجلل است.

غذاهای خوش‌طعم هندی، غذاهای بین‌المللی و نوشیدنی‌های فوق‌العاده در رستوران این هتل در انتظار شما است. شما نه تنها شیفته غذاهای آن خواهید شد بلکه فضای آن و دکوری که دارد، برای شما دلنشین خواهد بود. در کافه هتل که در لابی قرار دارد، می‌توانید خود را به خوردن نوشیدنی گوارا و دسری لذیذ دعوت کنید.

همیشه وجود یک مرکز سلامتی و اسپا درون هتل باعث افزایش رضایت خاطر مشتریان می‌شود و استقبال زیادی از این مراکز می‌شود؛ این هتل نیز امکانات بسیاری را برای آرامش مهمانان خود لحاظ کرده است که حتما باید به مرکز اسپا و ماساژ آن سر بزنید. کلاس‌های یوگا در روزهای مشخصی در این هتل برگزار می‌شود که در اوقات فراغت خود می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی چاتراپاتی شیواجی ۸٫۶ کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی ۱۱٫۶ کیلومتر، تا دروازه هند ۱۳٫۶ کیلومتر و تا باغ‌های معلق بمبئی ۹٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Bandstand, Bandra West, Maharashtra, Bandra, 400050 Mumbai, India
  • این هتل 5 ستاره و دارای ۴۹۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، استخر، مرکز تناسب انـ*ـدام، مرکز اسپا و سلامت، کلاس‌های یوگا، خدمات کامل آرایشی، ماساژ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موزیک زنده، نگهداری از کودک، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)


هتل های جهان

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: ~BAHAR.SH~

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,447
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 12 دقیقه
نویسنده این موضوع
  • هتل تاج لندز اند (Taj Lands End)>هتل گرند هیات بمبئی که هتلی لوکس و مجلل است، تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند. منظره این هتل و باغی که در آن با درختان نخل وجود دارد، اقامت شما را خاص‌تر می‌کند و اگر دنبال آرامشی بیشتر هستید، این هتل که از مرکز شهر کمی دور است برای شما فوق‌العاده خواهد بود.

    اتاق‌های هتل دکوری مدرن دارند که با نورپردازی‌های حرفه‌ای جذابیت آن را دوچندان کرده است، پنجره‌های قدی با چشم‌اندازی خارق‌العاده و محسورکننده از شهر هم نور طبیعی کافی برای روشن شدن به داخل اتاق ها را می‌تاباند هم با منظره‌اش حس بهتری به شما می‌بخشد. بعضی از اتاق‌ها دارای یک بالکن هستند. همه اتاق‌ها اینترنت بی‌سیم و تهویه دارند و شامل حمام ‏اختصاصی مجلل دارای وان و لوازم بهداشتی لوکس در هر اتاق می‌شوند.

    اگر یکبار از صبحانه این هتل تست کرده باشید، برای روزهای بعدی با اشتیاق بیشتری برای خوردن صبحانه بیدار می‌شوید. برای سایر وعده‌های خود می‌توانید از غذاهای محلی و بین‌المللی که در رستوران سرو می‌شود، میل کنید. از نوشیدنی‌هایی که در بار هتل سرو می‌شود، ساده نگذرید و حتما برای بعد شام خود به آنجا بروید و از نوشیدنی‌هایی که سرو می‌شود، تست کنید.

    استخر روباز هتل بسیار آرامش‌بخش است و ساعت‌ها می‌توان درون آن از هوای دل‌نشین لـ*ـذت برد و اوقاتی خوش را در آن سپری کنید.

    هتل تا فرودگاه بین‌المللی چاتراپاتی شیواجی ۳٫۴ کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی ۱۵٫۲ کیلومتر، تا دروازه هند ۱۷٫۳ کیلومتر و تا باغ‌های معلق بمبئی ۱۴٫۳ کیلومتر فاصله دارد.
    • آدرس: Off Western Express Highway Santacruz (E), Santacruz, 400055 Mumbai, India
    • این هتل 5 ستاره و دارای ۵۴۷ اتاق است.
    • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، استخر، مرکز تناسب انـ*ـدام، مرکز اسپا و سلامت، خدمات کامل آرایشی، ماساژ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کلاب شبانه، نگهداری از کودک، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی، چینی)


هتل های جهان

 
  • تشکر
Reactions: ~BAHAR.SH~

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,447
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 12 دقیقه
نویسنده این موضوع
هتل ای تی سی گرند سنترال (ITC Grand Central Mumbai A Luxury Collection Hotel)


هتل ای تی سی گرند سنترال هتلی است که می‌تواند به‌طرز شگفت‌انگیزی رضایت هر نوع سلیقه را فراهم کند. این هتل با دکوراسیون بی‌نظیرش از لابی آن تا هر بخشی که وارد آن شوید، حس و حال فوق‌العاده‌ای را به شما خواهد داد. نورپردازی‌های ظریف در شبانگاه نمای آن را بیشتر نشان می‌دهد و همچون قصری زیبا می‌درخشد.

اتاق‌های هتل لوکس و مدرن هستند و بیشتر از رنگ‌های گرم در آن استفاده شده است. اغلب اتاق‌ها پنجره‌های بزرگی دارند که دیدن نمای شهر از آن بسیار لـ*ـذت‌بخش است. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، میز کار و حمامی مجلل هستند.

یکی از رستوران‌های هتل، رنگ و بوی سنتی دارد و همین موضوع آن را از سایر بخش‌ها متمایز می‌کند و خوردن غذاهای لذیذ هندی را دلچسب‌تر می‌کند. این هتل دارای رستوران چینی نیز هست که اگر علاقه دارید غذاهای شرقی را تست کنید، حتما به آن سر بزنید.

استخر هتل با فضای آرام‌بخش در کنار دکور جذابی که دارد، حتما بعد از یک گشت و گذار مهیج در شهر می‌چسبد. دورتادور استخر پنجره‌هایی رو به محوطه هتل دارد و دکوراسیون آن را متمایزتر و جذاب‌تر کرده است.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی چاتراپاتی شیواجی ۱۲ کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی ۱۵٫۲ کیلومتر، تا دروازه هند ۸٫۵ کیلومتر و تا باغ‌های معلق بمبئی ۵٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Dr Babasaheb Ambedkar Road, Parel, 400012 Mumbai, India
  • این هتل 5 ستاره و دارای ۲۴۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، استخر، مرکز تناسب انـ*ـدام، مرکز اسپا و سلامت، خدمات کامل آرایشی، ماساژ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کلاب شبانه، نگهداری از کودک، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، چک این/چک اوت خصوصی، شبکه تلویزیونی کودکان، کتاب و سی‌دی برای کودکان، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی، روسی)


هتل های جهان

 
  • تشکر
Reactions: ~BAHAR.SH~

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,447
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 12 دقیقه
نویسنده این موضوع
هتل جی دبلیو ماریوت بمبئی جوهو (JW Marriott Mumbai Juhu)


هتل جی دبلیو ماریوت بمبئی جوهو یکی از معروف‌ترین هتل‌های پنج ستاره شهر است که در ساحل جوهو قرار دارد، از جهت خدمات و امکانات یکی از برترین هتل‌های شهر است و دارای موقعیت ایده‌آل است که از معماری زیبا و ساحل اختصاصی برخوردار است. مطمئنا این هتل می‌تواند در اولویت انتخاب شما قرار گیرد، چون همه چیز آن در بهترین شکل ممکن قرار دارد.

اتاق‌های لوکس و مدرن آن که با رنگ‌های خنثی دکور شده است، اقامتی رویایی را برای شما فراهم می‌کند. پنجره‌های بزرگ و قدی با نمایی از دریا می‌تواند ساعت‌ها شما را به دیدن این منظره بی‌همتا دعوت کند. امکانات اتاق‌ها به گونه‌ای است که نه تنها اقامتی لوکس را فراهم می‌کند، بلکه در مدت سفر خود هیچ کمبودی را حس نخواهید کرد.

مگر می‌شود چنین هتلی غذاهای متنوعی برای ارائه نداشته باشد؟ رستوران‌های فوق‌العاده لوکس در این مجموعه وجود دارد که از غذاهای محلی هندی تا غذاهای بین‌المللی را برای شما سرو می‌کند. در کافه یا بار هتل نیز می‌توانید از نوشیدنی‌ها و دسرهای متنوعی که برای شما سرو می‌شود، تست کنید.

استخر این مجموعه با چشم‌انداز بی‌نظیری از دریا گزینه‌ای عالی برای شنا کردن و لـ*ـذت بردن از منظره ساحل است. می‌توانید در موقع غروب خورشید به کنار استخر بروید و در صندلی‌هایی که در آنجا قرار دارد، بنشینید و لحظاتی سرشار از آرامش را تجربه کنید. مرکز تناسب انـ*ـدام با مربی‌های حرفه‌ای نیز با تجهیزات مدرن برای علاقه‌مندان امکانات خوبی را ارائه می‌دهد.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی چاتراپاتی شیواجی ۵ کیلومتر و تا باغ‌های معلق بمبئی ۱۶٫۴ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به خرید و غذاهای خیابانی است.

  • آدرس: Juhu Tara Road, Juhu, 400049 Mumbai, India
  • این هتل 5 ستاره و دارای ۳۵۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، استخر، مرکز تناسب انـ*ـدام، مرکز اسپا و سلامت، خدمات کامل آرایشی، ماساژ، کلاس‌های یوگا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کلاب شبانه، کتابخانه، اجرای موزیک زنده، نگهداری از کودک، فضای بازی کودکان، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، چک این/چک اوت خصوصی، شبکه تلویزیونی کودکان، کتاب و سی‌دی برای کودکان، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)


هتل های جهان

 
  • تشکر
Reactions: ~BAHAR.SH~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا