خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

-FãTéMęH-

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
  
عضویت
28/5/23
ارسال ها
2,769
امتیاز واکنش
10,742
امتیاز
328
محل سکونت
بوشهر
زمان حضور
44 روز 17 ساعت 57 دقیقه
نویسنده این موضوع
1689406542-900x714.jpeg


کت و شلوار مردانه یکی از پوشش‌های کلاسیک است که در اغلب در موقعیت‌های رسمی استفاده می‌شود اما یکی از موضوع‌های مهم برای آقایان انتخاب لباس شیک برای مناسبت‌های نیمه رسمی و روزمره است. اگر به مهمانی دوستانه، قرار عصرگاهی در کافه، تولد و... دعوت شده‌اید و نمی‌دانید چه لباسی انتخاب کنید که هم راحت، هم شیک باشد؛ پیشنهاد ما به شما کت اسپرت مردانه می‌باشد.

انتخاب کت تک
اگر به پوشیدن کت و شلوار در زندگی روزمره علاقه دارید اما آن را خیلی رسمی می‌دانید بهتر است زودتر کت تک را به کمد لباستان اضافه کنید. کت تک مردانه مزیت‌های بسیاری به شما می‌دهد حتی گاهی مزایای کت و شلوار را نیز دارد زیرا شما به راحتی می‌توانید با ست‌های مختلف یک کت تک اسپرت را در استایلی نیمه رسمی و حتی غیر رسمی استفاده کنید، نکته‌ی قابل توجه نوع ست کردن شما می‌باشد. اگر کت تک را با شلوار همرنگ و پارچه‌ای بپوشید رسمی‌تر و اگر با شلوار کتان یا جین ست کنید استایلی غیر رسمی خواهید داشت.

تفاوت کت اسپرت و کلاسیک
تفاوت کت اسپرت مردانه با کت کلاسیک در مواردی مانند الگو، طرح و سایز است که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

1 – در الگوی کت‌های کلاسیک اغلب شلواری از جنس، رنگ و قالب کت نیز تولید می‌شود و در کنار هم به عنوان کت و شلوار استفاده می‌شوند اما کت تک اسپرت همانطور که از اسم آن هم مشخص است به تنهایی تولید می‌شود و قابل استفاده با هر شلواری متناسب با استایلتان است.
2 – پارچه‌ای که برای کت کلاسیک استفاده می‌شود معمولا چهار فصل، آستر دارد و ساده می‌‌باشد. بر خلاف کت‌های کلاسیک، کت‌‌های اسپرت معمولا طیف وسیع‌تری از پارچه‌ها را ارائه می‌دهند و دارای تنوع زیادی هستند طوریکه حتی می‌توانید از طرح‌هایی درکت تک استفاده کنید که استایلی منحصر به فرد داشته باشید. علاوه بر این کت اسپرت مردانه متناسب با فصل‌های مختلف سال تولید می‌شود.


بهترین استایل‌ها با کت تک مردانه

 
  • تشکر
Reactions: ElnaZ☆

-FãTéMęH-

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
  
عضویت
28/5/23
ارسال ها
2,769
امتیاز واکنش
10,742
امتیاز
328
محل سکونت
بوشهر
زمان حضور
44 روز 17 ساعت 57 دقیقه
نویسنده این موضوع
۳– کت و شلوار کلاسیک به نوعی طراحی شده است که باید فیت تن باشد اما کت اسپرت نباید الزاما فیت تن باشد و آزادتر بودن آن هم قابل ست کردن است و به همین دلیل مناسب روزمره نیز می‌باشد.

"توصیه‌های تخصصی برای مردان: نحوه پوشیدن کت تک مردانه به صورت رسمی و غیر رسمی"
چگونه یک کت تک را در موقعیت غیر رسمی بپوشیم؟
یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آقایان خوشپوش در مراسم‌‌ها و رویدادهای اجتماعی غیر رسمی کت تک می‌باشد که ما در اینجا به نحوه ست کردن کت اسپرت پرداخته‌ایم.

ست کت تک با انواع تیشرت
اگر استایل‌های اسپرت را برای قرارهای خود می‌پسندید حتما تیشرت با کت تک را امتحان کنید. درست است که پوشیدن تیشرت استایل شما را راحت‌تر و اسپرت می‌کند اما برای مرتب بودن ظاهرتان باید به نکاتی توجه کنید:

1 – در انتخاب رنگ تیشرت احتیاط کنید و از رنگ‌‌های جیغ یا طرحدار استفاده نکنید، بلکه بهتر است از کارهای تک رنگ و متناسب با طیف رنگی کت، و شلوار باشد.
2 – از لحاظ سایز و راحتی نیز توجه داشته باشید تیشرت خیلی گشاد یا تنگ برای زیر کت مناسب نیست و باعث شلختگی ظاهر می‌شود.
3 – نکته مهم بعدی توجه به نوع یقه است، مناسب‌ترین انتخاب یقه گرد و هفت می‌باشد این 2 مدل شانه‌های شما را پهن‌تر و گردنتان را بلندتر نشان می‌دهند. حتما توجه داشته باشید که یقه تیشرت شل و افتاده.
4 – بهتر است در ست کردن تیشرت و کت از دو رنگ استفاده کنید.


بهترین استایل‌ها با کت تک مردانه

 

-FãTéMęH-

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
  
عضویت
28/5/23
ارسال ها
2,769
امتیاز واکنش
10,742
امتیاز
328
محل سکونت
بوشهر
زمان حضور
44 روز 17 ساعت 57 دقیقه
نویسنده این موضوع
کت تک با شلوار جین
افرادی که استایل‌های کژوال را می‌پسندند شلوار جین را همراه کت تک انتخاب کنند. شاید در نظر اول شلوار جین گزینه‌ای اسپرت و کت رسمی به نظر بیاید و کنار هم قرار گرفتن آن‌ها متعارف نباشد اما اگر با ست کردن اصولی و درست از این دو محصول استفاده کنید استایلی فوق‌العاده جذاب خواهید داشت. بهتر است از شلوار جین ساده در طیف رنگی تیره و گاهی در روزهای گرم از رنگ روشن استفاده شود. شلوار جین تیره‌تر و کتونی تک رنگ انتخابی بسیار هوشمندانه است. فراموش نکنید شلوار بوت‌کات یا گشاد برای ست کردن با کت اسپرت خیلی مناسب نیست و ظاهرتان را کمی نامرتب نشان می‌دهد.

کتانی بپوشید
اگر کت تک را با تیشرت، شلوار جین یا کتان ست کردید حتما از کتانی و کفش‌های قایقی همراه آن استفاده کنید. یکی از گزینه‌های عالی در تیپ اسپرت با کت تک، کتانی است، البته به شرطی که نکاتی رعایت شود. بهتر است از کتونی تک رنگ سفید، خاکی، مشکی یا کرمی استفاده کنید و اگر لوگو یا جزئیاتی در آن بکار رفته در تناسب با رنگ کتتان باشد.

چگونه کت تک را در مناسبت رسمی بپوشیم؟
اغلب در مناسبت‌های رسمی آقایان کت و شلوار را ترجیح می‌دهند اما یکی از انتخاب به خصوص برای روزهای گرم سال، کت تک است. اگر کت مردانه درست ست شود می‌تواند گزینه خوبی برای یک تیپ رسمی به حساب بیاید.


بهترین استایل‌ها با کت تک مردانه

 

-FãTéMęH-

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
  
عضویت
28/5/23
ارسال ها
2,769
امتیاز واکنش
10,742
امتیاز
328
محل سکونت
بوشهر
زمان حضور
44 روز 17 ساعت 57 دقیقه
نویسنده این موضوع
اگر کت تک را برای موقعیت رسمی در نظر گرفته‌اید حتما زیر کت پیراهن بپوشید. پوشیدن یک پیراهن همراه کراوات یا پوشت ظاهری برجسته‌تر به کت تک می‌دهد و رسمی‌تر است. کت تک مردانه با شلوار ارائه نمی‌شود اما می‌توانید با انتخاب شلوار رسمی در تناژ رنگی متناسب با کت یا حتی همرنگ آن، ظاهری رسمی داشته باشید، همچنین انتخاب کفش‌های رسمی، لوفر و آکسفورد نیز پیشنهاد می‌شود.

انتخاب رنگ کت تک
اگر به دنبال خاص و متفاوت بودن هستید به راحتی می‌توانید از میان تنوع رنگ و طرح کت‌های اسپرت مردانه انتخاب کنید. یکی از خوبی‌های کت تک این است که دارای جنس، رنگ و طرح‌های بسیاری است اما پیشنهاد ما به شما ابتدا خرید کت تک با رنگ‌های خنثی می‌باشد. رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، زغالی، بژ و... با بیشتر رنگ‌ها همخوانی دارند و ست کردن را برایتان راحت می‌کند.

انتخاب جنس کت تک
از آنجایی که کت تک در جنس‌های مختلف و متناسب با هر فصلی تولید می‌شود، شما نیز با توجه به فصل خرید کنید تا محصولی کاربردی داشته باشید.
در روزهای گرم تابستان، بهتر است از کت نخی یا جنس تریکو که بسیار لطیف و راحت است استفاده کنید زیراهم سبک هستند، هم به دلیل تنفس پذیر بودن الیاف آن در گرما خنک می‌مانید. یک کت نخ پنبه / تریکو انتخابی ایده آل برای رویدادهای دوستانه شما در محیط باز است.
در فصل بهار که هوا قابل پیش بینی نیست، گزینه‌ی مناسب کت کتان نیم آستر می‌باشد. این کت علاوه بر اینکه شما را خنک نگه می‌دارد اگر هوا بارانی یا بادی نیز باشد به دلیل مقاومت خوب آن مناسب است.
گزینه‌ی مناسب برای روزهای سرد پاییز و زمستان یک پارچه‌ی گرم و کلاسیک زمستانی است که شما را گرم نگه دارد. پارچه‌های سنگین‌تر مانند کشمیر و فلانل که کیفیت و بافت زیبایی دارند معمولا برای این فصول استفاده می‌شوند.

منبع: زاگرس پوش


بهترین استایل‌ها با کت تک مردانه

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا