خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

-FãTéMęH-

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
  
عضویت
28/5/23
ارسال ها
3,770
امتیاز واکنش
13,569
امتیاز
373
زمان حضور
56 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
نمایشی تمثیلی از افکار و احساسات
سریال Sweet Home، به معنای عمیق تر، از هیولا به عنوان نمایشی تمثیلی از افکار و احساسات منفی عمیقاً جاافتاده انسان استفاده می‌کند. هیولاهایی که در این سریال به تصویر کشیده شده است بیانگر ماهیت شنیع انسان هستند. برای مثال: یک هیولای پروتئینی شبیه به هالک ممکن است نماد خواست راضی کننده انسان برای گوشت باشد. یا هیولای چشم، ولع مخرب انسان برای کنجکاوی در همه چیز را تجسم می‌بخشد. به زبان ساده، انسان‌ها از طریق احساسات منفی که اجازه می‌دهند در درونشان رشد کنند، این هیولاها را پرورش می‌دهند.
در این میان انسان واقعی ماندن نکته کلیدی ماجراست. پرونده هیون سو به خودی خود عمیق‌ترین مثال در این مورد است. زندگی در ناامیدی و بی اعتمادی نسبت به مردم می‌توانست به راحتی او را به هیولایی تبدیل کند. اما او توانست به نشانه‌های باقی مانده انسانیت در خود بچسبد، بنابراین در برابر فرایند تبدیل شدن به یک هیولای وحشی مقاومت می‌کند.

حرف آخر
سریال Sweet Home در طول ده قسمت موفق می‌شود عناصر بزرگ ترسناکی را تحویل بیننده دهد و در عین حال یک طرح دراماتیک را با پیچ و خم‌ها و چرخش‌های جذاب پیش ببرد، و شخصیت‌هایی قوی را نشان دهد که درام‌های کره‌ای به واسطه آن شناخته شده‌اند. وقتی سریال تمام می‌شود، متوجه خواهیم شد Sweet Home نه تنها یکی دیگر از تولیدات موفق کره‌ای مورد حمایت Netflix است، بلکه جواهری نمایشی در طول یک سال کرونایی به نظر افتضاح است. تماشای این سریال برای طرفداران ژانر ترسناک و هیولایی بسیار ضروری است.

منبع: ویجیاتو


نقد سریال کره‌ای خانه شیرین | sweet home

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و ~MobinA~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا