خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
معاونت سایت
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
10,008
امتیاز واکنش
41,236
امتیاز
508
زمان حضور
312 روز 13 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع


سلایق فرق می‌کنند. به نظر من حتی فارغ از دسترسی داشتن یا نداشتن به تلویزیون، تجربه‌ی برخی از بازی‌ها به‌لطف چنین وسیله‌ای شیرین‌تر می‌شود. همواره یک‌سری از بازی‌های بنچمارک نسل ۹ یا ویدیوگیم‌های معرکه‌ای همچون الدن رینگ خواهند بود که بخواهم آن‌ها را در بزرگ‌ترین نمایشگر ممکن تجربه کنم. ولی در همین حین بعید است که طی چند ماه آتی بتوانم در مجموع بیشتر از ۱۰۰ ساعت جلوی مانیتور بنشینم تا تجربه‌ی کاملی از بالدرز گیت ۳ داشته باشم. اما حتی تصور اینکه هر شب با پورتال بتوانم اثر تحسین‌شده‌ی استودیو Larian را تجربه کنم، بسیار هیجان‌انگیز است. همچنین پورتال در نگاه من وسیله‌ای عالی برای تجربه‌ی بازی‌های کاملا داستان‌محور با گرافیک فنی نه چندان بالا مثل آکسنفری ۲ محسوب می‌شود.

در آخر قطعا قیمت این دستگاه تاثیر زیادی روی تصمیم‌گیری راجع به خرید آن دارد؛ مخصوصا باتوجه‌به هزینه‌های سنگین گیمینگ در ایران برای گیمرها.

دیکشنری مریام-وبستر در تعریف Accessory (اکسسوری) می‌نویسد: «یک وسیله که به خودی خود ضروری نیست، اما به زیبایی، راحتی استفاده و تاثیرگذاری یک دستگاه دیگر کمک می‌کند». آیا پلی استیشن پورتال از پس انجام چنین کاری برای پلی استیشن 5 برمی‌آید؟ برای بعضی از گیمرهای پلی استیشن، بله.





منبع: زومجی


بررسی پلی استیشن پورتال | کنسول نیمه همراه ۱۷ میلیونی PS5 می‌ارزه؟

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا