خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
7,760
امتیاز واکنش
37,120
امتیاز
473
زمان حضور
277 روز 8 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
لباس عروس یکی از مهم ترین لباس ها در طول زندگی یک خانم است، از این رو قبل از انتخاب لباس عروس با کمی تحقیق میتوانید لباس عروس بهتری با فرم اندامتان انتخاب کنید.

لباس عروس آستین بلند بهترین انتخاب برای چه کسانی است؟
انتخاب لباس عروس از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است زیرا همه عروس خانم ها متمایلند که در روز عروسی بسیار درخشان ظاهر شوند. لباس های عروس در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند و تنوع این محصولات می تواند سلیقه های مختلف را راضی نگه دارد و نیاز آن ها را کاملا بر طرف کند. لباس عروس آستین دار جزو لباس‌هایی است که همیشه طرفداران خاص خود را دارد و علاوه بر حفظ پوشش، به استایل عروس خانم ها در شب عروسی، رسمیت و شکوه بیشتری می‌بخشند.در این بخش به شما خواهیم گفت که کدام عروس ها بهتر است لباس عروس آستین بلند بپوشند.

عروس هایی که عاشق سبک کلاسیک هستند
عروس‌هایی که به دنبال لباس عروس ساده و در عین حال شیک هستند، معمولا لباس‌های عروس کلاسیک با آستین‌های بلند را انتخاب می‌کنند. در طراحی پیراهن عروس ها با سبک کلاسیک برای تزیین پیراهن عروس از سنگ یا نگین های تزیینی در قسمت یقه و کمر و آستین و دامن پیراهن عروس استفاده می شود.
عروس هایی که بازوهای لاغری دارن
اگر بازوهای لاغری دارید، آستین های پف دار و عروسکی می توانند گزینه ی عالی باشند. لباس عروس پرنسسی آستین پفی یکی از مدل های فانتزی و جذاب است که برای خانم هایی که بالاتنه آن ها ریز است، بسیار مناسب خواهد بود.

عروس هایی که بازوهای تپلی دارند
اگر دور بازوی تان زیاد است، از لباس عروس آستین دار استفاده کنید، این نوع آستین ها سبب می شود که بازوهایتان خیلی به چشم نیاید، مدل های دکلته مناسب عروس هایی که بازوهای پُر دارند، نیست. این عروس ها بهتر است لباس آستین کوتاه یا آستین بلند انتخاب کنند.

عروس هایی که قد بلندی دارند
پوشیدن لباس عروس با یقه پوشیده و آستین بلند برای افراد قد بلند کمی پر ریسک به‌نظر می‌رسد؛ اما اگر بالاتنه نسبتا بزرگی دارید؛ این طراحی می‌تواند به ظریف‌تر نشان دادن شما کمک کند.

عروس هایی که پایین تنه لاغر یا تپلی دارند
لباس عروس های آستین دار در واقع نقص ها انـ*ـدام را می پوشانند، این لباس برای افرادی که بسیار بسیار لاغر، یا بسیار چاق و یا چهار شانه هستند، مناسب می باشد چرا که این نوع لباس در واقع بالاتنه را جذاب تر نشان می دهند و نگاه را از پایین تنه لاغر یا درشت شما دور می کنند.

عروس هایی که جشنشان در زمستان است
یکی دیگر از معیارهایی که باید در انتخاب لباس عروس مدنظر قرار داد، تاریخ عروسی و مکان جشن است. لباس عروس آستین‌دار برای شب‌های سرد زمستان مناسب است، پوشیدن مدل لباس عروس دکلته در فصل زمستان انتخاب خوبی نیست.








منبع: نمناک


عروس خانوم هایی که حتما باید لباس آستین بلند بپوشن

 
  • تشکر
Reactions: daryam1 و -FãTéMęH-
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا