خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Deana

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
10/2/23
ارسال ها
133
امتیاز واکنش
647
امتیاز
188
سن
17
محل سکونت
مشهد
زمان حضور
15 روز 6 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
فرشید مطرح کرد:
زائران سفر اربعین فعلا به سامانه سماح مراجعه نکنیدمدیر فناوری اطلاعات حج و زیارت گفت: از همه علاقمندان به زیارت اربعین می‌خواهیم کسانی که قصد سفر به عتبات پس از سه روز آینده را دارند برای ورود به سماح عجله نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران فرشید مدیر کل فناوری اطلاعات و امنیت سازمان حج و زیارت در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص اختلال و قطعی سامانه سماح با رد هرگونه قطع بودن سامانه سماح گفت: سامانه سماح یک سامانه جدیدی است که به تازگی طراحی شده است و امکانات بسیار خوب و ابزارهای مناسبی دارد سامانه فعال بوده و قطعی ندارد اما متأسفانه از روز گذشته با کندی مواجه است.
وی علت این کندی را حجم بالای تقاضا برای ورود به سایت دانست و گفت: یکی از دلایل تقاضای زیاد هم اختلال و قطعی دو روز قبل بوده است. از همه علاقمندان به زیارت اربعین می‌خواهیم کسانی که قصد سفر به زیارت اربعین پس از سه روز آینده را دارند برای ورود به سماح عجله نکرده و در روزهای آینده نسبت به ثبت نام و پرداختشان در سامانه اقدام کنند و امروز و فردا تنها کسانی از سامانه استفاده کنند که می‌خواهند همین امروز و فردا به سفر اربعین بروند.
مدیر فناوری اطلاعات حج و زیارت تاکید کرد: همکاران ما به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر این کندی و اختلال را برطرف کنند تمام تلاشمان را خواهیم کرد. در حال حاضر هم تیم فنی به صورت شبانه روزی در محل کار حضور داشته و امیدواریم بتوانیم به زودی این مشکل را برطرف کنیم.
فرشید در خصوص زائرانی که قصد عزیمت به اربعین را دارند گفت: زائرانی که امروز و فردا قصد سفر به عتبات عالیات را دارند می‌توانند از سایت سماح استفاده کنند؛ در غیر این صورت از زائران می‌خواهیم در روزهای آینده به سامانه مراجعه نمایند.
مدیر فناوری اطلاعات حج و زیارت خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم این مشکل را به زودی برطرف کنیم.



منبع:خبرگزاری مهر


زائران سفر اربعین فعلا به سامانه سماح مراجعه نکنید.

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا