خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

n@ziii

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
10/4/20
ارسال ها
273
امتیاز واکنش
10,230
امتیاز
303
سن
19
زمان حضور
55 روز 2 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
لیزر موهای زائد اگر به صورت اصولی و تحت نظر فرد متخصص انجام نشود، می تواند عوارضی را به دنبال داشته باشد. آیا لیزر صورت لک می آورد؟ در رابـ*ـطه با لیزر صورت و عوارض لیزر صورت، چه می دانید؟ با ادامه مطلب با ما همراه باشید.
یکی از رایج ترین و نگران کننده ترین عوارض لیزر صورت، رشد مجدد مو در همان قسمت لیزر شده است.
اگر درمان کامل انجام نشود، افراد در عرض شش ماه شاهد رشد مجدد موها خواهند شد، اما نکته ی مثبت این است که موهای تازه درآمده ضعیف و سست هستند. درمان های پی در پی و پایدار بودن لیزر مو، شانس موفقیت را افزایش می دهد.
لیزر موهای زائد صورت حتما باید در کلینیک تخصصی و افراد مجرب انجام شود تا عوارضی در پی نداشته باشد. در صورتی که انجام لیزر، در مراکز غیر معتبر صورت گیرد، ممکن است عوارض جبران ناپذیر ذیل را به دنبال داشته باشد.
عوارض لیزر صورت زنان


قرمزی و حساسیت های خفیف
درد خفیف و قرمزی در محل درمان، برای اکثر افراد گذرا و خوش خیم است و جای نگرانی ندارد. بیمارانی که دچار قرمزی و تورم موضعی در محل لیزر موهای زائد صورت می شوند، باید بدانند که پس از گذشت زمان بهبودی، این حالت برطرف شده و دیگر بازنمی گردد.


پوسته پوسته شدن بعد از لیزر صورت
اگر از دستگاه لیزر غیر معتبر استفاده شود، پوسته پوسته شدن در محل لیزر صورت رخ می دهد. اگرچه این امر آزاردهنده است، اما این مسئله به طور کلی منجر به مشکلات دائمی و پایدار نخواهد شد. به همین دلیل توصیه می شود حتما توصیه های پزشک، بعد از لیزر موهای صورت جدی گرفته شود.

خطر کم عفونت
همیشه در هر روش حذف موهای زائد، امکان ایجاد عفونت وجود دارد. اگرچه این مسئله در رابـ*ـطه با درمان با لیزر، به ندرت اتفاق می افتد، اما عفونت می تواند در هر زخمی ایجاد شود. پیگیری مناسب، احتمال بروز این خطر را به صفر می رساند.


عوارض لیزر موهای زائد صورت

 
  • تعجب
Reactions: Sh@bnam

n@ziii

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
10/4/20
ارسال ها
273
امتیاز واکنش
10,230
امتیاز
303
سن
19
زمان حضور
55 روز 2 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
آسیب چشمی
در صورتی که عینک ایمنی را در طول فرآیند لیزر موهای صورت، استفاده نکنید، امکان ایجاد آسیب چشمی وجود دارد، مخصوصاً هنگامی که می خواهید از لیزر موی صورت، استفاده کنید. همیشه در طول درمان محافظ چشم را بپوشید.
تغییرات رنگدانه ای
پس از لیزر، تغییرات رنگدانه ای در پوست رخ می دهد. ممکن است پوست در محل لیزر موهای زائد صورت، به طور موقت روشن تر یا تیره تر شود. تغییر رنگ به تدریج به حالت عادی بر می گردد. نکات قبل از لیزر موهای زائد را بخوانید.
تاول در اثر لیزر موهای صورت
در رابـ*ـطه با عوارض لیزر صورت، اگر چه این امر بسیار نادر است، اما سوختگی و تاول در محل لیزر موهای صورت، می تواند در نتیجه ی مستقیم عدم مهارت افراد غیر حرفه ای، برای شما اتفاق بیفتد. اگر قبل از استفاده از لیزر پوست به درستی خنک و سرد شود، قاعدتاً سوختگی نباید رخ دهد. حتما مطمئن شوید که فرد انجام دهنده ی این کار باتجربه است.
تشکیل بافت اسکار (جوشگاه)
تشکیل اسکار معمولاً اتفاق نمی افتد، اما چنانچه صورت بگیرد، دائمی است. خطای فرد انجام دهنده ی لیزر در حین درمان، ممکن است باعث ایجاد بافت اسکار شوند. تا زمانی که اپراتور ماهر باشد و از تنطیمات و لیزر مناسب با توجه به نوع پوست شما و منطقه ی مورد نظر برای درمان استفاده کند، اسکار تشکیل نمی گردد. پیگیری های مناسب احتمال ابتلا به این امر را کاهش می دهند.
عوارض لیزر صورت مردان
بسیاری از افراد هیچ عارضه جانبی بعد از لیزر صورت را تجربه نمی کنند، اما مانند هر عمل زیبایی، احتمال ایجاد عوارض صفر نیست. قرمزی پوست، حساسیت یا خارش به مدت ۲۴ ساعت پس از لیزر صورت طبیعی است.
همانطور که پیش تر هم گفتیم، ممکن است در موارد نادر بیمار دچار سوختگی یا تاول خفیف تا متوسط، تغییر رنگدانه‌های پوست، تورم، بثورات، کبودی یا ادم فولیکولی شوند.
عوارض لیزر صورت در مردان از این جهت ممکن است با خانم ها تفاوت داشته باشد که موهای مردان ضخیم تر است. به همین دلیل ممکن است گرمای بیشتری جذب کنند. جذب بیشتر گرما، علاوه بر اینکه اثر لیزر را در از بین بردن مو افزایش می دهد، احتمال ایجاد حساسیت و سوختگی را نیز بالا می برد.
کلید در امان بودن از عوارض لیزر صورت، مراجعه به یک کلینیک خوب با کادر با تجربه و دستگاه های استاندارد است.
در این مقاله در مورد عوارض لیزر موهای صورت صحبت کردیم. برای گرفتن بهترین نتیجه از لیزر باید از دستگاه های به روز و پیشرفته استفاده شود.
منبع: دکتر مجید زاده


عوارض لیزر موهای زائد صورت

 
آخرین ویرایش:
  • تعجب
Reactions: Sh@bnam
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا