خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
شال و روسری مناسب خانم های قد کوتاه
خانم های قد کوتاه معمولا دغدغه این را دارند که طوری لباس بپوشند که کوتاهی قدشان کمتر به چشم بیاید. خبر خوب اینکه اگر شال یا روسری تان را درست انتخاب کنید به جذاب شدن استایل تان کمک زیادی می کند. گاهی انتخاب مدل مانتو یا شال و روسری خاص موجب می شود با ایجاد خطای دید قدتان بلندتر به نظر برسد. در مقابل اگر این نکات را ندانید با انتخاب لباس اشتباه قدتان کوتاه تر هم دیده می شود. پس اگر دانستن و رعایت این نکات برای تان مهم است با ما در این مطلب همراه باشید.

نکات انتخاب شال و روسری برای افراد قد کوتاه
روسری های با طرح های بزرگ برای خانم های قد کوتاه مناسب نیست. در واقع وقتی شما روسری با طرح های بزرگ سر کنید ناخودآگاه شما را ریزتر از واقعیت تان نشان می دهد. اما شال و روسری های با طرح های ظریف برعکس عمل می کنند. پس اگر قد کوتاهی دارید سعی کنید از شال یا روسری های با طرح های ظریف تر استفاده کنید.

تا جای ممکن سعی کنید خطوط افقی را از استایل تان حذف کنید. برای مثال اگر باید در استایل تان از کمربند استفاده کنید سعی کنید کمربند باریک و با رنگی نزدیک به لباس تان انتخاب کنید تا جلب توجه نکند.


روسری مناسب برای افراد قد کوتاه

 
  • تشکر
Reactions: Tabassoum

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
یا مثلا شال موهر راه راه شیک را ببینید.

به طور ویژه دقت کنید شال یا روسری تان را با طرحی حاوی خطوط افقی انتخاب نکنید. یادتان باشد خطوط عمودی در استایل شما را کشیده تر و خطوط افقی شما را پهن تر نمایش می دهند.

مدل بستن شال یا روسری نیز برای افراد کوتاه قد اهمیت فراوانی دارد. باید شال یا روسری تان را طوری ببندید که گردن و شانه های تان بیشتر به چشم بیاید. به این ترتیب قدبلند تر دیده می شوید

یک پیشنهاد برای مدل شال و روسری برای خانم های کوتاه قد این است که انتهای شال یا روسری تان را در جلوی استایل تان آویزان کنید.البته این بستگی به مدل مانتو و ساده یا طرح دار بودن آن هم دارد.

به طور کلی روسری انتخاب مناسبی برای افراد قد کوتاه نیست و بهتر است آنها از شال استفاده کنند اما در صورت استفاده از روشری بهتر است نکات بالا را رعایت کنید تا بد جلوه داده نشوید و همچنین پیشنهاد می‌سود افراد قد کوتاه از رنگ‌های تیره و روسری‌های نازک با قواره کم استفاده کنند که هیکل‌شان خیلی حجیم و کوتاه‌تر نشان داده نشود.

منبع: کاشانه


روسری مناسب برای افراد قد کوتاه

 
  • تشکر
Reactions: Tabassoum
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا