خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
7,068
امتیاز واکنش
35,470
امتیاز
473
زمان حضور
262 روز 22 ساعت 37 دقیقه
نویسنده این موضوع
مسابقه پانتولیگ جدیدترین کار محمدرضا گلزار در کسوت مجری است که تحلیل قسمت اول آن را که با اجرای متفاوت سوپراستار سینما همراه بود در ادامه می خوانید.

تحلیل قسمت اول مسابقه پانتولیگ با اجرای محمدرضا گلزار
بازگشت محمدرضا گلزار به شبکه سوم سیما اینبار بار با مسابقه پانتولیگ بود. گلزار پس از سه سال از پخش برنامه برنده باش پنجم بهمن ماه همزمان با روز پدر به تلویزیون بازگشت و اولین قسمت مسابقه پانتولیگ را اجرا کرد تا توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.
همانطور که از نام “Pantoligue” مشخص است این مسابقه بر پایه پانتومیم می باشد ولی به این کار محدود نمی شود بلکه تلفیقی از پانتومیم و اطلاعات کلی است که بسیار مهیج می باشد.
از آنجایی که سبک این مسابقه با اجراهای گلزار متفاوت است ولی این چهره سرشناس سعی کرده است امضای خود را در اجرا حفظ کند.
در ادامه با توجه به پخش قسمت اول این مسابقه سعی داریم ابعاد مختلف آن را و همچنین اجرای محمدرضا گلزار را تحلیل کنیم.

حال و هوای کلی مسابقه
آنگونه که پیشتر گفتیم “Pantoligue” مسابقه ای است که بر روی پانتومیم متمرکز شده ولی همه چیز به آن محدود نمی شود.
در این رقابت دو گروه 4 نفره تلفیقی از پانتومیم و پاسخ به سوالات کلی را در چالش هیجان انگیز پیش رو دارند که در آن سعی دارند هم نظر طرفداران پانتومیم را به خود متوجه کنند و اینکه اطلاعات عمومی مفیدی را در اختیار علاقمندان قرار دهند.
توجه داشته باشید که افراد شرکت کننده در این مسابقه از نظر پانتومیم بسیار حرفه ای هستند و اینکه دانش عمومی خوبی هم دارند.
از ابعاد جالب پانتولیگ می توان به ریتم عالی آن اشاره کرد که با عملکرد گلزار در حفظ ریتم بسیار مهیج تر شده است.

ویژگی های اجرایی “پانتولیگ”
با تماشای یک قسمت از این مسابقه نمی توان به قطعیت در خصوص ویژگی های محمدرضا گلزار به عنوان مجری و روش بازیگری او صحبت کرد اما قسمت مهمی که به عملکرد وی مربوط می شود مهارت مدیریتی اوست.
پانتومیم از جمله رقابت هایی است که سرعت عمل در آن بسیار اهمیت دارد و به دنبال آن احتمال بروز اشتباه زیاد می شود بنابر این مدیر بایستی توانایی در کنترل آن را داشته باشد.
محمدرضا گلزار در جریان مسابقه پانتومیم را می بیند عملکرد مسابقه دهندگان را نیز از نزدیک شاهد است. به طور مثال در قسمت اول وی به اجراها شک می کند و درخواست ویدئو چک یا همان تایید ویدئویی می دهد و زمانی که متوجه خطا می شود امتیاز شرکت کننده را کم می کند.

مهمترین ویژگی مسابقه پانتولیگ
از اجرای قدرتمند محمدرضا گلزار که بگذریم سرعت عمل بالا و جذابیت قسمت های مختلف مسابقه از مهمترین نقاط قوت این برنامه است.
اولین قسمت مسابقه پانتولیگ فقط 43 دقیقه به طول انجامید و حتی یک دقیقه از آن هدر نرفت و سرعت مسابقه سبب شد بیننده به هیچ عنوان احساس خستگی نکند که بخشی از این موضوع به اجرای محمدرضا گلزار بر می گردد. وی اواسط برنامه از دیالوگ های طولانی پرهیز می کند و بر خلاف برخی از مجریان بیننده را با سخنانش خسته نمی کند.
گلزار زود به اصل مطلب می پردازد و با توضیح اجمالی روش مسابقه در هر بخش را به شرکت کنندگان توضیح داده و میدان مسابقه را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد.
یکی دیگر از نقاط قوت و جذابیت های این مسابقه قطعات طراحی شده است که به قدری ساده و سرگرم کننده طراحی شده اند که بیننده نیازی به دانستن زیاد درباره آنها ندارد و بسیار سریع می تواند با آنها ارتباط بگیرد.
گفتنی است اولین قسمت این مسابقه به تهیه کنندگی جواد فرهانی پنجشنبه پنجم بهمن ماه مصادف با روز پدر از شبکه سوم سیما پخش شد.



منبع: نمناک


اجرای متفاوت گلزار در مسابقه پانتولیگ + جزئیات

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا