خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

حدیث امن زاده

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
501
امتیاز واکنش
2,491
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
نایا اوکامی، اهل سیاتل در ایالات متحده آمریکا، خود را یک تریان (therian) می نامد، که به عنوان یک حیوان منقرض شده شناخته می شود و معتقد است که او از نظر روحی و روانی یک گرگ بریتیش کلمبیا است.

ac-image-1b16646268068f.jpeg


این زن ۲۸ ساله، در پادکست I’ve Got News For You صحبت کرد و گفت که او زنی با روح گرگ است و گرگ بودن زندگی روزمره، روابط یا شغل او را تحت تأثیر قرار نمی دهد و واقعاً به چیزهای بدی که مردم درباره اش می گویند اهمیت نمی دهد.

نایا گفت که تنها ۱۰ سال داشت که به مردم گفت، روح یک گرگ را دارد و قبل از یافتن اصطلاح تریان، سال های بسیاری را صرف کشف هویت خود کرد. او گفت که در همه سطوح به جز جسمش یک گرگ است، اغلب زوزه می کشد و زمانی را به صورت داوطلبانه در محل نگهداری گرگ ها می گذراند تا با حیوانات ارتباط برقرار کند. «بنابراین از نظر روحی و روانی، من خودم را به عنوان یک گرگ می شناسم اما می دانم که انسان هستم. من روی دو پا راه می روم، کار دارم، شغل دارم. شریک زندگی من انسان است.»


ac-image-XW1664626782Xf.jpeg


نایا گفت که مردم اغلب به اشتباه تصور می کنند که او باید مشکلات روانی داشته باشد، اما به شنوندگان اطمینان داد که اینطور نیست. او داوطلبانه در محیط های نگهداری گرگ ها برای نزدیک تر شدن به همتایانش وقت می گذراند. او می گوید که پیوند او با حیوانات ماوراء طبیعی یا جادویی نیست، بلکه بیشتر شبیه یک متخصص حیات وحش است که از آنها مراقبت می کند و در مورد آنها مطالعه می کند.

او اغلب لباس ها و اکسسوری هایی با تم گرگ می پوشد و می گوید که گاهی اوقات هنگام شرکت در رویدادهای خاص برای خودش دم و گوش می گذارد.

نایا گفت که هویت منحصربه فرد او در دوستی ها و روابطش تفاوتی ایجاد نمی کند. او ادعا می کند که گرگ تریان بودن در واقع به او در کارش به عنوان یک بازپرس کمک می کند. او افرادی را که به حیوانات و کودکان آسیب می زنند، ردیابی می کند. او گفت: «وقتی به دنبال شکارچیان می روم… احساس می کنم طعمه من انسان هایی هستند که کارهای بد انجام می دهند.»


زنی که روح یک گرگ را دارد و ظاهرش انسانی است.

 
  • عالی
Reactions: Tavan
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا