خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,994
امتیاز واکنش
35,179
امتیاز
473
زمان حضور
259 روز 21 ساعت 28 دقیقه
نویسنده این موضوع

هوش مصنوعی در سری گلکسی اس 24 سامسونگ، حرف اول و آخر را می‌زند. در ادامه به سراغ جذاب‌‌ترین قابلیت‌های AI در گوشی های سامسونگ گلکسی S24 می‌رویم.
به گزارش گجت نیوز، مراسم رونمایی از سری گلکسی S24 با چند سورپرایز بزرگ همراه بود تمام آن‌ها، رقیب‌های سرسخت این شرکت یعنی اپل و شیائومی را هدف قرار می‌دادند. از آپدیت ۷ ساله گرفته تا محافظ جدید گوریلا آرمور و عرضه در دو نسخه متفاوت با چیپ‌های اگزینوس و اسنپدراگون، همگی جزو مهم‌ترین چیزهایی بودند که در کنار معرفی پرچمداران گلکسی اس 24، اس24 پلاس و S24 اولترا سامسونگ شاهد بودیم. حالا وقت آن رسیده است تا این موارد را کنار بگذاریم و عجیب‌ترین و بهترین قابلیت های هوش مصنوعی در گلکسی اس 24 سامسونگ را ببینیم.

قابلیت سرچ با هوش مصنوعی
این قابلیت که با نام “Circle to Search” معرفی شده است، به شما کمک می‌کند تا برای جستجو در اینترنت وقت بسیار کمتری را صرف کنید و سریع‌تر از همیشه، به نتایج دلخواه خود برسید. فقط کافی است تا دور موضوع مورد نظر خود، یک دایره رسم کنید و باقی کار را به گوگل بسپارید.

ادیت عکس با هوش مصنوعی در سامسونگ S24
قابلیت ادیت با هوش مصنوعی در گالری گلکسی اس 24 سامسونگ، دقیقا مثل حالت “generative fill” در ادوبی فایر فلای است. برای استفاده از هوش مصنوعی “Generative Edit” فقط کافی است که نرم افزار گالری را باز کنید، حالت عکس را تغییر دهید و بقیه کار را به AI بسپارید. ویدیو بالا، یکی دیگر از شاهکارهای هوش مصنوعی در گالری عکس گلکسی S24 سامسونگ را پیشکش شما می‌کند.

اسلوموشن کردن ویدیو
به کمک قابلیت هوش مصنوعی “Instant Slow-Mo” در سری گلکسی اس 24 می‌توانید هرجای ویدیو که نیاز داشته باشید، انگشت خود را قرار دهید و سپس ادامه کار را به صورت اسلوموشن تماشا کنید.

ترجمه تماس‌ ها با هوش مصنوعی در گلکسی اس ۲۴
ترجمه آنلاین به کمک هوش مصنوعی، چیز جدیدی نیست و شاید با یک سرچ ساده بتوانید این قابلیت را در هزاران سایت مختلف پیدا کنید؛ اما ترجمه مکالمه‌های صوتی چطور؟ قابلیت “Live Translate for phone calls” یا همان ترجمه آنلاین تماس های صوتی در سری گلکسی اس 24 سامسونگ همانطور که از نامش پیداست، به شما کمک می‌کند تا به صورت بلادرنگ و در حین مکالمه، صحبت‌های طرف مقابل خود را ترجمه کنید.



منبع: بیتوته


بهترین ویژگی های هوش مصنوعی در سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا