خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Deana

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
10/2/23
ارسال ها
133
امتیاز واکنش
647
امتیاز
188
سن
17
محل سکونت
مشهد
زمان حضور
15 روز 6 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
در همان زمان خون آشام ها ؟


شرم آور است با اطلاعات آشکار، با کمک خون آشام های یک جهان مهم، خون خواران باستانی را که با چنگال های خسیس با چنگال ها و خوابانده ها در تنه ها به تصویر کشیده شده بودند، واژگون کنیم. اطلاعات تایید نشده ای وجود دارد که ناحیه پوست خون آشام های خاص خود را دارد، آنها علاقه‌مند پذیر هستند، روش آبیاری نازک. به عنوان مثال، خون آشام های آمریکایی انسان های زنده ای هستند، مثل اینکه شب ها به قزاق تبدیل می شوند. دختران می توانند به خونخواران چینی تبدیل شوند، زیرا آنها در یک مرگ خشونت آمیز مردند. خون‌آشام‌ها در یونان پاهای خود را مانند بادک می‌شویند و فقط در افراد مرده پناهگاه می‌نوشند. Vіdomy آموزه‌های در تمام زندگی
آزمایش‌های انجام‌شده و سفرهای عددی این امکان را به وجود آورد که بفهمیم خون‌آشام‌ها در بین مردم زندگی می‌کنند و نمی‌توانند بوی بد نور خواب‌آلود را تحمل کنند، اما برای کمک به کرم بوی تعفن، زنجیره تغذیه گرفته می‌شود. بوی تعفن خون خوردن است، اما اگر می خواهید کمک بگیرید، کافی است که در مجموع 50 میلی گرم یک بار در روز بنوشند. خون‌آشام‌ها می‌توانند از موجودات تغذیه کنند، اما لـ*ـذت بردن را دوست ندارند. کاپلان اصرار دارد که خون‌آشام‌های زمان ما آگاه هستند، اما بوی بد شبیه افراد طبیعی است و نمی‌تواند تغییر کند. Krіm tsgogo، vampіri خوب і بوی بد سرب
بسیاری از
مردم اهمیت می دهند که خون خوار نیستند، بلکه صرفاً افرادی با الهامات روانی هستند. حقیقتاً مشخص شده است که آنها نیازهای خونی و فیزیولوژیکی مناسبی دارند. با پیدا کردن از کسانی که واقعاً خون آشام ها را کشف می کنند، وارتو در مورد بیوآمپیرها حدس می زند، گویی آنها می توانند به میدان انرژی یک فرد نفوذ کنند و از او انرژی بگیرند. باگاتو که zustrіchav تو به دنیای کنونیمردم گویی دیگران را علاقه‌مند می کنند، آنها را به سمت احساسات سوق می دهند، خود به خود دارای انرژی بازن هستند. نتایج بوی بدی و آرامش را نشان می دهد. افرادی که انرژی از آنها پمپاژ می شود، احساس بدی خواهند داشت، اما سرزنش مشکلات سالم نیست. Zagalom، در حال حاضر هیچ تایید رسمی از اطلاعات در مورد کسانی که به خون آشام آلوده، در سمت راست پوست - ویریت در خون خوار وجود ندارد. خون آشام امروزی یکی از پرطرفدارترین شخصیت هاست. محبوبیت این اسانس های زیبا و ناامن برای گرد هم آوردن سریال ها و خرده فرهنگ های گوتیک کافی نبود. بدانید که آیا تا به حال می خواهید یک خون آشام را ببینید زندگی واقعی? هیچ چیز غیر ممکن نیست.

منبع: K Kinoxis


خون آشام ها

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: Delvin22 و -FãTéMęH-

Deana

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
10/2/23
ارسال ها
133
امتیاز واکنش
647
امتیاز
188
سن
17
محل سکونت
مشهد
زمان حضور
15 روز 6 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
چگونه می توان خون آشام ها را در زندگی واقعی پیدا کرد؟

d426337671.jpeg

جان ادگار براونینگ مورخ آمریکایی تأیید می کند که هزاران نفر به طور منظم در خون انسان زندگی می کنند. Vіn وقت و انرژی زیادی را صرف اوج گرفتن tsієї توسط آن‌ها و navіt می‌کند و منتظر بوده است که یکی از «آخرین‌های» خود را اهدا کند، که به خاطر علم نمی دانید.


همانطور که گفته شد، ساعت زندگی ما در خون شخص دیگری ادای احترام به ویاننوهای مد روز و شیطانی نیست. افرادی که چنین اعتیاد غذایی فوق العاده ای دارند خود را "خون آشام های پزشکی" می نامند.. روزانه یک دو قاشق غذاخوری زموشنی مصرف کنید. این تنها چیزی است که به آنها کمک می کند تا از علائم غیرقابل قبول و گاه ناامن برای زندگی دور شوند: حملات شدید سردرد، ضعف، اسپاسم کیسه. در ساعت حمله، فشار شریانی به نقطه بحرانی پایینی نزدیک می‌شود، با کمترین فعالیت روخویی، مثلاً سعی کنید بلند شوید یا بخواهید بلند شوید، نبض تا 160 ضربه در هر ولنگ بیشتر است. حمله Vryatuvati vіd chergovy zdatna تنها بخش مناسبی از خون است. آیا بدبو می شود؟ نه، بوها به شوخی قربانیان در خیابان های شب پرسه نمی زنند، اهدا فقط در کمین های داوطلبانه امکان پذیر است. یک دقیقه صبر کنید، به خاطر اهدای خون، کمی خون اهدا کنید، به حکیم اول روی نمی آورید، لازم است فردی را بشناسید که می توان مانند یک خون آشام به او اعتماد کرد. روش برداشتن خون یک روش پزشکی است: پوست با الکل پاک می شود، برش کوچکی با چاقوی جراحی ایجاد می شود، سپس زخم پردازش می شود و بانداژ می شود - بدون سوراخ و نیش روی گردن. قهوه ای شدن الهام بخش کمی از افسون خواهد بود، اگر تشخیص دهید که برای خون آشام "خوشمزه" نبودید: با فشار بر منشور فلزی برجسته، شاید چنین خونی طحال بیشتری داشته باشد. خون آشام های پزشکی از سلامت روان رنج نمی برند و هیچ چیز عاشقانه ای در مورد خاص بودن خود نمی دانند. به خاطر صرفه جویی در نیازهای شما، به دنبال اهدا کنندگان، نیاز به مصرف فله بیماری شما و به خصوص دستور غذا، اما، به نظر می رسد، آنها چاره ای ندارند. پزشکی رسمی از چنین بیماری اطلاعی ندارد و بعداً روش درمان نیز منتقل نشده است.


منبع: K Kinoxis


خون آشام ها

 
  • تشکر
Reactions: Delvin22 و -FãTéMęH-

Deana

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
10/2/23
ارسال ها
133
امتیاز واکنش
647
امتیاز
188
سن
17
محل سکونت
مشهد
زمان حضور
15 روز 6 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
بوی تعفن روسیه چیست؟

tytcopy-rar-795x4834890fa69744d6f32.jpeg

این واقعیت که در این روز فقط کلیساهای آمریکایی بیشتر به خون آشام بودن اهمیت می دهند به این معنی نیست که مکانی که خون آشام ها در آن مستقر هستند با قلمرو Pivnichnoy آمریکا هم مرز است. از همه چیز بیشتر، تعداد آواز خواندن چنین افرادی از جمله روسیه در لبه پوست است. بیایید آن را در وضعیت زندگی روزمره امتحان کنیم، اصلاحیه ای برای واقعیت های بسته و شناخته شده ایجاد کنیم و نشان دهیم که یک خون آشام روسی چگونه زندگی می کند. اگر اتفاقاً در ظاهر یک حقیقت zhorstokіy نگاه می کنید: افراد زیادی هستند که دیوانگی را از آنها بیرون می کنند. عملاً پوست در اوایل زندگی توسط جامعه آشکار می شود: Vampir برای پست کردن ربات و ثبت مجدد فوری اسناد استفاده شده یا خط خورده توسط مادر مشکل ساز است. در این رتبه، خون آشام ها شوکاتی را در سهام اجتماعی دنبال کردند. حد وسط جنایتکار با zhorstkoy ієrarchієyu و هنجارهای رفتاری سختگیرانه به دور از خون آشام بودن است. تیم کم نیست، می تواند همان آدم بی قانون باشد. نسخه دوم این است که یک خون آشام می تواند پشت کاردینگ های سریالی مانند چیکاتیلو بایستد. دانش روانشناسی به تمایز بین تمایلات ضروری مانند عزت نفس پایین، تشنگی برای عظمت، بی ثباتی ذهنی، navіyuvanіst کمک کرد. آشتی دادن با چنین چیزی آسان است، تمیز کردن مکان جدیدها کار مقدسی است، اما بیایید پس انداز کنیم، ما با شادی فراوان با لورهای جک تثلیث آشتی می کنیم و تمام تزریقات ناشناخته را که در اطراف زمین ریخته شده اند، بر عهده خود می گیریم. . یک سری از رانندگی ها در همان منطقه پس از دستگیری دیوانه ها دستگیر نشدند. این کاملاً ممکن است که تقصیر در دست پیروان نباشد، بلکه کار برنامه ریزی شده خون آشام بر روی Vikonavian جدید باشد. پاتوق های جوانان برای یک خون آشام کمتر از حد وسط خوشایند نیست. Vіn احترام ناشایست در بین نقش آفرینان رنگارنگ مدیون نیست و به راحتی می توان با رفتار شما ارتعاش کرد. اینجا هم ممکن است جایی برای مواد مخدر و ضرب و شتم و در نتیجه سقوط ناگوار باشد. Neobov'yazkovo با یک نتیجه مرگبار، برای کمی بیشتر از یک منحنی لاغر کافی است. چه کسی غیررسمی را که مدتهاست به او اعتماد نکرده ایم و یکی از رفقای خون اوست باور کنیم؟ خون آشام به روح حرفه چی تصویر یک هنرمند آزاد، حتی اگر درخواستی برای دختران زیبا به عنوان مدل به استودیو بیاورید. دالی در سمت راست تکنیک: مسحور، هیپنوتیزم، zalyak، هق هق zmushit vіddavati پناهگاه به تبعید کامل. سن پترزبورگ حال و هوای مشابهی داشت: پسری که یک خون آشام رانده بود، قربانی vryatuvav vryatuvav zakohany vryatuvav. خون آشام می تواند پشت وسط کولی ها را بشناسد، جایی که آنها اسناد و مدارک نمی خواهند، در جزئیات زندگی نامه آنها غوطه ور نمی شوند و در برخی خانواده ها آیین باستانی الهه کالی هندی خمیده زندگی می کنند.


منبع: K Kinoxis


خون آشام ها

 
  • تشکر
Reactions: Delvin22 و -FãTéMęH-

Deana

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
10/2/23
ارسال ها
133
امتیاز واکنش
647
امتیاز
188
سن
17
محل سکونت
مشهد
زمان حضور
15 روز 6 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
دلیل رو ثابت کنید.

99c3f6230c4d308d45de7.jpeg

خون آشام های فعلی در گروه های بسته با هم متحد خواهند شد. در رفقای vіdmіnu vіd srednyovіchnyh taєmnih، آنها تغذیه زمینی و برهنه تری دارند: در تبادل مختصات اهداکنندگان قبل از انجام کار مستقل. در زندگی روزمره، اعضای گروه تحت تأثیر افراد عادی قرار نمی گیرند: در میان آنها وکلا، پیشخدمت ها، معلمان و پزشکان هستند و بسیاری از آنها حتی موفق ترند. Mayzhe هیچ یک از آنها در مورد فیلم در مورد خون آشام ها صحبت نمی کنند، برای کسانی که خود را با شخصیت های نگهبان نمی شناسند. ما را باید آورد تا تخصص خود را در راز سهیم کنیم: هیچ کس نمی خواهد به عنوان یک بوخن یا یک معجزه شناخته شود.. بیش از حد بسیاری از مردم ترس از nasledkiv جدی، به عنوان اگر شما آگاه باشید که بوی بد نوشیدنی خون، به عنوان مثال، صرف کار و یا حقوق پدر. زمان کمتر نیست، بوی تعفن آزاد خواهد بود، و نه نشستن، دست در هم فشار دادن: جمع آوری و در صورت امکان، داده های بیشتری را در مورد بیماری خود تجزیه و تحلیل کنید، تا بعداً اطلاعاتی به علم بدهیم. مراکز پزشکی. در این زمان، این احتمال وجود دارد که یک زاسیب جایگزین به شکل بیماری های їhnyoї شکسته شود. تشخیص مشکل otrimaє نام رسمی، و її اتفاق نمی افتد به prihovuvati vіd otochyuyuchih. خون آشام spivtovarstvu در حال حاضر بسیار دور برای رسیدن به نتایج deyakyh در آمریکا: deyaky از آنها zatsіkavilisya nauki ستادهای مختلفی را تأسیس کردند تا اولین تحقیقات بیماری های غیرقابل تصور را انجام دهند. یکی از اولین بیماران، که ساکن آتلانتا 37 ساله شده بود، به یک "خونخوار" تبدیل شد، بر آسم غلبه کرد و به طور کلی، احساس بسیار بهتری پیدا کرد. در بقیه سال‌ها، چند نشریه درباره خون‌آشام‌ها در چنین نشریات معتبر و بزرگترین منابع اطلاعات انبوه، مانند Critical Social Work و BBC Future منتشر شده است. انتشارات به نیاز به یک گروه کامل از افراد مناسب اختصاص داده شده است که به دلیل ویژگی های خاص بدن خود رنج می برند. این مقالات نتایج چند گزارش و نظرات کارشناسان - متخصصان علمی دانشگاه‌های ایالتی تگزاس و آیداهو را که در حد مشکل خون‌آشام نیستند، ارائه می‌کنند. به عنوان مثال، ایده خوبی است که ثابت کنیم فردی که بیماری دارد ماهیت متفاوتی دارد، اما برای پزشکان خوب است. پورفیری - آسیب شناسی نادری که منجر به کمبود گلبول های قرمز و تجزیه هموگلوبین می شود.. Zovnіshnі نمایش می‌آیوت بسیار خواب‌آلود با توصیف خون‌آشام‌های افسانه‌ای، شاید خود بوی بد به عنوان نمونه‌ای از افسانه‌های عددی عمل می‌کرد.



منبع: K Kinoxis


خون آشام ها

 
  • تشکر
Reactions: ZaHRa، Delvin22 و -FãTéMęH-
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا