خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,705
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
سر تا پا جین : بلوز و شلوار جین با رنگ متضاد بپوشید
پوشیدن لباس سر تا پا جین شاید سال‌های قبل طرفدار نداشت، اما امروزه بسیار مد شده است و یکی از بهترین ایده‌های ست کردن لباس جین همین است. خانم‌ها هم ممکن است به پوشیدن مانتوی جین با شلوار لی علاقه داشته باشند. پیشنهاد ما این است که سراغ تناژ‌های تیره و روشن جین در یک ست بروید. اگر می خواهید لاغرتر دیده شوید حتما این روش را امتحان کنید. اگر بالاتنه بزرگی دارید بلوز جین تیره بپوشید و شلوار روشن و اگر پاهای چاقی دارید برعکس عمل کنید.


سر تا پا جین یکرنگ
اگر می خواهید دو لباس جین یکرنگ را با هم بپوشید در این صورت پیشنهاد ما این است که خستگی یک رنگ بودن دو لباس جین را با به کار بردن سایر لباس‌ها یا اکسسوری‌ از بین ببرید.

برای مثال کیف و کفشی انتخاب کنید که کاملا متضاد با لباس‌های جین شما هستند یا ویژگی برجسته‌ای دارند که حواس بیننده را به خودشان جلب می‌کنند.
بهتر است دکمه های بلوزتان را باز بگذارید و از یک تی شرت رنگ خنثی مانند سفید یا طوسی در زیر آن استفاده کنید.

جین آبی و جین مشکی
یکی از بهترین و راحت ترین ایده ها برای ست کردن لباس جین این است که جین آبی را با جین مشکی ست کنید مثلا پیراهن یا کت یا مانتو جین آبی را با شلوار جین مشکی بپوشید و استایل شیکی داشته باشید.

جین آبی و جین سفید
ترکیب جین آبی و سفید بی نظیر است و پیشنهاد می کنم حتما امتحان کنید. مثلا مانتو جین آبی با شلوار جین سفید برای خانم‌ها و پیراهن جین آبی با شلوار جین سفید برای آقایان.

قوانین جین پوشیدن برای سایز بزرگ ها:

استفاده از جین‌های تیره مثل مشکی، طوسی و سرمه‌ای می‌تواند بخشی از اضافه وزن افراد سایز بزرگ را پنهان کند؛ در‌حالی‌که جین‌های روشن اضافه وزن را بیشتر نشان می‌دهند. همان طور که در بالا ذکر شد بهتر است در قسمت هایی از بدن که پرتر است جین رنگ تیره بپوشید.



چه کفشی با لباس جین ست می شود؟
خانم‌ها : برای ست کردن کفش با شلوار و لباس جین (لی) زنانه بهتر است سراغ کفش های تـ*ـخت، اسنیکرز، کفش پاشنه بلند و نیم‌بوت بروند. در صورتی‌که می خواهید کفش پاشنه بلند بپوشید بهتر است بلوز یا شومیزتان نیمه رسمی باشد و از جنس جین تهیه نشده باشد.

آقایان: آقایان هم می‌توانند از اسنیکرز سفید در کنار جین آبی استفاده کنند یا حتی صندل اسپرت بپوشند؛ اما به هیچ‌وجه نباید سراغ پوشیدن کفش کاملا رسمی بروند.



رنگ های پیشنهادی شال برای ست کردن با مانتو جین
رنگ‌های خنثی و طبیعی: رنگ‌های بژ، سفید، سیاه و خاکستری، چون رنگ‌های خنثی هستند به خوبی با مانتو‌های لی ست می‌شوند.

رنگ قرمز ، رنگ سبز، زرد، آبی، بنفش و رنگ های پاستلی

منبع: شبره


ایده‌های ست کردن با لباس جین

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا