خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,420
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه
نویسنده این موضوع
Futsal Boys


  • ژانر:‌ مدرسه ای
انیمه‌های ورزشی نیز دارای طرفداران خاص خود هستند. اگر شما م از طرفداران انیمه‌های ورزشی هستید Futsal Boys انتخابی مناسب برای شماست. داستان این انیمه نیز مانند سایر انیمه‌های ورزشی با معرفی کارکتری شروع می‌شود که عاشق ورزش است.

قرار بود این انیمه اوایل سال 2021 منتشر شود اما اکنون در لیست انیمه‌های مورد انتظار 2022 قرار گرفته است. فعلا اطلاعات رسمی و دقیقی از تاریخ پخش این انیمه در دسترس نیست، اما نتفلیکس اعلام کرده که تمامی جزئیات مربوط به انیمه Futsal Boys به زودی منتشر خواهند شد.


In/spectre


  • کارگردان: کیجی گوتو
  • ژانر:‌ معمایی،عاشقانه
این انیمه جذاب معمایی و عاشقانه از مانگایی به همین اسم اقتباس شده و فصل اول آن در سال 2020 در قالب یک سریال 12 قسمتی منتشر شده است.
این انیمه توسط کیجی گوتو (Keiji Gotoh) کارگردانی شده و درباره پسر جوانی است که به تازگی به رابـ*ـطه عاشقانه خود پایان داده است. بعد از این جدایی، دختر مرموزی به وی ابراز علاقه می‌کند.
این دختر ادعا می‌کند که یک الهه است و خدای عقل بین دو جهان عادی انسان‌ها و جهان ماورا الطبیعی است. In/spectre یکی از بهترین انیمه های 2022 است که فصل دوم آن نیز به زودی منتشر خواهد شد.


پر فروش ترین انیمه در سال 2022

 

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,420
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه
نویسنده این موضوع
Tonikawa: Over the Moon For You


  • کارگردان: کنجیرو هاتا
  • ژانر:‌ عاشقانه, کمدی
این انیمه جذاب 2022 علمی تخیلی (بهترین انیمه های علمی تخیلی 2023 و تمام دوران)، کمدی و عاشقانه است. فصل اول تونیکاوا در سال 2020 پخش شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. فصل اول در قالب یک مجموعه 12 قسمتی منتشر شد و احتمالا فصل بعدی هم 12 قسمت باشد. البته همین حالا هم اعلام شده که علاوه بر فصل دوم یک قسمت ویژه OVA قبل از پخش فصل دوم در دسترس همه قرار خواهد گرفت.
داستان این انیمه برخلاف اکثر داستان‌های عاشقانه با اعتراف عشق و ازدواج تمام نمی‌شود. پسر جوان به دختر مورد علاقه خود ابراز محبت می‌کند اما دختر فقط زمانی که باهم ازدواج کنند محبت وی را می‌پذیرد.
اعضای تیم تولید فصل دوم کاملا شبیه فصل قبل است و کرانچیرول اعلام کرده که قرار است این انیمه را به طور همزمان در ژاپن و آسیای شرقی، آمریکای شمالی و اروپا منتشر کند. در مورد انتشار این انیمه در نتفلیکس شایعاتی وجود دارد اما هنوز اطلاعاتی در این مورد در دسترس نیست.


انیمه Orient


  • ژانر: اکشن، خیال‌انگیز
  • کارگردان: تتسویا یاناگیساوا
  • شرکت سازنده: A.C.G.T.
پنج سال قبل، موساشی و دوستش کویجیرو کانه‌ماکی به هم قولی دادند، که وقتی بزرگ شدند هر دو سامورایی بشوند، گروهی تشکیل داده و به شکار اهریمنان بپردازند. اما از آن زمان خیلی چیز ها عوض شده. در جامعه‌ای که اکنون اهریمنان را ستایش و پرستش می‌کند، سامورایی ها مطرود و منفور هستند.
موساشی که با ترس آرزوی سامورایی شدن خود را پنهان کرده، در حالی که بعنوان یک معدنچی در این جامعه زندگی میکند، مهارت های شمشیرزنی (بهترین انیمه های شمشیری 2022 و 2021) خود را نیز مخفیانه بهبود می‌بخشد.
در این میان، کویجیرو با وجود این که از نسل سامورایی هاست، از خیر قول میان خود و دوست دیرینش می گذرد. با این حال دیدگاه اون بعد نجات دادن موساشی از یک حادثهٔ مرگبار تغییر میکند. هرچند هنوز درگیر این موضوع است، کویجیرو به امید کشف احساس واقعی اش، به همراه موساشی عازم سفری می شود. این دو بدون آنکه بدانند این دنیای ناشناختهٔ اهریمن کشی چه برای آنها چه در چنته دارد، با سر وارد آن می‌شوند. حال سوار بر مرکب های آهنین، این قهرمانان پانزده ساله تصمیم دارند که آوازهٔ تباه شدهٔ سامورایی ها را پاک کرده و دنیا را از شیاطین پاک کنند.
اولین قسمت این مجموعه در تاریخ ۶ ژانویه سال جاری پخش شد و بینندگان همراه آن‌ها سفری مهیج را برای ساختن دنیایی بهتر برای همه انسان‌ها آغاز کردند.


پر فروش ترین انیمه در سال 2022

 

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,420
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه
نویسنده این موضوع
Spy X Family

  • ژانر: اکشن، کمدی، جاسوسی
  • کارگردان: کازوهیرو فروهاشی
  • شرکت سازنده: Wit Studio- CloverWorks
  • زمان پخش: آوریل- بهار ۲۰۲۲
داستان این انیمه در مورد جاسوسی است که باید برای انجام یک مأموریت خاص، خانواده تشکیل دهد تا پوشش حفاظتی مناسبی را برای فعالیت او فراهم کنند. پس کودکی را به فرزندی پذیرفته و کسی را هم استخدام می‌کند تا نقش همسرش را بازی کند.
حالا او خانواده و پوشش مورد نظر خود را به‌دست آورده است، هرچند هیچ چیز آنگونه که باید، به نظر نمی‌رسد. زنی که به ظاهر همسر او است یک قاتل اجاره‌ای است و دختری که به فرزندی پذیرفته هم یک ذهن خوان است که به خوبی از شرایط اطرافش و آنچه در ذهن والدینش می‌گذرد، آگاهی دارد. این سه نفر سعی می‌کنند بدون آنکه دیگران متوجه شوند مأموریت و کارهای خود را پیش ببرند، هرچند این امر درنهایت باعث نزدیک‌تر شدن آن‌ها به هم می‌شود.


Jujutsu Kaisen 0


  • نام فارسی: جوجوتسو کایزن 0
  • کارگردان: پارک سونگو
  • ستاره ها: مگومی اوگاتا، یویچی ناکامورا، تاکاهیرو ساکورای
  • ژانر:‌ اکشن، فانتزی
جوجوتسو کایسن (قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن) ثابت کرد که یکی از تکیه‌گاه های بزرگ بعدی در عرصه انیمه‌های درخشان خواهد بود. این مجموعه اکشن ماوراء الطبیعه با مضمون ترسناک، تا حد زیادی به دلیل انیمیشن زیبا و و سبک هنری خود مورد تحسین قرار گرفت. ادامه داستان این انیمه قبل از فصل دوم، در یک انیمه سینمایی خواهد بود که زمستان 2022 اکران خواهد شد.
داستان درباره یوتا اوکوتسو است. از زمانی که دوست دوران کودکی او به نام ریکا در تصاودف کشته شده است، روح او در قامتی هیولایی عجیب و قدرتمند همواره همراه او بوده و از او محافظت میکند. اما ریکا نمیتواند قدرت خود را کنترل کند و برای انتقام گرفتن از افرادی که یوتا را آزار میدهند رفتار خیلی خشونت آمیزی دارد…

منبع: فیگار


پر فروش ترین انیمه در سال 2022

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا