خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

سیده کوثر موسوی

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
11/3/21
ارسال ها
1,871
امتیاز واکنش
19,803
امتیاز
373
سن
18
محل سکونت
ته قلب فاطیم:)❤️
زمان حضور
76 روز 6 ساعت 20 دقیقه
نویسنده این موضوع
شورای رقابت قیمت دو محصول خودروسازان مونتاژی را تعیین کرد

غول چینی وارد بازار خودرو می شود / رقابت دیگنیتی، فیدلیتی، فونیکس 8 پرو و فونیکس FX با رقیب تازه نفس


Y7.jpeg

۱۶ مهر ۱۴۰۲
۴۶۷۱۴

اخبار خودرو


اکو ایران : شورای رقابت قیمت دو محصول تازه خودروسازان خصوصی را مشخص کرد. بر اساس اعلام شورای رقابت این خودروساز قیمت پایه دایون Y7 و تیگارد X35 را مشخص کرده است.

به گزارش اکو ایران، دو محصول جدید خودروسازان خصوصی توسط شورای رقابت قیمت گذاری شدند. محصول ایلیا خودرو و همچنین دیار خودرو زیر ذره بین اعضای شورای رقابت رفت تا قیمت پایه این دو خودروی مونتاژی مشخص شود. قیمت پایه برای تیگارد X35 حدود 985 میلیون تومان و قیمت پایه دایون Y7 نیز حول و حوش یک میلیارد و 382 میلیون تومان تعیین شده است.


البته همان طور که اشاره شد این قیمت ها، قیمت پایه است و هزینه های مانند مالیات بر ارزش افزوده، عوارض و هزنیه شماره گذاری به قیمت های پایه اضافه می شود. بررسی ها نشان می دهد بعد از اضافه شدن هزینه های یاد شده به قیمت پایه دو خودروی مونتاژی، قیمت تیگارد X35 تا حوالی یک میلیارد و 240 میلیون تومان بالا خواهد آمد.

قیمت دایون Y7 نیز در نهایت یک میلیارد و 600 میلیون تومان برای متقاضیان در کارخانه تمام می شود.

دایون Y7 می تواند رقیب جدی برای سایر خودروهای مونتاژی موجو در بازار مانند دیگنیتی، فیدلیتی، فونیکس 8 پرو و فونیکس FX باشد. تیگارد X35 نیز می تواند با جک S3 محصول کرمان موتور و X55 پرو محصول مدیران خودرو در بازار رقابت کند.

البته دارندگان محصولات برندهای خودروساز خصوصی تا حدی نگران از سر گیری واردات خودرو هستند زیرا قیمت بازاری محصولات مونتاژی با ورود خودروهای وارداتی صفر کیلومتر در سراشیبی قرار خواهد گرفت. چنانچه واردات خودروهای دست دوم نیز نهایی شود این اتفاق می تواند روند نزولی شدن قیمت خودروهای مونتاژی در بازار را تشدید کند.

اما با تمام این مسائل به نظر می رسد همچنان ورود محصولات جدید خودروسازان خصوصی می تواند برای بازار خودرو جذابیت داشته و این امکان را در اختیار مشتریان قرار دهد تا با فراغ بیشتری نسبت به انتخاب خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

منبع: شهر خبر


غول چین وارد بازار خودرو می شود

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: ZaHRa و -FãTéMęH-
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا