خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,705
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
پیراهن بلند بپوشید
یکی از ایده های مناسب برای پنهان کردن شکم در زیر لباس استفاده از بلوزهای بلند و مانتوهای گشاد است. لباس‌های بلند و آزاد به راحتی فرم بدن شما را پنهان می‌کنند و می‌توان آنها را با هر مدل شلوار ترکیب کرد. البته به هیچ وجه توصیه نمی‌کنیم به سراغ لباس‌هایی بروید که از سایز خودتان بسیار بزرگ‌تر هستند. این کار ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد و باعث شود از ابعاد واقعی‌تان چاق‌تر به نظر برسید. پس مهم این است که سایز مناسب خودتان را بپوشید؛ نه بزرگ‌تر و نه کوچک‌تر.

لباس تیره بپوشید
لباس‌های تیره باعث می‌شوند لاغرتر به نظر برسید و برجستگی شکم را پنهان می‌کند. پوشیدن لباس مشکی همیشه یک گزینه مناسب است ولی می‌توانید از رنگ‌های سرمه‌ای، زرشکی، یشمی و قهوه‌ای تیره هم استفاده کنید.

شلوار فاق بلند بپوشید
یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای پنهان کردن شکم، پوشیدن شلوار فاق بلند است. این شلوارها راحت هستند و شکم و پهلو را هم پنهان می‌کنند.

از شلوار گنی استفاده کنید
اگر افتادگی شکم دارید یا به هر دلیلی امکان لاغر کردن شکم برای شما وجود ندارد بهترین کار این است که به خرید یک لگ گن دار مناسب فکر کنید. لگ یا شلوار‌های گن دار در قسمت شکم کشی هستند و چربی این ناحیه را کاملا جمع می‌کنند.



انتخاب لباس مجلسی
لباس هایی که یقه بازی دارند، تمرکز را از قسمت شکم شما بر می دارند؛ مثلا پوشیدن لباس با یقه هفت کشیده، باعث می شود که گردن شما بلندتر به نظر برسد و انـ*ـدام شما لاغرتر دیده شود.



لایه لایه لباس بپوشید
این توصیه بیشتر مناسب فصول سرد سال است. لازم نیست با یک تک کت یا کاپشن سر و ته قضیه را هم بیاورید. برای لاغر‌تر دیده شدن چند لایه بلوز و بالاپوش انتخاب کنید و در نهایت با یک شال گردن استایل لایه لایه خود را تکمیل کنید.

بلوز را زیر شلوار نبرید
بهتر است همیشه تی‌شرت یا بلوز خود را روی شلوار قرار دهید. قرار دادن بلوز داخل شلوار، ابعاد و اندازه شکم را کاملا واضح نشان می‌دهد و توجه را به سمت شکم شما جلب می کند.

وضعیت ایستادن
آخرین نکته برای داشتن ظاهر مناسب که البته هم در آقایان و هم در خانم‌ها به کار می‌آید، نحوه ایستادن و رفتار شماست. صاف بایستید، چانه‌تان را بالا نگه دارید و اعتماد به نفس داشته باشید. اگر شرمسار باشید یا پنهان شوید هر آنچه تلاش دارید پنهان کنید، نمود بیشتری پیدا می‌کند.



کت بزرگ انتخاب کنید
این نکته مختص آقایان است. پوشیدن اورکت ظاهری بسیار شیک و برازنده به شما می‌دهد و یکی از راه حل‌های بی نظیر برای پوشاندن شکم است. البته این لباس فقط در فصول سرد کاربرد دارد.

دقت کنید لباس در نواحی اطراف شکم چسبان نباشد
یکی از رازهای پوشاندن شکم این است که لباس، پیراهن یا تی‌شرتی بپوشید که در ناحیه انـ*ـدام بدن پهن‌تر است. لباس‌های کلوش و چین دار در این دسته قرار می‌گیرند. این نکته ظریفی است که باید به آن توجه کنید. بعضی لباس‌ها در ظاهر گشاد هستند، اما برش و دوخت آن‌ها و حتی جنس پارچه لباس به صورتی است که به شکم و نواحی اطراف آن می‌چسبد، بنابراین از این لباس ها دوری کنید.

راه راه عمودی گزینه خوبی است
خطوط راه راه عمودی چشم ما را دچار خطای بصری میکند. لباس‌های راه راه فرد را لاغر‌تر و کشیده‌تر از حالت واقعی نشان می‌دهد. یک شلوار یا بلوز راه راه روش بسیار خوبی برای پنهان کردن شکم است.


منبع: شبره


روش‌های پنهان کردن شکم با لباس

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا