خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,997
امتیاز واکنش
35,199
امتیاز
473
زمان حضور
260 روز 8 دقیقه
نویسنده این موضوع
اگر از دستگاه‌های سامسونگ استفاده می‌کنید، امکان آپلود رایگان فایل‌ تا ۱۰۰ گیگابایت در فضای ابری این شرکت به‌زودی دردسترس شما قرار خواهد گرفت.
به گزارش دیده بان ایران، سامسونگ به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌هایی با حجم معین را به‌طور رایگان در فضای ابری ذخیره کنند. البته این فایل‌ها فقط برای مدت محدودی روی سرورهای شرکت کره‌ای نگهداری می‌شوند.
پشتیبان‌گیری موقت ابری، سرویس جدید سامسونگ است که می‌توان با استفاده از آن فایل‌های خود را حداکثر تا ۳۰ روز در فضای ذخیره‌سازی رایگان این شرکت نگهداری کرد. محدودیت دیگر سرویس مذکور این است که فایل‌ها باید زیر ۱۰۰ گیگابایت حجم داشته باشند. دارندگان دستگاه‌های سامسونگ مجهز به One UI 6.0 و نسخه‌های بالاتر این پوسته‌ی اندرویدی، هیچ محدودیتی در تعداد فایل‌های آپلودی ندارند.
به‌نوشته‌ی 9to5google، سامسونگ سرویس ذخیره‌سازی ابری رایگان خود را برای آرامش خاطر کاربران ارائه داده است. غول فناوری کره‌ی جنوبی می‌گوید کاربران با این سرویس می‌توانند فایل‌های خود را بدون ترس از دادن آن‌ها، به‌طور موقت در فضای ابری آپلود کنند.
فرایند آپلود فایل در فضای ابری سامسونگ بسیار آسان خواهد بود. درست مثل سرویس‌های مشابه دیگر، کاربران فایل‌های مهم خود را از روی حافظه‌ی ذخیره‌سازی دستگاه در فضای ابری آپلود می‌کنند و سپس از طریق اینترنت به آن‌ها دسترسی خواهند داشت. اگر از دو دستگاه برای آپلود و دسترسی به این فایل‌ها استفاده می‌کنید، هر دو باید ساخت سامسونگ باشند و این فرایند به احراز هویت دومرحله‌ای نیاز دارد.
نکته‌ی مهم درمورد سرویس ابری رایگان سامسونگ این است که فایل‌های ذخیره‌شده پس‌از پایان دوره‌ی ۳۰ روزه، اعلانی برای حذف دریافت خواهند کرد. پس‌از پایان ۳۰ روز، فایل‌ها به‌طور خودکار حذف می‌شوند و این محدودیت برای هر فایل باتوجه به تاریخ دقیق آپلود آن تنظیم می‌شود. ما قبلاً بهترین سرویس‌های رایگان و پولی آپلود فایل را معرفی کرده‌ایم که درصورت تمایل می‌توانید از آن‌ها نیز برای ذخیره‌سازی آنلاین فایل‌های خود بهره ببرید.
طرح ذخیره‌سازی موقت و رایگان این شرکت از پاییز امسال برای همه‌ی دستگاه‌های گلکسی مجهز به رابط کاربری One UI 6.0 یا نسخه‌های جدیدتر درسترس قرار خواهد گرفت. این سرویس ابتدا برای گوشی سامسونگ سری گلکسی S و Z در کره‌ی جنوبی ارائه خواهد شد.



منبع: بیتوته


اضافه شدن فضای ابری به گوشی های سامسونگ

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا