خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,998
امتیاز واکنش
35,223
امتیاز
473
زمان حضور
260 روز 2 ساعت 31 دقیقه
نویسنده این موضوع
با وجود انتشار به‌روزرسانی iOS ۱۷.۰.۳ از سوی اپل، بعضی از کاربران همچنان مشکل داغی بیش از حد گوشی آیفون ۱۵ پرو را گزارش کرده‌اند.
به گزارش ایسنا، مسئله داغی در لاین آیفون ۱۵ پرو، فقط مشکل سخت افزاری نیست و شامل یک باگ نرم افزار iOS ۱۷ هم می‌شود. اپل مشکل داغی بیش از حد این گوشی را تائید کرده و به‌روزرسانی iOS ۱۷.۰.۳ را برای حل آن، منتشر کرده است اما گزارش‌های مربوط به داغی این گوشی، همچنان از سوی دارندگان آیفون ۱۵ پرو، ادامه دارد.
یک کاربر پس از انتشار به‌روزرسانی اپل، گزارش کرده است که آیفون ۱۵ پرو مکس در لبه‌های گوشی نزدیک دکمه‌های جانبی و اطراف لنز، دچار داغی می‌شود، به خصوص هنگامی که مکالمات طولانی انجام می‌شود یا عکس‌های متعددی گرفته می‌شود. یک کاربر دیگر آیفون ۱۵ پرو مکس هم اظهار کرد: گوش کردن به موزیک با ایرپاد، باعث می‌شود گوشی او به شدت داغ شود.
پایگاه خبری شبکه فاکس با توجه به تعدد این شکایات، در گزارشی، به بررسی این موضوع پرداخت.

چگونه گوشی‌های iOS به طور معمول از خود در برابر گرم شدن بیش از حد محافظت می‌کنند؟
طبق اعلام واحد پشتیبانی اپل، گوشی‌های iOS دارای محافظ‌های داخلی هستند تا از داغ شدن بیش از حد آن‌ها جلوگیری کند. محافظ‌های مذکور می‌توانند زمانی که دمای داخل گوشی از محدوده فعالیت معمولی فراتر برود، احساس کنند. سپس، با کاهش یا توقف برخی از ویژگی‌ها یا فعالیت‌ها مانند شارژ، روشنایی صفحه نمایش، رادیوهای سلولاری، فلاش دوربین و عملکرد، سعی می‌کند دمای گوشی را تنظیم کند. همچنین هشدار دما، روی صفحه نمایش داده می‌شود و اگر از ویژگی‌های ناوبری استفاده می‌کنید، صفحه نمایش را خاموش می‌کند. هنگامی که دما در محدوده ایمن کاهش پیدا کند، عملکرد عادی خود را از سر می‌گیرد.

برخی از بهبود پس از به‌روزرسانی iOS گزارش می‌دهند
برخی از دارندگان تایید کرده اند که گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو آنها، پس از به‌روزرسانی خنک‌تر کار می کنند. برخی دیگر هنوز داغ شدن بیش از حد را هنگام استفاده از دوربین، بازی کردن، نگه داشتن گوشی در جیب یا برقراری تماس تلفنی گزارش می‌دهند. بعید نیست به زودی شاهد به‌روزرسانی دیگری از سوی اپل باشیم.

این‌بار نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس مشکل‌دار شد
براساس آخرین گزارش‌ها، نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس مشکل سوختگی پیکسلی دارد و در اثر استفاده مداوم، تصاویر قبلی روی نمایشگر حک می‌شوند.
ماه گذشته اپل از گوشی‌های جدید خود یعنی سری آیفون ۱۵ رونمایی کرد. این سری شامل آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس می‌شود که ۲ نسخه پرو و پرو مکس حاشیه‌های زیادی را برای اپل به‌همراه داشت. این ۲ نسخه از بدنه تیتانیومی به‌جای آلومینیومی بهره می‌بردند. این فلز که باعث افزایش قیمت آیفون هم شد، قرار بود با مقاومت بهتر برترین پرچمداران اپل را ارتقا ببخشد. اما در نهایت مقاومت آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس به شدت کم بود که باعث تعجب و انتقاد هواداران شد. علاوه‌بر آن با انتشار سیستم‌عامل iOS 17، این دستگاه با داغی بیش از حد مواجه شد که در به‌روزرسانی‌های بعدی این مسئله برطرف شد.
علاوه بر مشکلاتی که در همه دستگاه‌ها وجود داشت، برخی از دستگاه‌ها به‌درستی مراحل تولید را طی نکرده بودند. براساس گزارش‌های منتشر شده برخی از آیفون‌های ۱۵ پرو مکس بدون رنگ روی فریم تیتانیومی عرضه شده بودند. نمایشگر برخی دیگر از آیفون‌ها با بدنه تنظیم نشده بود و اکنون شایعاتی مبنی بر سوختگی پیکسل‌های نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس به گوش می‌رسد.
یک اکانت در ایکس (توییتر)، تصاویری از نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس که دچار سوختگی پیکسل شده‌اند را به اشتراک گذاشته است. سوختگی پیکسل باعث می‌شود علامتی که برای مدتی روی نمایشگر ظاهر شده است، به‌صورت دائمی روی آن قرار بگیرد و هنگام مشاهده صفحه‌های دیگر هم هاله‌ای از آن قابل مشاهده باشد. این مشکل در نمایشگرهای OLED نه تنها هنگام روشن بودن نمایشگر، بلکه هنگامی که نمایشگر خاموش است هم رخ می‌دهد.
تعداد زیادی از دارندگان آیفون ۱۵ پرو مکس هم در شبکه اجتماعی ردیت تصاویری از دستگاه‌های آسیب دیده خود منتشر کردند. در یکی از این تصاویر، کیبورد به‌صورت کامل روی نمایشگر حک شده و حتی حروف روی دکمه‌ها هم قابل خواندن است! یکی دیگر از کاربران نوشت که این مشکل به‌ندرت رخ می‌دهد، اما بدون شک مسئله‌ای واقعی است و اپل باید چاره‌ای برای مشتریانش پیدا کند.
سوختن پیکسل نمایشگر بر اثر نمایش تصویری ثابت روی بخشی از صفحه ایجاد می‌شود. مثلا علامت فلش گوشه نمایشگر هنگام استفاده از - یکی از مواردی است که در اثر استفاده زیاد از - رخ می‌دهد. بنابراین توصیه می‌شود برای جلوگیری از این اتفاق سعی کنید به‌صورت مداوم از یک برنامه در آیفون ۱۵ پرو مکس و بقیه دستگاه‌ها استفاده نکنید. البته در‌صورتی که گوشی آیفون از نمایندگی رسمی تهیه شده باشد به‌دلیل اینکه این مشکل سخت‌افزاری است، شرکت اپل این مشکل را برطرف خواهد کرد، البته در ایران نمایندگی رسمی اپل وجود ندارد و در‌صورت وجود این مشکل، چاره‌ای جز مراجعه به مراکز تعمیر نخواهید داشت.



منبع: بیتوته


آیفون ۱۵ داغ ماند/ ایجاد مشکل برای نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا