خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~ASAL~

مدیر آزمایشی طبیعت و جانداران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
1/4/23
ارسال ها
847
امتیاز واکنش
1,012
امتیاز
153
زمان حضور
10 روز 8 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
جنگل رقص یک پدیده طبیعی منحصر به فرد است. کاج های این جنگل در حالت های عجیب و غریب خم می شوند ، انگار در رقص هستند. برخی از تنه ها حتی در حلقه پیچ خورده اند. اعتقاد بر این است که اگر شخصی از طریق چنین حلقه ای خزیده و آرزو کند ، به حقیقت می پیوندد. اعتقاد می گوید مکانهایی که تنه چنین حلقه هایی را تشکیل می دهد مرزهای انرژی مثبت و منفی است و اگر از سمت راست حلقه را خزید ، عمر خود را یک سال افزایش می دهید.

دلایل این ساختار ناهنجار درختان هنوز به طور دقیق مشخص نشده است. در میان نسخه ها - و تأثیر باد ، که درختان از آن خم می شوند و خم می شوند. و آسیب حشرات (پروانه ها از خانواده غلطک های برگ) حمله به کاج های جوان 5-20 ساله و آسیب به شاخه ها ؛ و حتی "انتقال آشفته انرژی".




همچنین افسانه ای وجود دارد که بر اساس آن شاهزاده پروسی بارتی در این مکانها شکار می کرد. هنگام تعقیب گوزن ، او یک ملودی زیبا شنید. شاهزاده با بیرون رفتن از دشت ، دختری جوان را دید که در حال نواختن غزل بود. این دختر مسیحی بود و نامش پردیسلاوا بود. شاهزاده او را دعوت کرد تا همسرش شود ، اما دختر پاسخ داد که فقط با مردی با ایمان ازدواج می کند. بارتیوس موافقت کرد مسیحیت را بپذیرد تنها در صورتی که دختر قدرت خدای نامرئی خود را ثابت کند ، نشان دهد که او قوی تر از درختان قوی اطراف است. پردیسلاوا شروع به بازی کرد ، پرندگان ساکت شدند و درختان شروع به رقصیدن کردند. شاهزاده دستبند را درآورد و به عروسش هدیه داد. سالها بعد در این مکان بود که جنگل "رقصنده" بزرگ شد.


جنگل رقص در کالینینگراد

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

~ASAL~

مدیر آزمایشی طبیعت و جانداران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
1/4/23
ارسال ها
847
امتیاز واکنش
1,012
امتیاز
153
زمان حضور
10 روز 8 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
در حقیقت ، این قسمت از جنگل در سال 1961 کاشته شد. ناهنجاری ها فقط در سال های اخیر کشف شده است. چندین سال پیش مسیر پیاده روی جنگل رقص باز شد. در سال 2008 ، عملکرد مسیر گردش به دلیل آسیب های وارد شده به کاج ها در اثر زیر پا گذاشتن روزانه خاک و همچنین تماس لمسی مداوم با پوست درختان متوقف شد. از سال 2009 ، دسترسی به جنگل رقص دوباره باز شد: عرشه های خاصی در تمام مسیرها گذاشته شده است ، و درختان اکنون توسط حصار محافظت می شوند.
این جنگل، مملو از رازهای متنوع و کشف نشده است.


image-10544-j.webp

منبع: ویکی پدیا و سایر سایت‌ها و پی‌دی‌اف کتاب‌های جانوران‌وگیاهان.


جنگل رقص در کالینینگراد

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا