خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,994
امتیاز واکنش
35,181
امتیاز
473
زمان حضور
259 روز 23 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع
الیور استون در مصاحبه اخیر خود صحبت‌های تندی درباره روند کنونی هالیوود و فیلم‌هایی چون «باربی»، «جان ویک» و «سریع و خشن» داشته است.
به گزارش ایسنا، الیور استون در مصاحبه‌ای با روزنامه «city A.M» با اشاره به این که رایان گاسلینگ نباید در فیلم «باربی» ساخته گرتا گرویگ بازی می‌کرد و در عوض باید روی فیلم‌های جدی‌تر تمرکز کند، گفت: رایان گاسلینگ وقت خود را تلف می‌کند، اگر این کارها را برای پول انجام دهد. او باید در فیلم‌های جدی‌تری بازی کند و نباید بخشی از روند کودکانه شدن هالیوود باشد.
استون درباره فیلم های کوتاه «سریع و خشن» نیز گفت که «قبلاً از این فیلم‌ها لـ*ـذت می‌برده، اما اخیراً آنها شبیه فیلم‌های مارول شده‌اند و شما می‌توانید چند تصادف در یک فیلم ببینید؟!»
در همین مصاحبه او همچنین نظرات خود را در مورد سری فیلم‌های «جان ویک» با بازی کیانو ریوز بیان کرد: «در هواپیما جان ویک را تماشا کردم که سه ساعت و چند ساعت است. و من در طول آن چندین بار به خواب رفتم و هر بار بیدار می شدم می‌دیدم او افراد بیشتری را می‌کشد. مثل این است که دنیا به سمت چیزی غیر از منطق منحط شده است».
الیور استون کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده ضدجنگ است که به واسطه کارگردانی سری فیلم‌هایی که درباره جنگ ویتنام ساخته به شهرت رسید و تاکنون سه بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده است.
«جوخه» (۱۹۸۶)، «متولد چهارم جولای» (۱۹۸۹) و «بهشت و زمین» (۱۹۹۳ )، سه‌گانه معروف اوست که هر یک جنبه‌های مختلفی از جنگ را به‌تصویر کشیده است، «وال استریت»، «پلیتون» و «قاتلین بالافطره» نیز از جمله دیگر آثار شاخص این کارگردان آمریکایی به شمار می‌رود.
او در سال ۱۹۷۸ برای فیلم «قطار سریع‌السیر نیمه‌شب» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شد و دو بار نیز برای فیلم‌های «پلیتون» (۱۹۸۶) و «متولد چهارم جولای» (۱۹۸۹) اسکار کارگردانی گرفته است.




منبع: بیتوته


حمله الیور استون به «باربی» و «جان ویک»

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا