خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Deana

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
10/2/23
ارسال ها
133
امتیاز واکنش
646
امتیاز
188
سن
17
محل سکونت
مشهد
زمان حضور
15 روز 6 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
روسیه عقب‌نشینی کرد/ بازپس گیری مناطق جبهه شرقی توسط اوکراین


کدخبر: ۵۹۶۲۱۲۱۴۰۲/۰۶/۱۴ - ۰۷:۵۷


مقامات اوکراین هم‌زمان با بازدید ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور این کشور از نیروهای مستقر در خطوط مقدم نبرد در جبهه‌های شرقی و جنوبی جنگ در اوکراین، مدعی پیشروی در محور جنوب شدند.

1705919170ef0811ce3573445.jpeg

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، اوکراین دوشنبه اعلام کرد که هم‌زمان با بازدید زلنسکی از ۲ منطقه خط مقدم نبرد، نیروهای این کشور قلمرو بیشتری را در جبهه شرقی بازپس گرفته‌اند و در حال پیشروی به سمت جنوب در جریان ضد حمله خود علیه نیروهای روسیه هستندهانا مالیار معاون وزیر دفاع اوکراین در کانال تلگرامی خود نوشت: نیروهای ما در هفته گذشته حدود ۳ کیلومتر مربع از اراضی اطراف شهر باخموت را که در ماه مه پس از ماه‌ها درگیری سنگین توسط نیروهای روسی تصرف شده بود، بازپس گرفتندوی همچنین از موفقیت نامشخصی در مسیر روستاهای نوودانیلیوکا و نووپروکپیوکا در منطقه جنوبی زاپروژیا خبر داد اما جزئیاتی در این مورد ارائه نکردمالیار افزود: اوکراین از زمان شروع حمله متقابل خود در اوایل ژوئن، اکنون در مجموع حدود ۴۷ کیلومتر مربع از اراضی اطراف باخموت را پس گرفته استاز سوی دیگر ویدئوهایی که روز دوشنبه در وب‌سایت ریاست‌جمهوری اوکراین منتشر شد، نشان می‌دهد که زلنسکی از سربازان این کشور در منطقه دونتسک شرقی، جایی که باخموت در آن قرار دارد و در منطقه زاپوریژژیا، جایی که نیروهای کی‌یف در تلاش هستند به سمت جنوب و دریای آزوف پیش بروند، بازدید می‌کند.
در این ویدئوها زلنسکی در حالی نشان داده شده است که به سربازان مدال اهدا می‌کند و از پزشکان بیمارستان صحرایی در جبهه جنوبی تشکر می‌کند.

رئیس جمهور اوکراین همچنین در سخنرانی شبانه خود که از داخل یک قطار تصویربرداری شده بود، در رابـ*ـطه با ملاقات خود با نیروهای اوکراینی، گفت: بازخورد سربازان در مورد روند درگیری جدی گرفته خواهد شد.وی افزود: هر چیزی که رزمندگان ما در مورد آن صحبت کردند، به فرماندهانی که در جلسات فرماندهی شرکت می‌کنند ارائه خواهد شد
زلنسکی تاکید کرد: من افتخار می‌کنم که چنین مردم عادی و در عین حال قهرمانی در کشورمان داریم. به لطف شما، اوکراین قطعا در اینجا خواهد ماند و این برای همه نسل‌های آینده مهم است.

به نوشته رویترز، کی‌یف در تهاجم ۳ ماهه خود تعدادی از روستاها و سکونتگاه‌ها را بازپس گرفته اما سربازانش توسط میادین مین و استحکامات دفاعی گسترده روسیه با مشکل مواجه شده‌اند.
مالیار هفته گذشته گفت: نیروهای اوکراینی خط اول دفاعی روسیه را شکسته‌اند و ارتش اوکراین انتظار دارد اکنون با سرعت بیشتری پیشروی کند.

یک حساب کاربری وزارت دفاع روسیه در - روز دوشنبه به نقل از یک افسر با رمز خارپشت، گفت: دشمن به شدت و سرسختانه حمله می‌کند اما ما محکم ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم از خطوط دفاعی ما عبور کنند.


منبع: شهر خبر


روسیه عقب‌نشینی کرد/ بازپس گیری مناطق جبهه شرقی توسط اوکراین

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا