خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

n@ziii

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
10/4/20
ارسال ها
273
امتیاز واکنش
10,230
امتیاز
303
سن
19
زمان حضور
55 روز 2 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
شاید شما هم تا به کنون از فواید قرص زینک (قویترین دارو برای رشد مو) اخباری رو شنیده باشید؛ با این توصیف که قرص زینک می‌تواند جلوی ریزش موهای شما را بگیرد. زینک یا روی درواقع یکی از اصلی ترین و مهم ترین مواد معدنی موجود در بدن شناخته می‌شود که بعد از آهن بیشترین مقدار را در بدن ما به خودش اختصاص داده است.
زینک خواص بی نظیری می‌تواند برای بدن شما داشته باشد نه تنها زینک در تقویت سیستم ایمنی نقش دارد بلکه یک ماده معدنی ضروری برای سلامت مو، پوست و ناخن های شما است. زینک را از طریق موادغذایی و تغذیه مناسب میتوانید دریافت کنید، لازم است بدانید که این ماده مفید و ضروری توسط بدن شما تولید نمی‌شود و حتی قابل ذخیره شدن نیست. اگر قرار باشد از خواص قرص زینک پلاس برای سلامت موهایتان صحبت کنم باید اینگونه از مزیت زینک شروع کنم که این قرص فوق العاده می‌تواند حکم یک معجزه را برای رشد موهایتان داشته باشد. بطور کلی اغب افراد، قرص زینک پلاس رو به عنوان یک مکمل ضد ریزش مو می‌شناسند.
طبق تحقیقات بدست آمده افرادی که شاکی از ریزش مو بوده اند با مصرف چند دوره قرص زینک پلاس مشکلشان بطور کامل برطرف شده و دیگر خبری از آن ریزش ها و نارضایتی ها نیست. روی نقش مهمی در تولید پروتئین و کلاژن برعهده دارد بنابراین می‌تواند از عناصر مهم در روند رشد و ترمیم بافت‌های مو محسوب شود. زینک پلاس جدا ازاینکه می‌تواند راهی برای درمان ریزش مو بحساب آید، از سفیدشدن موهای شما جلوگیری میکند و همینطور سرعت رشد موهای شمارا افزایش میدهد.


تاثیر قرص زینک بر رشد مو

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

n@ziii

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
10/4/20
ارسال ها
273
امتیاز واکنش
10,230
امتیاز
303
سن
19
زمان حضور
55 روز 2 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
تاثیرات مالیدن قرص زینک به ابرو
یکی از مهم ترین اجزای صورت می‌توان گفت ابروهای شماست که نقش مهمی در زیبایی شما دارد. بنابراین اگر جز افرادی هستید که به زیبایی خود بسیار اهمیت میدهید باید اول از همه ابروهای خود را رصد کنید و توجه ویژه ای به ابروهای خود داشته باشید. ابروهای زیبا باعث میشوند که چشم های شما بیشتر در صورتتان خودشان را نشان دهند و در نهایت تاثیر زیادی در زیبایی چهره شما خواهند داشت. برای داشتن ابروهای پرپشت و زیبا میتوانید از راه های متفاوتی اقدام کنید.
یکی از بهترین گزینه‌هایی که میتوانیم در اختیارتان قرار دهیم استفاده از قرص زینک برای رشد و تقویت ابروهای شما است. شما به واسطه زینک میتوانید از ریزش مو و ابروهایتان جلوگیری کنید، این عنصر به دلیل ترکیبات مفیدی که درون خود دارد باعث تقویت ابرو ها شده وعلاوه می تواند به ترمیم بافت موکمک کند، جالب است بدانید که زینک بدلیل اینکه می‌تواند جذب سایر ویتامین ها و موادمعدنی در بدن را بالا ببرد و گزینه ایده آلی برای سنتر پروتئین ها باشد پس می‌تواند تاثیر مثبتی در تقویت و رشد ابروهای شما داشته باشد.
اثرات زینک پلاس برای رشد مو
اگر قصد دارید از زینک پلاس (زینک پلاس بهترین مولتی ویتامین برای رشد مو) برای رشد و تقویت مو استفاده کنید باید به شما توصیه کنم که در گام اول سعی کنید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید؛ زیرا به واسطه داشتن آگاهی کامل قطعا بهترین نتیجه را بدست خواهید آورد. طبق مطالعات زیادی که در این زمینه انجام شده است، مصرف معینی از زینک می‌تواند تاثیر بی نظیری بر رشد موهای شما داشته باشد. زینک به طورکلی باعث رشد مو و جلوگیری از هرگونه ریزش می‌شود. درسته که زینک یک عنصر کمیاب محسوب می‌شود اما همین عنصر کمیاب برای بدن لازم و ضروری است و خیلی از فرایندهای بیوشیمیایی بدن وابسته به همین زینک هستند. تولید هورمون ها، سنتزپروتيین، تولیدسلول، جذب ویتامینها و موادمعدنی همگی نمونه هایی از فرایندهای وابسته به زینک هستند.


تاثیر قرص زینک بر رشد مو

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

n@ziii

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
10/4/20
ارسال ها
273
امتیاز واکنش
10,230
امتیاز
303
سن
19
زمان حضور
55 روز 2 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
وقتی بدن شما با کمبود این عنصرکمیاب روبرو شود با ریزش موی شدید این کمبود را نشان میدهد علاوه بر ریزش مو، طاسی سر، کاهش وزن، ضایعات پوستی همگی عوارضی هستند که بدنبال کمبود زینک رخ میدهند. به زبان ساده تر زینک به واسطه دو نقش اصلی خود باعث رشد موها می‌شود.
  1. کمک به رشد و تقسیم هرسلول
  2. ایجاد DNA ، سنتز پروتئین و تولید هورمون ها
زینک به عنوان یک انتی اکسیدان قوی در بدن عمل میکند که سلول های مو را از خطرات مربوط به رادیکالهای ازاد محافظت میکند. این در حالی است که زینک حتی به تولید سبوم یا روغن های طبیعی مو نیز کمک میکند و وظیفه اصلی این روغن‌ها رساندن کافی رطوبت به پوست سر است و همینطور باعث می‌شود که میکروب‌ها وپوسته پوسته‌های ناخواسته به تعادل برسند.
میزان مصرف قرص زینک پلاس برای رشد سریع مو
اگر برای بهبود ریزش مو و یا تقویت موهای خود قرص زینک پلاس را انتخاب کرده اید لازم است برای اینکه جذب این مکمل در بدن شما به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد میزان و طریقه مصرف آن را بیاد داشته باشید تا در واقع یک نتیجه عالی نصیب شما شود. پیشنهاد می‌کنیم قرص زینک پلاس را یک ساعت قبل از غذا و یا دو ساعت بعد از غذا میل کنید تا بتواند بهترین تاثیر را در رشد موهای شما داشته باشد
.
بنابراین اصل مطلب این است که با معده خالی قرص زینک پلاس مصرف شود اما متاسفانه مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که خیلی از افراد با مصرف قرص زینک پلاس دچار عوارض جانبی که بیشتر این عوارض هم گوارشی هستند، می‌شوند. اگر شما نیز شاکی از عوارض جانبی درهنگام مصرف قرص زینک پلاس شدید بهتراست از این به بعد این قرص را با وعده های غذایی میل کنید. بررسی های انجام شده نشان داده است که میزان نیاز یک خانم بالغ به زینک حداقل ۱۰میلی گرم و نیاز روزانه اقایان حداقل ۱۲ میلی گرم است و لازم است اضافه کنم که حداکثر تا ۴۰میلی گرم زینک میتوانید در طول روز استفاده کنید، پس دقت داشته باشید که در هرصورت دوز مصرفی شما نباید از ۴۰میلی گرم بی احترامی کند.


تاثیر قرص زینک بر رشد مو

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

n@ziii

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
10/4/20
ارسال ها
273
امتیاز واکنش
10,230
امتیاز
303
سن
19
زمان حضور
55 روز 2 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
نقش زینک پلاس بعد از کاشت مو
همانطور که مطلع هستیم هدف از انجام کاشت مو این است که از شر ریزش مو و کچلی خلاص شویم. اما باید یادتان باشد که برای بدست اوردن بهترین نتیجه موهای شما مدتها بعد از کاشت نیاز به یکسری مراقبت ها دارد. مکملهای تغذیه ای مهم ترین نقش در تقویت موها بعد از کاشت خواهند داشت. زیرا بعد از کاشت فولیکول های کاشته شده مو کمی حساس شده و نیاز به رسیدگی دارد که قرص زینک یکی از این موارد است که برای بیماران بعد از کاشت تجویز می‌شود. بیشتر افراد بعد از کاشت نیاز هست قرص زینک را بطور دائم مصرف کنند. نه تنها قرص زینک بلکه ویتامین سی، بیوتین، روی ، ویتامین ای همگی برای تقویت هر چه بیشتر مو لازم و ضروری هستند.

تاثیرات زینک پلاس بعد از کاشت ابرو
کاشت ابرو جز روش های دائمی هست که میتونه ابروهای پرپشت و ضخیمی رو به شما هدیه بدهد. البته لازم است بدانید که رسیدگی و تقویت ابرو ها حتی بعد از کاشت یک مسئله بسیار مهم و ضروری محسوب می‌شود که متاسفانه خیلی از افراد این موضوع را جدی نمیگیرند و به میزان کافی بعد از کاشت از مواد تقویتی استفاده نمیکنند. بعد از عمل کاشت ابرو به تعدادی مکمل و داروهای تقویتی نظیر زینک پلاس نیاز دارید. زینک در واقع می‌تواند به واسطه فوایدی که دارد، جذب ویتامین ها و املاح را افزایش دهد، تولید کلاژن در پوست را بالا ببرد و سبب افزایش سرعت در ترمیم زخم ها شود، هورمون ها را تنظیم کند و حتی به سنتز پروتئین کمک کند و مانعی باشد برای ریزش مو و ابروها. پس زینک پلاس جز یکی از گزینه هایی است که بعد از عمل کاشت ابرو، توسط متخصصان کاشت مو به شما توصیه می‌شود.
بهتر است در کنار مصرف این مکمل تقویتی قوی، غذاهای غنی از زینک را نیز بشناسید. اسفناج ، تخمه کدو، بادام زمینی، گوشت گاو همگی سرشار از زینک هستند که میتوانند برای تقویت ابرو های شما بسیارمفید باشند.
منبع: کلینیک تخصصی پوست و مو رُز


تاثیر قرص زینک بر رشد مو

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا