خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Deana

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
10/2/23
ارسال ها
133
امتیاز واکنش
646
امتیاز
188
سن
17
محل سکونت
مشهد
زمان حضور
15 روز 6 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
تهران 2 روز آماده باش کامل شد!!!


اقتصادنیوز: درپی وقوع گرد و غبار، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده‌باش دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران تا دو روز آینده خبر داد.

6263424361166683c14656ad.jpeg

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حامد یزدی مهر با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان تهران که با حضور مدیرکل هواشناسی استان و سایر اعضای کارگروه در اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران برگزار شد، گفت: این جلسه با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی در استان تهران تشکیل شد و در جریان آن با موافقت اکثریت اعضا مقرر شد که تمامی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران تا روز دوشنبه ۲۰ شهریور ماه در آماده باش کامل قرار بگیرند.
یزدی‌مهر با بیان اینکه در زمان صدور هشدار نارنجی ضروری است که افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان از هرگونه فعالیت فیزیکی خارج از منزل اجتناب کنند افزود: از شهروندان نیز می‌خواهیم دیگر فعالیت‌های طولانی و سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.
وی در ادامه گفت:‌ همچنین توصیه می‌شود برای پیشگیری از ورود گردو غبار به داخل ساختمان، در و پنجره‌ها و منافذ را ببندیم و از باز و بسته کردن غیر ضرور آن‌ها پرهیز شود، همچنین در شرایط بروز گرد و غبار به علت بخارات حاصل از پاک کننده‌های شیمیایی و گندزداها حتی الامکان از این مواد کمتر استفاده شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: توصیه اکید مدیریت بحران در تمام اوقات بروز پدیده گرد و غبار این است که افراد از فعالیت‌های شدید بدنی مانندورزش‌های سبک و سنگین و قدم زدن در فضای باز خودداری کنند و مصرف شیر و ماست کم چرب و میوه و سبزیجات تازه برای دفع سموم از بدن را در دستور کار قرار دهند.



منبع: شهر خبر


تهران 2 روز آماده باش کامل شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا