خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

حدیث امن زاده

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
488
امتیاز واکنش
2,493
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
در یک رابـ*ـطه ناسالم استاد و شاگردی (یا درمانگر و درمانجو یا مشاور و مشاوره پذیر)، شاگرد ناخودآگاه موافقت می کند تا انرژی خود را به استاد بدهد و استاد هم با کمال میل آن را می پذیرد. این یکی از روش های معمول سیستم روانشناسی فرافکنی است. شاگردان بخش های پنهان و خوب وجود خود مانند آرام و خردمند بودن، مثبت اندیشی و پر انرژی بودن را بر روی استاد فرافکنی می کنند. این به استاد یا مشاور یک حس برتری و قدرتمندی در مقابل شاگرد را می دهد و متاسفانه بسیاری از شاگردان تا ابد شاگرد باقی می مانند و این فقط استاد یا راهنماست که از مزایای انرژی و نور درونی افراد بهره مند می شود.

۷ نشانه ی دزدی روانی
از کجا می فهمید کسی انرژی شما را می دزدد یا خیر؟ در زیر می توانید علائم آن را ببینید:

احساس خستگی شدید به ویژه بعد از دیدن شخصی بخصوص دارید
در حال مبارزه با حس عدم اعتماد به نفس و تردید به خود هستید
تصویری ضعیف نسبت به خود دارید
احساس شرم و گنـ*ـاه مداوم دارید
در بیشتر زندگی خود احساس کمبود را تجربه می کنید
احساس مکرر عدم صلاحیت و کفایت نسبت به اطرافیان دارید
علایم بسیار هستند اما می توانیم علایم ذکر شده در بالا را در درجات مختلف تجربه کنیم.

دقت کنید اغلب دزدی انرژی توسط افرادی که به شما نزدیک هستند اتفاق می افتد و همانطور که در بالاتر گفته شده ریشه در کودکی دارد. اما با دانستن این موضوع نباید اجازه دهید در شما احساساتی مثل خشم و ناراحتی و آزردگی بالا بیاید چون همانطور که گفته شده چنین موضوعی ناخودآگاه است و احتمالا خود شما هم همین کار را با دیگران می کنید. هدف این مقاله هدفی مثبت و امیدبخش است. ما میخواهیم به شما بگوییم می توانید این موضوع را در خودتان و همینطور در دیگران نسبت به خود متوقف کنید و زندگی سالم تر و کامل تری احساس کنید. همچنین بسیاری از محصولات راستمرد در زمینه خودهیپنوتیزم در برنامه ریزی ناخودآگاه برای رها شدن شما از تله های عاطفی و چنین دزدی های انرژی و سواستفاده های احساسی هستند که با استفاده درست و مداوم و باور کافی می توانند کاملا شما را از این دام ها برهانند.

منبع: راستمرد


خون آشامی روانی چیست و راه های مقابله با آن کدام است؟

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-

حدیث امن زاده

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
488
امتیاز واکنش
2,493
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
۶ روش برای دزدی انرژی از دیگران
اعمال نفوذ به ناخودآگاه با استفاده از تعریف و ستایش
ارعاب و وحشت افکنی
لمس فیزیکی
برانگیختن احساسات
حملات روانی
اغوا و فریب
حال بیایید به تک تک موارد بالا بپردازیم. در بخش مربوط به استادان و معلمان در مورد فریب صحبت کردیم حالا بیایید سایر موارد را اینجا با هم بررسی کنیم.

تاکتیک انرژی دزدی ۱: ستایش
به نظرم ستایش یکی از مخرب ترین نیروها در فرهنگ امروزی به شمار می رود. پذیرفتن اینکه تعریف و تمجید می تواند برای انرژی دزدی استفاده شود، دشوار است زیرا ذهن ما ویژگی های مثبت را به آن مرتبط می کند. والدین زمان تمجید کودکان خود حس خوبی پیدا می کنند و کودک نیز حس خوبی دارد. به این دلیل اثر سایه، پنهان در پس تعریف و تمجید بسیار آشکار است. تحقیقات روانشناس کارول دوک[۴] نشان داد که ستایش باعث ایجاد و تقویت ذهنیت ثابتی می شود که توانایی کودک در یادگیری و رشد را مختل می کند.

اما تجربه به من نشان داده که این تنها آغاز کار است. قصد ناخودآگاه پشت انواع ستایش، اغلب اعمال نفوذ است. به این معنا که آرکی تایپ کنترلگر مستقل[۵]، از تعریف به عنوان ابزاری بهره می برد تا مردم را به انجام آنچه می خواهد وادار کند و در این اثنا انرژی و نور را از آن ها می دزدد.

منظورم چیست؟ بگذارید مسئله را بازتر کنم. والدین فرزندان خود را ستایش می کنند تا آن ها را وادار به انجام هر آنچه می خواهند بکنند. ما با برآورده کردن همه خواسته های فرزندانمان، بچه های لوس و زورگویی بوجود می آوریم که حتی خودمان نمی دانیم چگونه خواسته هایشان را کنترل کنیم. پس برای مقابله با این وضعیت بغرنج، با ظرافت هر چه تمام تر، با تعریف و تمجید از آنان و گفتن این که خوب هستند، ستمگر درون آن ها را سرکوب می کنیم. پس آن ها سازگارتر شده و جنبه های ستمگر را سرکوب می کنند. این سرکوب توضیح می دهد که چطور در سن ۱۸ سالگی یک جوان سایه ای بسیار بزرگ پیدا می کند.

منبع: راستمرد


خون آشامی روانی چیست و راه های مقابله با آن کدام است؟

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-

حدیث امن زاده

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
488
امتیاز واکنش
2,493
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعریف و تمجید از بزرگسالان
منطقا به عنوان بزرگسال بالغ ما نباید به دنبال تحسین و ستایش باشیم بلکه آنچه می کنیم ماحصل چیزی است که هستیم. با این حال همانطور که قبلا گفتیم اغلب ما فرایند بلوغ را کامل نمی کنیم و کودک درون ما ممکن است برای تحسین شرطی شده باشد. پس اگر شخصی ما را برای انجام عملی تحسین کند مثلا برای سخاوتمند بودن، سختکوشی یا منظم بودن می تواند کودک درونمان را فعال کند. اگر چنین تحسین هایی را بپذیریم به مرور به طرز اعجاب انگیزی کیفیات ذاتی ما کم کم ما را ترک می کنند، دیگر منظم نخواهیم بود و سخاوتمان از بین می رود و خودمان هم نمی دانیم چرا.

در واقع اگر برای تایید دیگران کاری را انجام می دهیم نه برای خواست و دل خودمان، به این ترتیب وابستگی ناسالمی ایجاد می شود که خصوصیات بزرگسالی بالغ را از ما سلب می نماید: چیزهایی مثل استقلال درونی، مسئولیت و قدرت درونی از وجودمان رخت بر می بندند و کودک درونی فرمان هدایت زندگی را بدست میگیرد.

ستایش کردن، کهن الگوی بی گنـ*ـاه [۶]را در ما بیدار می کند که بعدا با این کهن الگوی فعال می توانیم طعمه افرادی شویم که کهن الگوی کنترل گر در آنها فعال است.
تاکتیک خون آشام شماره ۲: ارعاب و ترس
کهن الگوهایی نظیر سادیست یا همتای جوانترش “زورگو” عاشق ارعاب و ترس برای دزدی انرژی و نور از دیگران هستند. در اکثر جوامع متمدن ایجاد ارعاب و ترس آشکارا رخ نمی دهد. در عوض این شکل از پرخاشگری خود را با حرکات ناخودآگاه نشان می دهد: مثلا نگاه مغرورانه و از بالا به پایین به کسی، دست به سـ*ـینه شدن، بالا بردن صدا، یا حتی پوزخندی ریز. زمانی که شخصی فرد دیگری را پایین می آورد (قضاوت می کند) سعی در دزدیدن انرژی او دارد. ما قبلا در گروه تلگرامی راستمرد بسیاری افراد را مشاهده میکردیم که با لحنی آگاهانه و استاد مابانه با بقیه صحبت می کردند و شروع میکردند به گرفتن ایرادات واقعی یا خیالی از صحبت ها و مباحث دیگران برای اینکه خودشان را بالاتر و آگاهتر نشان دهند. حتی خیلی از اساتید امروزه با به اصطلاح رو کردن دست اساتید و افراد دیگر سعی دارند خود را بالاتر بکشند و نور آنها را بدزدند. به نظر ما این پست ترین و حقیرانه ترین نوع بالا کشیدن خود است که متاسفانه در ایران بسیار رواج دارد. در صورتی که استادی، شخصی یا وبسایتی را دیدید که سعی داشت با تحقیر و ایراد گیری از دیگران خود را بالا بکشد چنان از آنجا بگریزید که انگار دارید از یک بیماری واگیردار می گریزید. چون این افراد بیمار و بسیار آسیب دیده هستند و شما را نیز درگیر بیماری خود کرده و نورتان را خواهند دزدید.

منبع: راسمترد


خون آشامی روانی چیست و راه های مقابله با آن کدام است؟

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-

حدیث امن زاده

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
488
امتیاز واکنش
2,493
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
این شکل از دزدی انرژی هنگامی رخ می دهد که شخص در خود حسادت سرکوب شده ی بسیار زیادی داشته باشد. زمانی که شخص چیزی را که آرزو دارد داشته باشد در دیگری میبیند، چون به حسادت و خواسته های خود واقف نیست ناخودآگاه از سایرین انرژی می دزدد.

تاکتیک شماره ۳ خون آشام انرژی: لمس کردن
هرگز باور به صحت این تاکتیک نداشتم تا این که با تمرینات چی کونگ حساسیت خودم به انرژی را بالا بردم. چی کونگ در مورد پرورش نیروی حیات است اما تکنیک های تاریکی نیز برای دزدی انرژی از دیگران وجود دارند. یک بار با یکی از تمرین کنندگان چی کونگ ملاقاتی داشتم که ادعا می کرد حتی با کوچکترین لمس هم می توان انرژی دزدید و حتی جریان انرژی در دیگران را مسدود نمود. آیا عدم تمایل خود در دوران کودکی برای در آ*غو*ش کشیده شدن توسط والدین و یا اقوامی که تعطیلات را به خانه ی شما آمده اند را به خاطر می آورید؟ والدین اغلب از این رفتار شما احساس شرم می کردند و مثلا می گفتند: “برو و مادربزرگ را بـ*ـغل کن.” بسیاری از ما انزجار از بـ*ـغل را فراموش می کنیم. این در حالیست که اکثر کودکان بـ*ـغل کردن را دوست ندارند. آن ها دلیل این را نمی دانند ولی احتمالا این موضوع به دلیل ارتباط بیشتر کودکان با بدنشان است. ناخودآگاه کودک به او می گوید که ازاین شخص دور بماند.

منبع: راستمرد


خون آشامی روانی چیست و راه های مقابله با آن کدام است؟

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-

حدیث امن زاده

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
488
امتیاز واکنش
2,493
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
تاکتیک شماره ی ۴ خون آشام های انرژی: برانگیختگی عاطفی
مهم ترین هدف خون آشام های عاطفی برانگیختگی واکنش عاطفی است. هر چه احساسات بیشتر باشد شارژ انرژیایی قویتری از منبع یا فرد مورد نظر دریافت خواهد کرد. شرم و احساس گنـ*ـاه دو سلاح اصلی یک خون آشام عاطفیست که می تواند برای فروپاشی انرژی حیاتی شما استفاده کند.

چطور تونستی…

تو باید بهتر بدونی…

خیلی از دستت ناراحت شدم…

از تو یکی انتظار نداشتم…

پارسال دوست امسال آشنا…

فکر کردی کی هستی…

عبارات چنینی می توانند سیستم انرژی شما را فرو ریخته و شما را در معرض حملات روانی بعدی قرار دهند.

دیگر روش های معمول علاقه‌مند و آزار فرد (کودکان معمولا از این روش در مورد والدین خود استفاده می کنند)، سورپرایز کردن، شوک وارد کردن و ترساندن فرد است.

در مورد نوزادان که توپ های بی نهایت پر از انرژی هستند حتی بازی هایی از طرف بزرگترها مانند دالی موشه یا پوشاندن صورت با پارچه و یهو کنار زدن اگر چه در ظاهرمعصومانه است ولی در پشت آن هدفی تاریک تر وجود دارد. شوک وارد کردن، سورپرایز نمودن، و قلقلک روشهایی تاثیر گذار از خون آشامی روانی هستند.

چگونه؟

قلقلک نوعی از الگوی رفتاری کهن الگوی سادیستی ست. نوعی شکنجه مخصوصا برای کودکانی که عاجز از فرار و یا دفاع از خود هستند. اگر به کودکی که در حال قلقلکش هستید بنگرید ترس را در چشمانش خواهید دید و برعکس اگر به چشم قلقلک دهنده نگاه کنید سادیست شرور را خواهید دید. اگر شک دارید قلقلک باعث ترس کودک می شود می توانید امتحان کنید و شانه هایش را نگاه کنید. شانه های کودک بلافاصله بالا می رود (که زبان بدن برای نشان دادن ترس و عجز است) یا حتی بهتر، تصور کنید کسی شما را قلقلک می دهد به بدنش در اطراف کلیه ها و عضلات اطراف ستون فقرات توجه کنید. تمامی این شاخص ها مرتبط با فیزیولوژی ترس می باشد.

در هنرهای تاریک اگر بتوانید شخصی را بترسانید می توانید انرژی او را به آسانی تخلیه کنید.

منبع: راستمرد


خون آشامی روانی چیست و راه های مقابله با آن کدام است؟

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-

حدیث امن زاده

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
488
امتیاز واکنش
2,493
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
تاکتیک خون آشام شماره ی ۵: حملات روانی
یکی از رایج ترین ابزارهای خون آشامی روانی استفاده ی مستقیم از اشکال فکری ست. یک شخص خون آشام سیگنال های روانی را به فرد مورد نظرش می فرستد. اگر چه باور داشته باشیم که افکارمان خصوصی هستند ولی این چنین نیست.

همانطوری که برنده جایزه نوبل، جان کارو اکلس[۷] کشف کرد که ذهن مرکز ارسال و دریافت است. برای اکثرمان اتفاق افتاده که خاطره کسی از گذشته به ذهنمان خطور میکند، این تجارب اتفاقی نیستند، بلکه در اکثر موارد همان شخص در حال فکر کردن به ماست. در موارد خون آشامی روانی هم آن ها بارها افکار و آرزوهای منفی را به سوی شما می فرستند. منهای افرادی که واقعا منفی هستند و قصد آسیب زدن به شما را دارند، چالش اینجاست که افراد خیراندیش هم ممکن است ناآگاهانه شما را دچار حمله روانی کنند.

به عنوان مثال شخصی که در مورد فرد دیگری نگران است، مثلا مادر نگران فرزندش است، از این موضوع آگاهی ندارد که بخشی از وی در حال آسیب به کودکش است. برای رهایی از این الگوهای مخرب اولا باید سایه خود را بشناسید. این کار را میتوانید با شرکت در دوره یونگ شناسی راستمرد آغاز کنید. همچنین فایل های خودهیپنوتیزمی که برای آرامش ذهن و رهایی از افکار منفی داریم بسیار کارآمد هستند. در نهایت وقتی چنین افکاری رخ میدهند همین که به آنها آگاه شوید و قصد کنید انرژی منفی شان تخلیه شود، دیگر به فرد مورد نظر آسیب نمی رسانند. حتی اگر نتوانید خود فکر یا نگرانی را متوقف کنید همین که به آن آگاه شوید و بخواهید به فرد آسیب نزند جلوی آسیب گرفته می شود. همچنین در این موارد دعا کردن و آرزوی خیر و حفاظت الهی برای فرد بسیار موثر است.

در جادوگری روش های خاصی برای تخلیه انرژی افراد وجود دارد. ما عمدتا به این دانش غیبی ناآگاه هستیم. کهن الگوهای درون ما این تمرینات را بدون هشیاری ما انجام می دهند.

منبع: راستمرد


خون آشامی روانی چیست و راه های مقابله با آن کدام است؟

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-

حدیث امن زاده

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
488
امتیاز واکنش
2,493
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
مراقب این دو کهن الگو باشید
هنگام آموختن کهن الگوهای خون آشام مراقب این دو باشید:
انکار کننده ی معصوم
قربانی درمانده
در مورد اول، شخص معصوم انکار می کند که خون آشام عاطفیست. این کهن الگو به شما این حس را می دهد که بی گنـ*ـاه هستید و از آنچه در حال وقوع است اطلاعی ندارید. این بخش معصوم فرد از صمیم قلب این تصور را که ممکن است به کسی که دوستش دارد صدمه بزند انکار می کند.

قربانی درمانده گونه ای از شاهزاده ی سست و عاجزی ست که در واقع همان سایه منفعل کهن الگوی پادشاه می باشد. قربانی دوست دارد نقش من بیچاره را بازی کند و از همدردی سایرین تغذیه کند. او دزد انرژی فریبنده ایست.

بهتر است با این دو کهن الگو آشنا بشوید چرا که تشخیص آن ها دشوار است و می توانند به راحتی ذهن هوشیار ما را فریب بدهند. در زیر کهن الگوی معصوم انکارگر، کهن الگوی کنترلگر قرار دارد. همچنین در پس قربانی درمانده کهن الگوی ظالم قرار دارد و این دو کهن الگو معمولا خون آشامند.

چگونه خون آشامی روانی را متوقف کنیم؟
اولین گام، درک این است که شما یکی از آنها هستید. همانطوری که پیشتر اشاره کردم هر شخصی انرژی خوار است. یعنی تحت شرایطی ما هم می توانیم از دیگران انرژی و نور بدزدیم. البته این هم به تعبیری درست است که بگوییم هیچ کسی خون آشام احساسی نیست. خون آشام های احساس و انرژی، در واقع نیروهای کهن الگویی هستند که درون ما وجود دارند، اما خود ما نیستند. اگر ما نسبت به آن ها ناآگاه بمانیم آن ها با ما و درون ما عمل می کنند، خواه بخواهیم و یا نخواهیم. کلید این است که از این کهن الگوهای درون خودمان آگاه شویم.

منبع: راستمرد


خون آشامی روانی چیست و راه های مقابله با آن کدام است؟

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-

حدیث امن زاده

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
488
امتیاز واکنش
2,493
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
۵ دلیل مهم که چرا نمی توانیم به راحتی خون آشام های انرژی را ببینیم
اولین: دلیل این است که غده پینه آل در اکثر افراد رسوبی می شود، افراد از مشاهده ی کامل رویدادهای روانی درونی خود مانند خون آشام انرژی به طور کامل عاجزند. برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به این مقالات: نکاتی برای تقویت بصیرت درونی و زدودن رسوبات کلسیمی غده پینه آل، تاثیرات مخرب فلوراید بر غده پینه آل و چشم درون(+نحوه ساخت خمیردندان خانگی).

دوم: ما حجم باورنکردنی از احساسات سرکوب شده داریم که مسیر جریان انرژی در کانال های اصلی انرژی را مسدود کرده اند. برای اطلاع از راههای برون رفت از این وضعیت نگاه کنید به: مراقبه کاتارسیس برای تحول انرژی درونی و دوره افزایش سطح انرژی در آموزشگاه راستمرد.

سوم: ما حساسیتی در رابـ*ـطه با احساس این انرژی در خود به وجود نیاورده ایم. برای اطلاع بیشتر در مورد مبحث حساس به انرژی ها به این مقالات بروید: ۱. انسان های حساس به انرژی و قدرت های ناشناخته آنها، ۲. ۹ نشانه تشخیص اینکه شما فردی حساس به انرژی هستید ۳. حساس بودن یک هدیه است. مزایای حساس بودن بالا به انرژی ۴. ۸ روش موثر برای ایجاد تعادل در افراد حساس به انرژی ۵. آیا می توانید دردها و احساسات دیگر انسان ها را احساس کنید

چهارم: ما بسیار سریع حرکت می کنیم. هر چه سریعتر پیش برویم اطلاعات کمتری پردازش می کنیم. سرعت خود را کم کنید و کنجکاو بمانید. از چگونگی تغییر درک و افزایش در آگاهی متعجب خواهید شد. همچنین برای آگاهی از نحوه مراقبه و مدیتیشن به صورت اصولی و گام به گام می توانید در دوره آموزش مدیتیشن و آرامش ذهن راستمرد شرکت کنید.

پنجم: ما گرفتار شرم و گنـ*ـاه هستیم. شرم اگر شما را برای عمل برانگیزد، می تواند حس مفیدی باشد. اما اگر عادت به سرکوب شرم دارید، این موضوع میتواند رفتارهای ناآگاهانه را در شما تقویت کند. برای آگاهی از نحوه مدیریت احساسات لطفا به این مقالات سر بزنید: ۱. روش های کاربردی برای مدیریت احساسات ۲. خودبیزاری چیست؟ علائم و رهایی از آن ۳. یک حقیقت ساده از ماهارج جی ۴. آرکی تایپ سایه طلائی و ققنوس درون ۵. انسانها چگونه تعصبات خود را سرکوب می کنند؟

منبع: راستمرد


خون آشامی روانی چیست و راه های مقابله با آن کدام است؟

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-

حدیث امن زاده

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
488
امتیاز واکنش
2,493
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
چگونه می توان انرژی های حیاتی را پرورش داد؟
روش هایی وجود دارد که انرژی های حیات درون را پرورش می دهد. چی کونگ و تای چی سیستم های گسترده ای از تمرینات و تئوری هایی برای باز کردن بدن و پرورش نیروی حیات طبیعت و درون شما را دارند. بهترین راهنمای تای چی، بسته راهنمای تای چی به سبک یانگ توسط استاد بزرگ این سبک همراه با توضیحات مقدماتی آقای کاظم پور و ده ها کتاب نایاب تای چی هست که می توانید همین حالا از راستمرد آن را تهیه کنید!

من ایده ی محافظت در مقابل خون آشام ها را دوست ندارم چرا که این به خودی خود ترس و استرس را بر می انگیزد و خون آشام ها در وهله ی نخست از طریق ترس می توانند از ما تغذیه کنند. زمانی که شما متمرکز باشید، خنثی، باز و رها، و شاد، خون آشام های عاطفی نمی توانند به شما صدمه ای بزنند.

اما احساسات سرکوب شده و ناخودآگاه کار را برای خنثی ماندن دشوار می کنند. بنابراین اولین گام، تمرین ذهن آگاهی و بسط آگاهیست تا بتوانیم به راحتی در لحظه با احساسات خود ارتباط برقرار کنیم. اگر آگاه نباشیم که چه اتفاقی در حال روی دادن است و یک خون آشام عاطفی چگونه سعی در برداشتن انرژی ما دارد نمی توانیم کار زیادی بکنیم. بهترین راه برای شروع ذهن آگاهی و بسط آگاهی شرکت در دوره مدیتیشن و آرامش ذهن راستمرد می باشد. تا به صورت درس های نوشتاری و صوتی مرحله به مرحله قدرت تمرکز و آگاهی خود را بالا ببرید و به توانایی ذهن آگاهی برسید. بی جهت وقت خود را با فایل های و آموزش های رایگان مدیتیشن در نت یا کانال های تلگرامی و اینستا تلف نکنید، چرا که مراقبه یک مهارت دقیق است که نیاز است درست مثل مهارت خواندن و نوشتن از الفبا شروع کرد و مرحله به مرحله در آن پیشرفت کرد و هر مرحله ای هم نیازها و آموزش های خودش را دارد و این درست همان کاریست که آقای کاظم پور در دوره مدیتیشن و آرامش ذهن برای شما انجام داده و مراقبه را به مراحل مختلفی تقسیم کرده و حتی کتابچه تمرین با فرمت pdf در اختیار شما قرار میگیرد که میتوانید در آن رشد و پیشرفت خود را ثبت کنید و خودتان نیز در جریان رشد و پیشرفت خود قرار بگیرید.

با تمام این اوصاف زمانی که در حضورتان یک خون آشام احساسی قرار دارد، چه می توانید انجام بدهید.

منبع: راستمرد


خون آشامی روانی چیست و راه های مقابله با آن کدام است؟

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-

حدیث امن زاده

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
488
امتیاز واکنش
2,493
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
در اینجا ۵ روش ارزشمند عملی به شما ارائه می شود:
آگاهی تان را از ذهن یا فکر کردن یا آینده و گذشته به زمان حال و به درون بدنتان بیاورید و انرژی خود را به زمین متصل کنید.
در قلب خود لبخند زده و شعف و روشنی بیافرینید.
یک یا هر دو دست خود را بر روی ناحیه ناف بگذارید. این موقعیت دست، مهر و موم قدرتمندی ایجاد خواهد کرد.
صاحب فضای خود شوید. هر کسی دارای هاله ای از انرژیست که در اطرافش پراکنده شده است. زمانی که در فضا و مکان خود ریشه دواندید تنها خون آشام های پرخاشگر توانایی شکستن آن را دارند. همچنین اگر کسی بیش از حد به شما نزدیک شده یا ناخواسته به بدن یا اشیا شما دست می زند، محترمانه اما قاطعانه از او بخواهید این کار را نکند و فاصله امن خود را حفظ کنید.
وضعیت دستتان را به شکل مودرای محافظتی در آورید. وضعیت های متعدد دست یا مودراهای محافظ در آیین های مختلف وجود دارند. به عنوان مثال شکل زیر یک مودرای حفاظتی است:
در نهایت شاید بهترین روش برای محافظت در مقابل حملات روانی، خنثی و بی واکنش ماندن کامل است که بخشی از آن با کار روی سایه و روش هایی که قبلا ذکر شد حاصل می شود و بخشی هم با ذهن آگاهی و اینکه بدانید فرد مقابل می خواهد شما را بازی بدهد و انرژی تان را بدزدد. پس آگاهانه در بازی اش شرکت نکنید تا خسته شود و به سراغ دیگری برود یا الگوی رفتاری اش را در مواجهه با شما عوض کند. در واقع شما آن فرد را به عنوان یک انسان دوست دارید اما این الگوی رفتاری یا کهن الگوی انرژی دزدی که در او فعال شده است را پس می زنید و تا زمانی که او بخواهد با این الگو با شما رفتار کند درب وجود شما بروی او بسته خواهد ماند.

منبع: راستمرد


خون آشامی روانی چیست و راه های مقابله با آن کدام است؟

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا