خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,705
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
ست لباس سبز با بنفش
در ست لباس با بنفش در نظر داشته باشید از بنفش هایی استفاده شود که به صورتی متمایل شود و خیلی جیغ نباشد. البته از بنفش ارغوانی بسیار تیره یا بادمجانی در کنار سبز تیره می توان استفاده کرد.

ست لباس سبز با رنگ زرد و نارنجی
برای زیباتر شدن ست لباس با رنگ سبز بهتر است رنگ سبز تیره را با رنگ های شادی مثل زرد و نارنجی استفاده کنید. به عنوان مثلا یک مانتوی زیتونی با کیف و کفش نارنجی. البته در به کار بردن رنگ زرد بهتر است از تونالیته های روشن زرد استفاده شود. البته رنگ سفید هم به عنوان رنگ سوم این ست لباس ترکیب بسیار بسیار زیبایی را به ست لباس زیبایی شما می دهد.

ست رنگ سبز با قرمز
همانطور که قبلا گفتیم ست لباس سبز با رنگ قرمز زیبا می شود .البته این به تن رنگ ها هم بستگی دارد. ترکیب رنگ سبز تیره با قرمز به شما یک ست لباس کلاسیک و جذاب را میدهد
ست کردن لباس سبز با رنگ آبی تیره و سبز
رنگ آبی تیره یا سورمه ای هم از آن دست رنگ هایی است که با سبز تیره بسیار همخوانی دارد و یک استایل شیک و جذاب برایتان ایجاد می کند. این ست مناسب مکان های اداری نیز هست.

ست لباس سبز با رنگ های خنثی
باید بگوییم که همیشه باید سه رنگ را در ست لباس به کار ببرید : دو رنگ مکمل یا مشابه را به همراه یک رنگ خنثی. یک رنگ خنثی که بسیار بسیار در کنار سبز زیبا میشود رنگ کرم می باشد. رنگ کرمی که سبز یا زرد در آن مشهود است. البته رنگ سفید هم می‌تواند در ست لباس شما مناسب باشد.


منبع: شبره


با لباس یا شلوار سبز چه رنگی را ست کنیم؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا