خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,088
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
در طول قرون وسطی ، جادو شکل‌های مختلفی به خود گرفت، به‌جای اینکه بتوانند یک نوع استفاده‌کننده جادو را شناسایی کنند، بسیاری بودند که در این زمان‌ها انواع مختلفی از جادو را انجام می‌دادند، از جمله راهبان، کشیشان، پزشکان، جراحان، ماماها، شفا دهندگان عامیانه ، و فال گیران . عمل "جادو" اغلب شامل استفاده از گیاهان دارویی برای اهداف درمانی بود. طب کلاسیک حاوی عناصر جادویی بود. آنها از طلسم یا معجون استفاده می کردند به این امید که بیماری را از بین ببرند. مردم در مورد اینکه سحر چیست، نظرات متفاوتی داشتند، و به همین دلیل، درک تمام جنبه های جادو در این زمان مهم است.

جادوی قرون وسطی

جادوی پزشکی

مراقبت های پزشکی در قرون وسطی بسیار گسترده بود و اشکال مختلفی داشت. در این زمان اقداماتی مانند درمان حول گیاهان، حیوانات و مواد معدنی می چرخید. شیوه های دارویی در قرون وسطی اغلب به عنوان گیاه درمانی در نظر گرفته می شد. یکی از نمونه‌های کتابی که دستور العمل‌ها و توضیحاتی در مورد گیاهان، حیوانات و مواد معدنی ارائه می‌کرد، به عنوان «زال‌کتاب» یا کتاب دکتری که شامل توده‌هایی بود که گفته می‌شود گیاهان شفابخش را برکت می‌دهد ، نامیده می‌شود . در این مدت بیش از 400 گیاه و گیاه در کتاب های مختلف پزشکی ثبت شده است. به عنوان مثال، روشی برای درمان بیماری پوستی ابتدا شامل یک داروی گیاهی معمولی است که به دنبال آن دستورات دقیقی برای بیرون کشیدن خون از گردن بیمار، ریختن آن در آب روان، تف کردن سه بار و خواندن نوعی طلسم برای تکمیل درمان است. علاوه بر کتاب زالو، Lacnunga شامل نسخه های بسیاری بود که از فرهنگ عامیانه اروپا مشتق شده بود. Lacnunga مجموعه ای از دعاهای مسیحی را برای خواندن مواد مورد استفاده در دارو تجویز می کرد، و چنین موادی باید با نی مخلوط می شدند که نام های "متی، مرقس، لوقا و یوحنا" روی آنها حک شده بود. برای اینکه درمان اثر کند، چندین طلسمباید به لاتین بر روی دارو خوانده شود. کتاب‌هایی مانند «کتاب زالو» و لاکنونگا اساساً کتاب‌های دستور العملی بودند که حاوی جزئیاتی در مورد آنچه که هر دستور غذا می‌تواند برای آن استفاده شود و توضیحات مفصلی از گیاهانی که برای شفا استفاده می‌شوند را ارائه می‌دهد. هر کتاب حاوی محتوای متفاوتی بود، زیرا باور عمومی همیشه در حال تغییر بود.


جادوی قرون وسطایی اروپا

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • عالی
  • تشکر
Reactions: ZaHRa و YeGaNeH

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,088
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
طالع بینی

طالع بینی در شکل ابتدایی خود تحت عنوان معنویت طبقه بندی می شد. با این حال، بسیاری از بخش‌های فرعی تحت سحر و جادو قرون وسطی به اطلاعات زمینه‌ای در طالع بینی متکی بودند تا مؤثر واقع شوند. افرادی که سحر و جادو می کردند اغلب برای اعمال خود به تأثیر قدرت طالع بینی تکیه می کردند. حضور طالع بینی در قرون وسطی بر روی دیوارهای کلیسای سن مینیاتو آل مونت در فلورانس ایتالیا ثبت شده است. آثار هنری روی دیوارهای باسیلیکا همه نمادهای زودیاک را به تصویر می کشند. هر یک از زودیاک ها در این دوران با بخش خاصی از بدن انسان که عمیقاً با آن ارتباط داشت در ارتباط بودند. افرادی که در این دوره سحر و جادو انجام می دهند، اگر به طور مستقیم به اعضای بدن مربوط می شد، می توانستند زودیاک را با دقت بیشتری در نظر بگیرند.

فال

پیشگویی در قرون وسطی می تواند به عنوان یک اصطلاح گسترده برای تعریف شیوه هایی استفاده شود که برای درک یا پیش بینی سرنوشت فرد و برای ارتباط با موجوداتی که این سرنوشت را به وجود آورده اند، استفاده می شود. راه‌های متعددی وجود داشت که مردم می‌توانستند پیش‌گویی کنند. کارت های تاروت در قرون وسطی وجود داشته است، اما مشخص نیست که در این دوره چگونه از کارت ها استفاده و تفسیر می شد. با این حال، قرار دادن کلی کارت ها بر تفسیر پیام تأثیر می گذارد.


جادوی قرون وسطایی اروپا

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • عالی
  • تشکر
Reactions: ZaHRa و YeGaNeH

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,088
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
طلسم

دعاها ، تبرک‌ها ، و نوحه‌ها همگی اشکال رایج فرمول‌های کلامی بودند که به سختی می‌توان بین مقاصد جادویی و مذهبی تمایز قائل شد. در بافت مسیحی، دعاها معمولاً درخواست هایی بودند که به شخصیت مقدسی مانند خدا، یک قدیس، مسیح یا مریم ارسال می شد . صلوات بیشتر به بیماران خطاب می شد و به صورت آرزوی خوشبختی بود. آزارها، که به عنوان فرآیند ادای سوگند تعریف می شود، همچنین به این دلیل استفاده می شود که جن گیری بیشتر متوجه یک بیماری یا عامل مسئول مانند کرم، شبح ، دیو یا پری است.دارای طبیعت شیطانی یا بدخواهانه در حالی که این سه فرمول کلامی ممکن است مقاصد مذهبی داشته باشند، اغلب در اعمال جادویی نقش داشتند. نعمت‌ها اغلب کاملاً مذهبی بودند، مگر اینکه در کنار جادو یا در یک زمینه جادویی استفاده می‌شدند. با این حال، احکام مستلزم بررسی دقیق‌تر بودند، زیرا فرمول‌های آنها عموماً از فرهنگ عامه مشتق شده بود . اگرچه افراد در این سن کمتر به این فکر می‌کردند که آیا این فرمول‌های کلامی شامل جادو می‌شود یا خیر، بلکه به واقعیت موفقیت یا عدم موفقیت آنها توجه می‌کردند، زیرا از آنها برای درمان استفاده می‌شد.

علاوه بر پایه افسون های مسیحی، اقلام ملموس نیز در عمل جادویی گنجانده شدند. چنین اقلامی شامل طلسم، طلسم، سنگ های قیمتی و همچنین اقلام کوچکتری بود که برای ساخت طلسم استفاده می شد. این اقلام راحت بودند زیرا می‌توانستند همیشه روی شخص نگه داشته شوند و اهداف زیادی را دنبال می‌کردند. آنها می توانند کاربر را در برابر اشکال مختلف خطر محافظت کنند، برای کاربر خوش شانسی به ارمغان بیاورند، یا بسته به نحوه تعامل کاربر جذاب با آنها، می توانند چندین نعمت و محافظت را ترکیب کنند.


جادوگری

نه تنها ایجاد تمایز بین جادویی و مذهبی دشوار بود، بلکه چیزی که چالش برانگیزتر بود، تمایز بین جادوی مفید (سفید) از جادوی مضر (سیاه) بود. جادوی پزشکی و جادوی محافظتی مفید در نظر گرفته می شد و "سفید" نامیده می شد، در حالی که جادوگری شیطانی و "سیاه" در نظر گرفته می شد. تمایز بین جادوی سیاه و جادوی سفید اغلب بر اساس دیدگاه است، به عنوان مثال، اگر یک شفادهنده تلاش می‌کند بیمار را درمان کند و شکست می‌خورد، برخی شفادهنده را به آسیب رساندن عمدی به بیمار متهم می‌کنند. در این عصر، سحر تنها در صورتی مجازات می شد که «سیاه» تلقی می شد، یعنی عمل یک جادوگر با نیت مضر بود.


جادوی قرون وسطایی اروپا

 
  • عالی
  • تشکر
Reactions: ZaHRa و YeGaNeH

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,088
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
مخالفت

مخالفت‌های اولیه


دیدگاه‌ها در مورد جادو در طول سال‌ها تغییر کرد و با گذشت زمان کنترل‌های بیشتری روی جادو قرار گرفت، این کنترل‌ها از مکانی به مکان دیگر متفاوت بود و همچنین به موقعیت اجتماعی بستگی داشت. یکی از دلایل اصلی محکومیت جادو این بود که کسانی که آن را انجام می‌دادند، خود را در معرض خطر حمله فیزیکی و معنوی شیاطینی قرار می‌دادند که می‌خواستند کنترل کنند. با این حال، نگرانی اصلی اعمال جادویی آسیب شدیدی بود که می توانست به دیگران وارد کند. سحر و جادو تهدیدی بزرگ برای عصری بود که به طور گسترده ای اعتقاد به دین و قدرت های مقدس داشت.

ممنوعیت‌های قانونی

قانون علیه جادو می تواند یکی از دو نوع باشد، یا توسط مقامات سکولار یا توسط کلیسا. مجازات‌های تعیین‌شده توسط قوانین سکولار معمولاً شامل اعدام می‌شد، اما بر اساس تأثیر جادو شدیدتر بود، زیرا مردم کمتر به ابزار جادو اهمیت می‌دادند و بیشتر به تأثیرات آن بر دیگران توجه داشتند. مجازات های کلیسا اغلب مستلزم توبه برای آنچه آنها به عنوان گنـ*ـاه سحر و جادو تلقی می کردند، یا در موارد شدیدتر می توانست متهم را تحت شرایطی که کار جادو یک جرم مستقیم علیه خدا بود تکفیر کند . تمایز بین این مجازات ها، سکولار در مقابل کلیسا، مطلق نبود، زیرا بسیاری از قوانین وضع شده توسط هر دو طرف از طرف دیگر ناشی می شد.

آزار و شکنجه جادو را می توان در قوانین حقوقی مربوط به قرن ششم مشاهده کرد، جایی که آیین نامه ژرمنی ویزیگوت ها جادوگرانی را که محصولات و حیوانات دشمنان دهقان را نفرین می کردند، محکوم می کرد. از نظر قوانین سکولار، چارلز کبیر ( شارلمانی ) مسلماً قوی‌ترین نیروی مخالف جادو بود. او اعلام کرد که همه کسانی که سحر یا فال می‌کردند برده کلیسا می‌شدند و همه کسانی که برای شیطان یا خدایان آلمانی قربانی می‌کردند اعدام می‌شدند.

اعتراض شارلمانی به سحر و جادو به سال‌های بعد منتقل شد، زیرا بسیاری از حاکمان بر اساس ممنوعیت‌های اولیه او بنا نهادند. راجر دوم پادشاه سیسیل استفاده از سموم را چه طبیعی و چه جادویی با مرگ مجازات کرد. علاوه بر این، او اعلام کرد که " جادوی عشق " صرف نظر از اینکه کسی صدمه دیده باشد یا نه مجازات می شود. با این حال، حاکمان سکولار همچنان بیشتر نگران آسیب واقعی جادو بودند تا ابزار تحمیل آن.

دستورالعمل‌های صادر شده در سال 800 در کلیسایی در فرایزینگ ، طرح‌های کلی برای جلسات کلیسایی ارائه می‌کند. در این سند آمده است که افرادی که متهم به نوعی جادوگری هستند باید توسط کشیش اسقف نشین به امید اعتراف گرفتن مورد بازرسی قرار می گرفتند. در صورت لزوم از شکنجه استفاده می‌شد و متهمان اغلب به زندان محکوم می‌شدند تا زمانی که تصمیم به توبه برای گناهان خود بگیرند.


جادوی قرون وسطایی اروپا

 
  • عالی
  • تشکر
Reactions: ZaHRa و YeGaNeH

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,088
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعقیب قضایی در اوایل قرون وسطی

موارد بیشتری از تعقیب ساحران بین سال‌های 1430 و 1530 آغاز شد. وسواس جادوگر مدرن هزاران نفر را گرفت. این محاکمات بر روی کسانی متمرکز بود که متهم به انجام جادوگری خطرناک بودند، در سوئیس و مناطق اطراف، کسانی که این جادوگران را متهم و تحت تعقیب قرار دادند، از ترس اینکه آنها شیطان را می پرستیدند، این کار را انجام دادند. مواردی از این دست در شهرهای کاتولیک، به عنوان مثال، لوسرن و نورنبرگ رایج‌تر بود. شخصیت‌های مهم سـ*ـیاسی، اعم از متهمان، متهمان یا قربانیان، اغلب شناخته شده‌ترین شخصیت‌ها در محاکمه‌ها علیه جادو بودند. این به این دلیل بود که محاکمه‌های افراد جامعه بالا در مقایسه با آزمایش‌هایی که شامل مردم عادی شهر یا روستاییان می‌شد، بیشتر ثبت می‌شدند. به عنوان مثال، گرگوری تورز اتهامات سحر و جادو را در دربار سلطنتی گل قرن ششم ثبت کرد . بر اساس تاریخچه فرانک ها ، دو نفر به اتهام جادو کردن امپراتور آرنولف اعدام شدند.و باعث سکته ای شد که منجر به مرگ او شد. تعقیب سحر و جادو در این دوران بسیار نادر بود زیرا مسیحیان مایل بودند اعمال جادویی را در چارچوب دین تطبیق دهند. به عنوان مثال، طالع بینی توسط یونانی ها ایجاد شد که توسط مسیحیان قرون وسطی بت پرست به حساب می آمدند . طالع بینی اگر برای کنترل سرنوشت مورد استفاده قرار می گرفت محکوم می شد زیرا قرار است خدای مسیحی کسی باشد که سرنوشت را کنترل می کند. مسیحیان اولیه تا زمانی که طالع بینی را به قلمرو جسمانی متصل می‌کردند، در تضاد با امر روحانی بودند. مثال دیگر، Dame Alice Kytelerبه دنبال مرگ مشکوک سه تن از شوهرانش به جادوگری و شیطان پرستی متهم شد. او تکفیر شد، اما به دلیل داشتن رتبه بالا و روابط اجتماعی از مجازات های سخت در امان ماند. دانش سحر و جادو به حدی محدود به متهمان بود که آنها چیزی را که احتمالاً روغن دیلدو بود را به عنوان لوازم جانبی بالقوه اعمال ناشایست شیطان صفت او می خواندند.


جادوی قرون وسطایی اروپا

 
  • عالی
  • تشکر
Reactions: ZaHRa و YeGaNeH

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,088
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
در اواخر قرون وسطی

مفهوم جادو در قرون وسطی و اواخر قرون وسطی توسعه بیشتری یافت . افزایش نظرات و مشاوره های حقوقی در این دوران منجر به گنجاندن قانون در برنامه های درسی دانشگاه ها شد. این امر به بازتاب دقیق اصول پیگرد قانونی برای جادو دامن زد. اوایل قرن چهاردهم اوج آزمایشات مربوط به جادو را به ارمغان آورد. در این زمان، چندین نفر به استفاده از جادو علیه پاپ جان بیست و دوم و پادشاه فرانسه متهم شدند. این آزمایشات فقط نگرانی رو به رشد در مورد جادو را افزایش داد و بنابراین شدت مجازات برای چنین اعمالی را تداوم بخشید. افزایش محاکمات در اواخر قرون وسطی نیز تا حدی به دلیل تغییر از اتهام به تفتیش عقاید بود.رویه ها در تشریفات اتهامی، متهم می بایست مدارک فراوانی برای اثبات جرم متهم ارائه می کرد. در صورتی که متهم در انجام این کار کوتاهی کند یا دلیلی نداشته باشد، باید با مجازاتی روبه‌رو شود که در صورت مجرم شناخته شدن متهم برای او تعیین می‌شود. رویه تفتیش عقاید به قضات این امکان را می داد که بدون عواقب به ابتکار خود پیگرد قانونی را انجام دهند. این امر باعث می‌شود که متهم راحت‌تر محکوم به جادوگری شود، و دیگر نگران نداشتن شواهد ناکافی باشد که در نتیجه بی‌گناهی خود را به خطر می‌اندازد. بازجویی تفتیش‌آگاهی اشکال مختلفی داشت، از جمله آزمایش‌هایی با سطوح بازتابنده، دعوت از شیاطین، استفاده از سر انسان برای به دست آوردن عشق یا نفرت و موارد دیگر.

یکی دیگر از دلایل احتمالی افزایش فراوانی آزمایش‌های جادویی در اواخر قرن چهاردهم به دلیل تغییر از کاغذ پوستی به کاغذ ارزان‌تر بود. این امر ثبت و نگهداری اطلاعات بیشتر را ارزان‌تر می‌کند، بنابراین ما حجم بیشتری از اطلاعات مستند از این دوران را داریم. در حالی که ممکن است این امر باعث افزایش جزئی محاکمات علیه جادو شده باشد، دلیل اصلی در واقع رویه بازپرسی جدید محاکمه و تعقیب همانطور که در بالا ذکر شد بود.


ظهور محاکمه جادوگران

ظهور محاکمات جادوگران با تغییرات در مذهب و همچنین تغییرات در جهان سـ*ـیاسی در اروپا به وجود آمده است که یک بار دیگر نشان می دهد که چگونه موضوعات مختلف بر جادوگری تأثیر داشته است. قرن چهاردهم قبلاً باعث افزایش آزمایشات جادوگری شد، اما قرن دوم و ربع سوم قرن پانزدهم به خاطر دراماتیک ترین قیام محاکمه های مربوط به جادوگری معروف بود. محاکمه ها به پیگرد همه جانبه تبدیل شدند، که در آن مردم شهر تشویق می شدند تا حد امکان به دنبال مظنونین باشند. هدف دیگر تامین عدالت نبودعلیه یک مجرم، بلکه برای پاکسازی جامعه از همه متخلفان. اصطلاح "سحر و جادو" معانی متعددی دارد که همگی شامل نوعی جادو یا جادو است. با این حال، در اواخر قرون وسطی، این اصطلاح به شخصی تبدیل شد که از جادوگری صرف فراتر رفت و با جادوگران دیگر به نمایندگی از شیطان متحد شد . فریرز موعظه می کرد که نه تنها جادوگرانی که برای شیطان کار می کنند، بلکه همه کسانی که از گزارش این مجرمان کوتاهی می کنند نیز مقصر هستند. این منجر به شیوع اتهامات، از ترس متهم شدن خود شد. محاکمه‌ها الهام‌بخش محاکمه‌های بیشتری بود، و این افزایش محاکمات الهام‌بخش افزایش فراوانی ادبیات در مورد جادوگران بود. اوج مشهور این سنت ادبی Malleus Maleficarum بوددر سال 1486 توسط جیکوب اسپرنگر و هنری کرامر نوشته شده است. این مورد کلاسیک از رساله جادوگری زن ستیز و تأثیر آن بر جادو در قرون وسطی بعداً در این مقاله بررسی خواهد شد. محبوبیت فزاینده ادبیات در مورد جادوگری و جادو منجر به افزایش حتی بیشتر در محاکمات و محاکمه جادوگران شد.


جادوی قرون وسطایی اروپا

 
  • عالی
  • تشکر
Reactions: ZaHRa و YeGaNeH

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,088
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
کلیشه جادوگر سرانجام در اواخر قرون وسطی تثبیت شد . متون متعددی زنان را به ویژه به جادوگری متمایل می کند. در قرن چهاردهم و پانزدهم، زنان متهم دو به یک از مردان بیشتر بودند. این تفاوت تنها در قرون بعدی آشکارتر شد. تفاوت بین متهمان زن و مرد در درجه اول به دلیل موقعیت زنان در جامعه قرون وسطی اواخر بود. زنان در این دوران به مراتب کمتر از مردان مورد اعتماد بودند، زیرا تصور می‌شد که ذهن ضعیفی دارند و به راحتی منصرف می‌شوند. کلیشه های زن ستیز عمومی، پیگرد قانونی آنها را بیشتر تشویق کرد، که منجر به یک کلیشه سخت تر شد. از جادوگران محاکمه‌های عظیم جادوگران در نیمه دوم قرن پانزدهم سراسر اروپا را فرا گرفت. در سال 1428، بیش از 100 نفر به دلیل کشتن دیگران، از بین بردن محصولات کشاورزی و آسیب رساندن به وسیله جادو سوزانده شدند. این آزمایش در Valais اولین شواهد را برای کلیشه کاملاً توسعه یافته یک جادوگر، از جمله پرواز در هوا، تبدیل انسان به حیوانات، خوردن نوزادان و احترام به شیطان ارائه کرد . استفاده نامحدود از شکنجه در ترکیب با اتخاذ رویه های تفتیش عقاید و همچنین توسعه کلیشه جادوگران و افزایش چشمگیر سوء ظن عمومی در نهایت باعث شور و تشدید این شکارهای گسترده جادوگران شد.

Malleus Maleficarum

قدمت اعمالی مانند جادوی دارویی، طلسم و جادوگری به قرن ها قبل برمی گردد که آنها را شیطانی می دانستند، اما تا زمانی که Malleus Maleficarum در سال 1487 منتشر شد، افرادی که کارهایی را انجام می دادند که به عنوان "جادوگری" تلقی می شد به شدت مجازات می شدند. Malleus Maleficarum توسط یک روحانی کاتولیک در آلمان منتشر شد . این به زبان لاتین نوشته شده بود و عنوان تقریباً به "چکش جادوگران" ترجمه می شود. قبل از انتشار Malleus Maleficarum، اگر فردی به انجام هر نوع جادو متهم شود به سختی مجازات می شد. این سند نحوه رفتار جامعه قرون وسطایی با هر کسی را که کاری انجام می‌داد که یک عمل جادویی یا جادوگری محسوب می‌شد تغییر داد. Malleus Maleficarum به عنوان یک کتاب قضایی دستورالعمل در دادگاه های سکولار اروپا بیش از سیصد سال پس از تاریخ انتشار مورد استفاده قرار گرفت. دو هدف اصلی آن اطلاع رسانی به مخاطبان در مورد چگونگی شناسایی افرادی که جادو می کنند و نحوه پیگرد قانونی بود.گفت:


جادوی قرون وسطایی اروپا

 
  • عالی
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و ZaHRa

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,088
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
افراد. این سند به سه بخش تقسیم شده بود که هر کدام به موضوع متفاوتی در روند آزار و شکنجه می پرداخت. بخش اول به این موضوع می پردازد که چه چیزی جادوگری را واقعی می کند و چگونه این یک تهدید برای جامعه کنونی آنها بود. این بخش همچنین ارتباط بین جادوگران و شیطان را ایجاد می کند . در بخش دوم، اعمال واقعی جادو مورد بحث قرار می گیرد. فصل های این بخش با طلسم های مختلف عنوان شده اندکه جادوگران ممکن است انجام دهند، مانند "چگونه آنها از مکانی به مکان دیگر منتقل می شوند"، "چگونه جادوگران مانع و جلوگیری از قدرت تولید مثل می شوند"، "در مورد شیوه ای که به موجب آن مردان را به شکل جانوران تغییر می دهند" و غیره. آنها شناسایی می کنند. اعمال مختلف جادویی با ایده جادوگری، بنابراین بسیاری از اعمال جادویی که قرن ها انجام شده است به عنوان جنایاتی که مجازات آن اعدام است محکوم می شود. این بخش همچنین به درمان های مختلفی می پردازد که به وسیله آنها می توان از خود در برابر اعمال جادوگران محافظت کرد، بسیاری از این درمان ها یادآور اعمال مختلف جادویی هستند. بخش سوم پیگرد واقعی جادوگران و رویه‌ای که شخص باید از آن پیروی کند، بحث می‌کند. استفاده از تعقیب، دفاع، شهود و مجازات را تعریف می کند. این اساساً راهنمای نحوه محکوم کردن یک فرد به جادوگری است.

جادو و مسیحیت

جادوگری و جادو با بسیاری از موضوعات دیگر در قرون وسطی ارتباط دارد و آن را به موضوعی بسیار مهم و تاثیرگذار تبدیل کرده است. به دلیل این واقعیت که مسیحیت بر کسانی که سحر و جادو می کردند تأثیر زیادی داشت، ارتباط زیادی با دین دارد. هنگامی که مسیحیت سخت‌گیرتر شد، جادوگران را ملحد تلقی کرد و به نوبه خود آنها را به خاطر این کار محاکمه کرد. مسیحیت و کاتولیک با جنبش هایی مانند Reconquista اسپانیایی رشد کردند که در سال 1492 با فتح گرانادا توسط اسپانیا به پایان رسید. این جنبش یک جنگ صلیبی بود و دست اندرکاران دیگران را مجبور به گرویدن به مسیحیت کردند.

زنان در جادو

در طول قرون وسطی حدود 60000 نفر در طول شکار جادوگران مدرن اولیه جان خود را از دست دادند و 70 درصد از این افراد زن بودند. مردان شروع کردند به زنان بی سواد به عنوان موجوداتی که دارای قدرت جادو هستند و جادوگری به عنوان شیطانی تلقی شد. دلیل اینکه جادوگران عمدتاً به عنوان زنان دیده می شدند را می توان به افسانه آلمانی جادوگر آلپ ردیابی کرد که بیان می کرد جزئیات شیطان شناسی کاملاً زنانه است. زنان در پزشکی دارای عناوینی مانند شفا دهنده و ماما بودند که با جادوگری ارتباط داشت. با تغییراتی در کلیسا تغییراتی در نقش زنان به وجود آمد که بر این پیگردها تأثیر گذاشت.

منبع: ویکی‌پدیا


جادوی قرون وسطایی اروپا

 
  • عالی
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و ZaHRa
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا