خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

zariiiiiiiii

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
22/4/24
ارسال ها
406
امتیاز واکنش
1,594
امتیاز
118
محل سکونت
LALALAND
زمان حضور
11 روز 11 ساعت 45 دقیقه
نویسنده این موضوع
سرم های ویتامین سی می توانند اسیدی باشند. اسیدیته بالا می تواند باعث علاقه‌مند و التهاب پوست، به خصوص در افراد با پوست حساس بشود. این علاقه‌مند می تواند منجر به ایجاد جوش بشود. در ادامه با ما همراه باشید تا در این مورد بیشتر بدانید.

چرا ویتامین C می زنم جوش میزنم؟
پوست صورت بسیاری از افراد بعد از مصرف محصولات ویتامین سی دچار جوش شده و باعث نارضایتی افراد شده است.
4 علت مهم وجود دارد که سرم ویتامین سی باعث جوش زدن می شود. اما قبل از اینکه این علت ها را بدانیم، باید اول از خواص vitamin C مطلع شویم.
ویتامین سی محصولی بسیار عالی برای روشن کنندگی پوست، و از بین بردن لک های پوستی است. این اکتیو پرقدرت دارای خواص ضد پیری Anti-Age است و چین و چروک را از بین می برد. کلاژن ساز بسیار قوی است و در نهایت باعث سفتی و محکمی پوست می شود.
خاصیت مهم دیگر ویتامین C، خاصیت آنتی اکسیدانی آن است. به وسیله این خاصیت مهم، با رادیکال های آزادی که ممکن است در طول روز، باعث تخریب، خشکی و چروک پوست شوند، مبارزه شده و از آسیب های پوستی جلوگیری میشود.

1. زیاده روی در مصرف محصولات ویتامین C
گاهی فرد، بعد از آشنایی با خواص vitamin C، این محصولات را در حجم و تعداد زیادی وارد روتین پوستی کرده و با این کار به پوست صورت شوک وارد می کند. با این حرکت، پوست صورت، واکنش نشان داده و حساس و قرمز می شود و در نهایت جوش می زند.
راهکار مناسب استفاده یک تا دو بار در هفته در ابتدای مصرف و می توان بعد از گذشت 3 تا 4 هفته، کم کم تعداد دفعات مصرف را زیاد کرده و تا 4-5 بار رساند.

2. درصد و دوز بالای مصرف محصولات ویتامین سی
ممکن است شما در ابتدا از محصولی استفاده نمایید که دارای دوز و درصدهای بالایی از ویتامین C باشد. این امر باعث حساسیت و واکنش پوست شده و پوست ناچارا جوش می زند. چرا مصرف ویتامین سی باعث جوش می شود.
برای شروع بهتر است از دوزهای 10 تا 20 درصد شروع کنید. و پوست های حساس حتی از 5% شروع کنند. پیشنهاد ما استفاده از تونرها، شوینده ها و کرم های ویتامین C در چند هفته اول می باشد. و بعد از سازگاری پوست می توانید از سرم های ویتامین سی که دارای درصد بیشتری هستند استفاده کنید.

3. گذشت تاریخ مصرف محصول
در برخی اوقات ممکن است شما محصول تاریخ مصرف گذشته خریده اید و یا محصولی را خریده اید که درب آن را باز کرده اید و اما برای مدت طولانی مصرف ننموده اید. تمامی محصولات دارای vitamin سی وقتی تاریخ مصرفشان بگذرد تغییر رنگ و بو داده و در همان مواجهه اول با پوست، واکنش نشان میدهد.

4. محصول دارای بافت چربی
برخی اوقات نه محصولی با درصد ویتامین C بالا استفاده شده و نه تاریخ آن گذشته است اما بازم هم پوست صورت فرد با مصرف ویتامین سی جوش می زند. فرد از محصولی استفاده کرده که دارای چربی است و این به ویتامین سی داخل آن ربطی ندارد.

منبع: دلگرام


4 دلیل جوش زدن بعد از استفاده از سرم ویتامین c

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا