خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

سیده کوثر موسوی

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
11/3/21
ارسال ها
1,871
امتیاز واکنش
19,803
امتیاز
373
سن
18
محل سکونت
ته قلب فاطیم:)❤️
زمان حضور
76 روز 6 ساعت 20 دقیقه
نویسنده این موضوع
امکان تغییر خودروی انتخابی فراهم شد

خبر مهم سامانه یکپارچه فروش خودرو برای متقاضیان

93ef4973d86d6972cfe3b8bf77e4b62a.jpeg


۱۶ مهر ۱۴۰۲
۴۶۷۰۷

اخبار خودرو

اکو ایران : مدیران سامانه یکپارچه فروش خودرو امکان تغییر محصول انتخابی را در متقاضیان خودروهای واردای فراهم کردند.


به گزارش اکو ایران، متقاضیان دریافت خودروی چانگان CS35 پلاس چنانچه قصد داشته باشند محصول خود را تغییر داده تا در فروش های بعدی خودروهای دیگر برندها را دریافت کنند باید ظرف 48 ساعت آینده با مراجعه به سامانه یکپارچه فروش خودرو نسبت به اعلام انصراف خود اقدام کنند.


البته آن طور که مدیران سامانه یکپارچه تاکید کردند این مساله برای آن دسته از متقاضیان مقدور می باشد که هنوز دعوت نامه ای از سوی خودروسازی سایپا دریافت نکرده اند. این بخش از متقاضیان می توانند از امروز 16 مهر 1402 تا 18 مهر 1402 به سامانه یکپارچه فروش خودرو رفته و نسبت به انصراف از دریافت دو تیپ خودروی چانگان CS35 پلاس که به عنوان اولین خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه عرضه شده اقدام کنند.

البته مدیران سامانه یکپارچه در اطلاعیه خود تاکید کرده اند تا تکلیف چانگان های عرضه شده در سامانه یکپارچه مشخص نشود و همه چانگان ها به متقاضیان تحویل داده نشود، خبری از عرضه سایرمحصولات برندهای جهانی خودروساز از مسیر سامانه یکپارچه فروش نخواهد بود.

متقاضیانی که قصد تغییر تیپ چانگان های وارداتی دارند و می خواهند تیپ 2 را با تیپ 3 تعویض کنند برای این موضوع محدودیتی وجود ندارد و می توانند از مسیر سامانه یکپارچه نسبت ثبت درخواست خود اقدام کنند.

سامانه یکپارچه به متقاضیانی که قصد دارند از دریافت چانگان انصراف دهند و منتظر خودروهای بعدی عرضه شده در سامانه یکپارچه باقی بمانند، هشدار داده اگر خودروی جدید انتخاب کنند اما در بازه زمانی اعلامی برای واریز وجه نسبت به واریز وجه اقدام نکنند، اولویت آنها لغو خواهد شد.

چندی پیش اعلام مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو محصولاتی از برندهای هیوندای، کیا، بستیون، هونگچی، تویوتا، سوزوکی و زوتی خود را آماده می کنند تا پشت ویترین سامانه یکپارچه فروش قرار گیرند.

این اتفاق سبب شد تا برخی از متقاضیان خرید خودرو تصمیم بگیرند به جای دریافت چانگان CS35 پلاس شانس خود را برای دریافت سایر خودروهایی که در آینده عرضه می شوند، امتحان کنن

منبع: شهر خبر


خبر مهم سامانه یکپارچه فروش خودرو برای متقاضیان

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: ZaHRa و -FãTéMęH-
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا