خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

حدیث امن زاده

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
501
امتیاز واکنش
2,491
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
teen_wolf_film.jpeg


اسکات مک‌کال (تایلر پوزی) با تبهکاران تهدیدآمیز و خشنی در گرگینه نوجوان روبه‌رو شد اما شکارچیان، سرسخت‌ترین دشمنان وی بودند. شکارچیان در هر شش فصل ظاهر شدند و کار خود را به عنوان ضدقهرمانان کوچکی شروع کردند که اولویت اصلی آن‌ها حفاظت از شهرشان در برابر تهدیدهای فراطبیعی بود. با این حال، پس از اضافه شدن نفرات جدید و افزایش قدرت آن‌ها، اولویت‌های برخی از شکارچیان تغییر کرد.

طرفداران با چندین شکارچی و خانواده‌های آن‌ها آشنا شدند اما تعداد کمی از آن‌ها تهدیدی خطرناک برای گروه اسکات بودند، خواه به این دلیل که آن‌ها به واسطه انتقام اطرافیان از پا درآمدند یا این که اسکات و دوستانش با وجود نفرت این شکارچیان از موارد فراطبیعی، خوش‌شانس بودند که هنگام رویارویی با این افراد، توانستند فرار کنند.


۱. جرارد آرجنت

An-image-of-Gerard-Argent-standing-in-a-warehouse-in-Teen-Wolf.jpeg

از بین تمام شکارچیانی که در این سریال معرفی شده‌اند، هیچ‌کس به اندازه جرارد آرجنت وحشتناک نبوده است. جرارد یک شکارچی بی‌رحم بود که از نفرتش نسبت به افراد فراطبیعی تغذیه می‌کرد و می‌خواست که همه آن‌ها بمیرند.

این هوش جرارد بود که او را به خطرناک‌ترین فرد تبدیل کرده بود. وی نحوه استفاده از سلاح گرم را می‌دانست اما بیشترین قدرت جرارد در نحوه استفاده از ضعف باقی نفرات بود. او موفق شد بین اسکات و دوستانش اختلاف بیاندازد و حتی خانواده خود را علیه یک‌دیگر قرار داد و اعتماد چندین ساله بین آن‌ها را فرو ریخت. وقتی او در اطراف مقر بود، همه نگهبانان هر لحظه مجبور بودند بیدار بمانند، زیرا نمی‌توانستند او را دست کم بگیرند.


۲. کیت آرجنت

Kate-Argent.jpeg

کیت آرجنت (جیل واگنر) در ابتدا به عنوان خاله شوخ‌طبع و خوش‌مشرب آلیسون معرفی شد اما بعدتر تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین شروران سریال شد. کیت با نفرت نسبت به افراد فراطبیعی و عشق به شکار، از هر خط قرمزی عبور می‌کرد تا مطمئن شود که ماموریت خود را به پایان رسانده است.

او نه تنها از شکنجه جسمی و روحی درک هیل (تایلر هوچلین) و تمسخر او به خاطر مرگ خانواده‌اش لـ*ـذت زیادی می‌برد، بلکه حتی به صدمه زدن و کشتن کودکان نیز اهمیتی نمی‌داد. گرایش‌های سادیستی کیت، او را به فردی تبدیل می‌کند که نباید در قبالش، سهل‌انگاری کرد.


*منبع: دیجی‌کالا


۱۰ شکارچی خطرناک سریال گرگینه‌ نوجوان به ترتیب

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-

حدیث امن زاده

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
501
امتیاز واکنش
2,491
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
۳. ویکتوریا آرجنت

An-image-of-Victoria-Argent-talking-to-Melissa-McCall-in-Teen-Wolf.jpeg

مادرسالار اصلی خانواده‌ آرجنت و احتمالا یکی از بدترین شخصیت‌های گرگینه نوجوان، ویکتوریا (- میز) پس از تلاش بی‌وقفه برای کشتن اسکات، دشمنان زیادی در بین طرفداران سریال پیدا کرد. ویکتوریا با پیش‌داوری‌های خود درباره موجودات فراطبیعی، مصمم بود همه گرگینه‌ها را از بین ببرد و حتی تا آن‌جا که می‌توانست قانون عدم آسیب رساندن به بی‌گناهان را زیر پا گذاشت.

ویکتوریا با مهارت‌هایش در مبارزه و قدرت رهبری بالای خود، این پتانسیل را داشت که به یکی از کشنده‌ترین شکارچیان تاریخ این سریال‌ تبدیل شود. اگر او وضعیت فراطبیعی خود را می‌پذیرفت، متوقف کردنش تقریبا غیرممکن می‌شد اما این کار را نکرد که دلیلش مشخص نیست. با این حال، طرفداران هرگز پاسخ این معما را نمی‌یابند، زیرا او قبل از کشف این موضوع، کشته شد.


۴. تامورا مونرو

An-image-of-Tamora-Monroe-talking-to-Scott-McCall-in-Teen-Wolf.jpeg

تامورا مونرو، شاگرد جرارد آرجنت، با تلاش برای از بین بردن همه موجودات فراطبیعی در سرتاسر جهان، مسیر مربی خود را پیش گرفته بود. با این حال، داستان او در این‌جا به پایان نمی‌رسد. مونرو هم‌چنین افراد بی‌گناهی را که مانع از رسیدن وی به هدفش می‌شدند یا با گروه اسکات متحد می‌شدند، می‌کشت.

مونرو قطعا یکی از شجاع‌ترین شکارچیان بود، زیرا مربی راهنمای سابق او هیچ تردیدی در قرار دادن وی در لیست قوی‌ترین آلفا‌های گرگینه نوجوان نداشت. ارتش او حتی فراتر از بیکن هیلز گسترش یافت و مشخص شد که مونرو یک نیروی مخرب متخصص است. علاوه بر همه این‌ها، او مهارت‌های شکار بالایی داشت. می‌توان گفت او یکی از سخت‌ترین دشمنان گروه اسکات بود و هرگز در مقابل آن‌ها شکست نخورد.


*منبع: دیجی‌کالا


۱۰ شکارچی خطرناک سریال گرگینه‌ نوجوان به ترتیب

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-

حدیث امن زاده

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
501
امتیاز واکنش
2,491
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
۵. آلیسون آرجنت

An-image-of-Allison-Argent-laughing-in-Teen-Wolf.jpeg

آلیسون آرجنت (کریستال رید) یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های گرگینه نوجوان محسوب می‌شود اما یک جنبه تاریک داشت که تقریبا او را تبدیل به یک شرور کرد. او قانون خانواده را تغییر داد و قسم خورد از کسانی که نمی‌توانند از خود دفاع کنند محافظت کند اما پس از مرگ مادرش، قسم شخصی خود را شکست.

آلیسون با انگیزه انتقام، از مهارت‌های خود در تیراندازی با کمان و تاکتیک‌های متعدد برای به دام انداختن ورنون بوید (سینکوا والز)، اریکا ریس (گیج گولایتلی) و آیزاک لاهی (دتیل شارمن) استفاده کرد تا بتواند آن‌ها را بکشد. او حتی قصد داشت درک هیل (تایلر هوچلین) را هم بکشد و عمویش، پیتر (یان بوهن) را فلج کرد. خشم آلیسون، او را یک شکارچی بی‌پروا و تهدیدآمیزتر کرد.


۶. کالاور‌ها

A-split-image-of-Araya-and-Severo-in-Teen-Wolf.jpeg

کالاور‌ها یک خانواده شکارچی بی‌رحم بودند که عمدتا در فصل ۴ ظاهر شدند. در این فصل، آرجنت‌ها سرانجام از قانون شکارچیان سرپیچی کردند و آن را تغییر دادند اما کالاور‌ها به طور محکم به آن پایبند بود. آن‌ها همچغنین افراد برجسته‌ای بودند و در نبردهای رزمی، استعداد داشتند.

خانواده کالاور‌ها خیلی به اسکات سخت نگرفتند اما اگر اخلاقیات آن‌ها اجازه می‌داد، می‌توانستند به یک تهدید جدی برای گروه او تبدیل شوند. از این گذشته، آن‌ها هیچ تردیدی در هشدار دادن به اسکات نداشتند. اگر اعضای این خانواده می‌فهمیدند که او شخص دیگری را تبدیل به گرگینه کرده و دوستانش را شکنجه کرده است تا به خواسته خود برسد، او را اعدام می‌کردند. با این حال، از آن‌جا که کالاور‌ها قسم خورده بودند که از همه بی‌گناهان از جمله انسان‌ها و افراد فراطبیعی محافظت کنند، به خود اجازه نمی‌دادند تا این مرحله پیش بروند.


*منبع: دیجی‌کالا


۱۰ شکارچی خطرناک سریال گرگینه‌ نوجوان به ترتیب

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-

حدیث امن زاده

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
501
امتیاز واکنش
2,491
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
۷. کریس آرجنت

An-image-of-Chris-Argent-standing-in-the-desert-in-Teen-Wolf.jpeg

بدون شک یکی از دوست‌داشتنی‌ترین اعضای خانواده آرجنت، کریس آرجنت (جونیور بورن) بود که در سریال گرگینه نوجوان دچار تحولی عظیم شد. او به عنوان اولین ضدقهرمان سریال معرفی شد و طرفداران در ابتدا از او متنفر بودند، زیرا دائما در تلاش برای کشتن اسکات بود. با این حال، با گذشت زمان، جدیت و خشونت او نسبت به موارد فراطبیعی کاهش یافت و او خیلی زود به یکی از متحدان اسکات تبدیل شد.

کریس مانند بسیاری از اجداد خود، یک شکارچی خطرناک بود. او تیرانداز ماهری بود که در زمینه انواع اسلحه گرم، آموزش دیده بود و می‌دانست که چگونه تله بگذارد. او یک مبارز رزمی پرتلاش بود و موفق شد برخی از قدرتمندترین موجودات فراطبیعی از جمله اونی، برسرکر و روح‌سوار را در گرگینه نوجوان شکست دهد. او به اندازه سایر شکارچیان خانواده‌اش تهاجمی نبود اما در صورت لزوم به راحتی می‌توانست ماموریت خود را با موفقیت به پایان برساند.


۸. مری جین والت

Crystal-Reed-As-Marie-Jean-In-Teen-Wolf.jpeg

مری جین والت که به طور رسمی به عنوان اولین شکارچی خانواده آرجنت شناخته می‌شد، یک زن تیرانداز عالی و فرد بسیار محبوب دهکده‌اش بود. او تنها فردی بود که توانست با استفاده از هوش و مهارت خود در کار با سلاح‌های دستی، جانور جوادان را از بین ببرد.

مری جین فقط در یک قسمت ظاهر شد اما مطمئنا اگر نویسندگان سریال می‌خواستند از او بیشتر استفاده‌ کنند، وی می‌توانست تهدیدی خطرناک برای مجموعه مک‌کال باشد. با این حال، در باطن او ذره‌ای شرارت وجود نداشت. تنها کاری که مری جین می‌خواست انجام دهد این بود که از شهروندان جوادان در برابر آسیب‌ها و خطرات محافظت کند و آن‌ها را ایمن نگه دارد. اگر او با گروه اسکات ملاقات می‌کرد، شاید به آنها مشکوک می‌شد اما به احتمال زیاد آن‌ها را رها می‌کرد، زیرا این گروه بی‌خطر بودند.


*منبع: دیجی‌کالا


۱۰ شکارچی خطرناک سریال گرگینه‌ نوجوان به ترتیب

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-

حدیث امن زاده

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
501
امتیاز واکنش
2,491
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
۹. گیب

An-image-of-Gabe-in-Teen-Wolf.jpeg

گیب (اندرو ماتارازو) یکی از اعضای ارتش مونرو، شکارچی دیگری بود که متاسفانه توسط رهبران سازمان، شستشوی ذهنی داده شد و باور کرد که همه موجودات فراطبیعی هیولا هستند. گیب تحت راهنمایی آن‌ها و پس از آموزش استفاده از سلاح گرم و تیرباران، به یکی از سربازان امیدوار‌کننده این سازمان تبدیل شد.

گیب تهدید بزرگی برای گروه اسکات بود، زیرا می‌خواست جان هر کسی را که مونرو به او دستور داده بود بگیرد. متاسفانه ساده‌لوحی و نداشتن تجربه، منجر به سقوط او شد. او بدون این که به درستی از خودش محافظت کند، با سرعتی بالا وارد نبردها می‌شد و اغلب گارد خود را هنگام حمله باز می‌گذاشت (و دشمنانش از این نقطه ضعف استفاده کردند).


۱۰. نولان هالووی

Nolan-Holloway-looking-scared-in-Teen-Wolf-1.jpeg

نولان هالووی (فروی گوتیرز) که در فصل ۶ معرفی شد، یکی از آخرین شکارچیانی بود که پس از جذب توسط جرارد آرجنت (مایکل هوگان) و تامورا مونرو (سیبونجایل ملامبو) در این سریال‌ ظاهر گردید. او به اندازه برخی دیگر از شکارچیان ماهر نبود اما می‌دانست چگونه با تیر و کمان و سم‌ها کار کند.

با این حال، به غیر از این موارد، نولان تهدید خطرناکی برای گروه اسکات نبود. او در ابتدا از لیام به دلیل توانایی‌های فراطبیعی وی کینه داشت اما خیلی زود مشخص شد که نولان فقط از چیزی که قدرت فهم آن را ندارد می‌ترسد. نولان حتی نمی‌خواست کسی را بکشد و هنگامی که متوجه شد خواسته مونرو چیست، از شکارچیان جدا شد. او عملا فردی بی‌خطر بود.


*منبع: دیجی‌کالا


۱۰ شکارچی خطرناک سریال گرگینه‌ نوجوان به ترتیب

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا