خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Tabassoum

دستیار تالار هنر
دستیار مدیر
گوینده انجمن
میکسر انجمن
  
عضویت
31/3/22
ارسال ها
1,145
امتیاز واکنش
5,504
امتیاز
283
محل سکونت
کنج اتاق:)
زمان حضور
25 روز 12 ساعت 1 دقیقه
نویسنده این موضوع
استیون استالبرگ هنرمند نقاش

موسس آندرو ایدبلوز و استدیو ویرچوال تالنت، رئیس بخش انیمیشن سه بعدی، کارگردان هنری هنرمند نقاش و سازنده کارتون های بسیاری است.
وی پس از اتمام تحصیلات خود در سوئد و استرالیا ۱۰ سال به عنوان نقاش مستقل برای آژانس‌های تبلیغاتی پیشرو و انتشارات اروپا و آسیا کار کرد. استیون، اولین هنرمندی بود که شخصیت واقعی آن به عنوان یک هنرمند دیجیتال ، در سطح جهان پذیرفته شد.

معرفی 18 هنرمند برتر هنر دیجیتال جهان | نقاشی دیجیتال |digital painting

رایان چرچ – هنرمند برتر نقاشی دیجیتال
از اول جوانی با راهنمایی‌های پدرش که طراح صنعتی بود، مهارت خود را در زمینه هنرهای سنتی و نقاشی افزایش داد. ولی در حال حاضر تقریباً تمام آثار هنری اش را به صورت نقاشی دیجیتال خلق می‌کند و معتقد است این کار راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود و به هنرمند این امکان را می‌دهد که تجربه بیشتری در نقاشی‌هایش داشته باشد و ایده‌های خود را پیوسته به ابزار دیجیتال ( رایانه – تبلت طراحی ) منتقل کند.

معرفی 18 هنرمند برتر هنر دیجیتال جهان | طراحی دیجیتال |digital painting | رایان چرچ

معرفی 18 هنرمند برتر هنر دیجیتال جهان | نقاشی دیجیتال |digital painting | رایان چرچمعرفی 18 هنرمند برتر هنر دیجیتال جهان | نقاشی دیجیتال |digital painting | رایان چرچ

لِین مکینگ – هنرمندان برتر طراحی دیجیتال
یکی از طراحان و هنرمندان پیشرو و برنده جوایزی در صنعت انیمیشن می باشد که فیلم‌های متعددی کار کرده است. از این میان می‌توان به پیتر پن، هری پاتر و جام آتش اشاره کرد. یکی از طراحان اصلی قسمت اول و دوم و سوم جنگ ستارگان با طراحی کویئن امیدالا و دارت مول است.

اولین برنامه رایانه-گرافیک را در فیلم نی زن خالدار برای ایماکس/ مِین فریم نوشت و خود نیز، آن را طراحی کرد.

فیلیپ استراوب – هنرمند برتر نقاشی دیجیتال
در حال حاضر به عنوان هنرمند هنرهای تصویری در الکترونیک آرتز کار می‌کند و بیش از ۱۰ سال به عنوان نقاش و تصویرگر کار کرده است. وی بیش از ۳۰ کتاب کودک تصویرسازی کرده و تصویرسازی‌ها، نقاشی‌ها، و تصاویر سه بعدی او در بیش از ۱۲ لوح فشرده و بازی رایانه ای ارائه شده است علاوه بر این چندین کتاب آموزش هنر دیجیتال نیز منتشر کرده است
.


هنرمندان برتر هنر دیجیتال

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

Tabassoum

دستیار تالار هنر
دستیار مدیر
گوینده انجمن
میکسر انجمن
  
عضویت
31/3/22
ارسال ها
1,145
امتیاز واکنش
5,504
امتیاز
283
محل سکونت
کنج اتاق:)
زمان حضور
25 روز 12 ساعت 1 دقیقه
نویسنده این موضوع
فنگ ژو – هنرمندان برتر طراحی صنعتی – هنر دیجیتال
طراحی صنعتی را در دانشکده طراحی مرکز هنری فرا گرفت و از آن زمان تا کنون، بر روی پروژه های متعددی از جمله بازی‌های ویدیویی آگهی‌های تلویزیونی طراحی فیلم و ماشین، شهربازی‌ها کار کرده است.

مشتری‌های وی را لوکاست فیلم، دیزنی، استدیو بلور، هنرهای الکترونیکی تعاملی GT، سیستم های اصلی ، مایکروسافت، رو من فیلم، یونیورسال، برادران وارنر و سیئرا تشکیل می دهند.

استفان مارتینیئر- هنرمندان برتر طراحی صنعتی – هنر دیجیتال
هنرمند مشهور آثار علمی – تخیلی است که در زمینه انیمیشن بازی های ویدیویی شهربازی‌ها و طراحی جلد کتاب ها فعالیت می کند.

او به عنوان هنرمند تجسمی بر روی فیلم هایی چون من ربات، قسمت دوم و سوم جنگ ستارگان، ویروس سیاره سرخ گره و ماشین زمان کار کرده است. به عنوان کارگردان هنرهای تصویری در سیان مسئول ساخت و ناظر بازی uru نیز بود.

معرفی 18 هنرمند برتر هنر دیجیتال جهان | طراحی دیجیتال |digital painting | استفان مارتینیئر

لورن لانینگ
سرپرست موسس شرکت توسعه بازی‌های رایانه‌ای ساکنان سرزمین عجایب است که تا کنون جوایز متعددی را به خود اختصاص داده است.

وی به عنوان عضو جامعه افکت های تصویری و سرپرست نخبگان فعال همچنین معاون مدیر اجرایی دانشکده علوم و هنر تعاملی خدمت می کند. لانینگ، فارغ التحصیل موسسه هنری کالیفرنیا با درجه دکترای افتخاری است.


هنرمندان برتر هنر دیجیتال

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

Tabassoum

دستیار تالار هنر
دستیار مدیر
گوینده انجمن
میکسر انجمن
  
عضویت
31/3/22
ارسال ها
1,145
امتیاز واکنش
5,504
امتیاز
283
محل سکونت
کنج اتاق:)
زمان حضور
25 روز 12 ساعت 1 دقیقه
نویسنده این موضوع
الکس موریس – کارگردان هنری – دیجیتال
کارگردان هنری فیلم‌های سه‌بعدی در هیزدیویدسون که در شرکت های معماری و تجاری جهان،کاملاً شناخته شده است وی پروژه قابل توجه و کاملا قابل انعطافی در لندن تدوین کرده است که از این میان می‌توان به چشم های لندن، کاخ هزار ساله، گالری هنرهای مدرن تیت، دفاتر شهرداری لندن و کاندون سیتی اولین سیستم رایانه ای سه بعدی لندن است اشاره کرد.



بای رایت – طراح شخصیت ارباب حلقه ها – هنر دیجیتال
به عنوان طراح سه بعدی و خالق چهره شخصیت های فیلم ارباب حلقه ها ۳ در وِتا دیجیتال شهرت یافت. مسئول مدل سازی و ساخت سیستم چهره‌ای گولام بود.

وی در سال ۲۰۰۳ جایزه جامعه افکت‌های تصویری را برای بهترین نقش کارتونی در یک تصویر اکشن و زنده از آن خود ساخت.



اریک هانسون – هنر دیجیتال
طراح افکت‌های تصویری است و با خلق فضاها و افکت های دیجیتالی فیلم‌های مشهور شهرت یافت در فیلم‌های روز بعد از فردا، مرد عنکبوتی، کشتی شکسته، مرد دروغی، ماموریت به مریخ، مرد دویست ساله، آتلانتیس، عامل پنجم فعالیت داشته است.



دیانا والزاک – digital art
کارگردان هنری و موسس شرکت پیشگام کارتن سازی کلیر-والزاک و مجسمه ساز ماهری است که به سبک کلاسیک کار می کند و در حال حاضر،نقشه های سه بعدی دیجیتالی متعددی برای کلیر- والزاک می‌آفریند. وی تاکنون کمک بسیاری به ساخت مفهوم نقشه های کارتونی زنده و هنرپیشه های دیجیتالی کرده است.

مقاله یشنهادی : آموزش نقاشی دیجیتال

تیم مک گاورن – 3D art
مدیر افکت های تصویری است که در سال ۱۹۸۱ (هنگامی که در شرکت رابرت اَبِل مشغول به کار شد )، فعالیت خود را در زمینه رایانه – گرافیک آغاز نمود.

وی از موسسین استودیوی مترو لایت است که صحنه اصلی و افکت های تصویری با پرتو ایکس در فیلم لغو کامل ماموریت، او را به دریافت جایزه دانشگاهی سال ۱۹۹۲ مفتخر ساخت.

عادل عدیلی – معرفی هنرمندان برتر دیجیتال – نقاشی دیجیتال
در سال ۱۳۴۳ در خانواده‌ای هنرمند به دنیا آمد پدرش از پایه‌گذاران تبلیغات در ایران است. در چنین فضایی بود که او به نقاشی روی آورد و در سال ۱۳۶۲ با کسب بهترین رتبه در آزمون ورودی وارد رشته نقاشی طبیعت هنرستان هنرهای زیبا شد. پس از آن با کسب مهارت بسیار در زمینه هنرهای تجسمی آکادمیک، در سال ۱۳۶۵ به تحصیل در رشته صنایع دستی دانشگاه هنر پرداخت. در آنجا بود که با مواد و مصالح مختلف تولید آثار هنری حجمی آشنا شد و پس از فارغ‌التحصیل شدن، مسئولیت خانه هنرمندان اصفهان را برعهده گرفت. از سال ۱۳۷۳،به کار با رایانه و نرم افزارهای موجود پرداخت و در پی آشنایی با ابعاد دیگری از هنر برآمد.

فتوشاپ و تری دی مکس در محیط داس، از جمله نرم افزارهای بود که تسلط بسیاری در آنها داشت. با تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی ناپذیر در عرصه هنر دیجیتال ، پس از مدت کوتاهی به عنوان هنرمند آزاد مشغول انجام پروژه های مختلف داخلی و خارجی در قالب 2D و 3D شد. و توجه بسیاری از هنرمندان این حوزه را به خود جلب کرد. وی درباره کاهش می گویند ( تمام لـ*ـذت آن در خلق و آفرینش آن چیزی است که در سر می پرورانم ).


هنرمندان برتر هنر دیجیتال

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

Tabassoum

دستیار تالار هنر
دستیار مدیر
گوینده انجمن
میکسر انجمن
  
عضویت
31/3/22
ارسال ها
1,145
امتیاز واکنش
5,504
امتیاز
283
محل سکونت
کنج اتاق:)
زمان حضور
25 روز 12 ساعت 1 دقیقه
نویسنده این موضوع
کریستوفر اسلون – هنر دیجیتال
مدیر هنری مجله ملی جغرافیا، عضو کمیته هنری غیر تصویری، تصاویر و نمودارهای مجله است. وی از متخصصین مجله باستان‌شناسی و مردم‌شناسی است و مقالات جغرافیای ملی بسیاری از افتخارات تی.رکس ، همچنین کتاب کودک نوشته است که جوایز متعددی را به خود اختصاص داده است.

اندرو هارتنس – 3D art
به مدت دو سال به عنوان معمار و هماهنگ کننده هنرهای سه بعدی در کارگاه های ژان رمان ۹۸ در پاریس کار کرد و در شیوه های گوناگون مدل سازی، تولید تصاویر نهایی و طراحی معماری، هنرمندی کاملا شناخته شده است.

سبک و شیوه فعلی کار او بر اساس اصول سه بعدی توسعه دهنده های نرم افزاری در سراسر جهان است.

دن کاری
تهیه کنندهVFX و مدیر شرکت استار ترک است که از سال ۱۹۸۷ بر روی مجموعه تلویزیونی سفر ستاره کار کرده است. وی ابتدا به عنوان مدیر افکت‌های تصویری در استار ترک: نسل بعد و پس از آن به عنوان تهیه کننده افکت های تصویری در استار ترک: فضای نهم و.. فعالیت کرد.

اسکات رابرتسون
یکی از برجسته‌ترین چهره‌های طراحی تجسمی است که با درجه کارشناسی ارشد در رشته طراحی وسایل حمل و نقل، از دانشکده طراحی مرکز هنری فارغ التحصیل شد وی مدیر مسئول روزنامه طراحی استدیو خالق طراحی های تجسمی و نویسنده (چگونه دوچرخه طراحی کنیم )بود.

معرفی 18 هنرمند برتر هنر دیجیتال جهان | طراحی دیجیتال |digital painting | اسکات رابرتسون

جف موتل – طراحی
مدیر و موسس سایت CGarchitect.com و کارگردان خلاق آمریکایی اسموث (شرکت طراحی جایزه بری در لندن ماساچوست و کلگری) است که با شرکت بین المللی SMED از بزرگترین رهبران صنعت طراحی جهان نیز همکاری داشته است.

سید میت – آینده گرای تجسمی – طراح جزئیات
سید میت (آینده گرای تجسمی) : آینده برای او واقعیت است و از این که نمایش دزدکی و مخفیانه برای ما می‌دهد، خوشنود است .

شرکت فورد موتور،از اولین کارهای او در استودیو های سبک پیشرفته بود و شرکتهای مهم جهان،به سرعت از سبک او استقبال کردند. به طوری که در سال ۱۹۷۰ منجر به تأسیس شرکت سید مید برای سرویس دهی به مشتریانی چون فیلیپ ،دیزنی،امریکن استیل، سونی و تمام استودیوهای مهم هالیوود- به ویژه در فیلم دونده فرز – شد.

او یکی از مشاهیر زمان ما و طراح جزئیات است که اسباب بازی های عالی و به یاد ماندنی بسیاری طراحی کرده است. مشهورترین آثار وی شامل طرح فیلم دونده فرز – ترون و بیگانگان ۲۰۱۰ – و فیلم های علمی تخیلی زیبایی است که توجه بسیاری از هنرمندان جوان افکتهای تصویری را به خود جلب کرده و منبع الهامی برای خلق آثار حرفه‌ای در این زمینه شده است
.

منبع: آرت تول


هنرمندان برتر هنر دیجیتال

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا