خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,705
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
شلوار جین‌های مام استایل باز هم به دنیای مد بازگشته‌اند و نکته‌ی جالب توجه این است که این شلوارها با انواع مختلف کفش می‌توانند ست شوند و استایل‌های مختلفی برای استفاده در موقعیت‌های مختلف ایجاد کنند. در این مطلب به بررسی ۱۴ مدل ست کردن کفش با شلوار مام استایل می‌پردازیم.

۱. صندل میول
ست کردن شلوار جین مام استایل با صندل میول دارای پاشنه‌ی متوسط، استایل بسیار راحتی را برای رفتن به بیرون از منزل ایجاد می‌کند. این کفش‌ها با شلوار مام استایل راحت به نظر می‌رسند. برای تکمیل استایل از یک بلوز گشاد آستین کوتاه و جواهرات درشتی که با رنگ کفش‌ها همخوانی داشته باشند استفاده کنید. در صورتی که پاشنه‌ی صندل میول شما کوتاه باشد می‌توانید برای مدت زمان طولانی‌تر و استفاده‌ی روزمره آن را به کار بگیرید.

۲. کفش کتانی
کتانی کوتاه

زیبایی شلوارهای جین به این دلیل است که می‌توانند با هر رنگی ست شوند. یک کفش کتانی کوتاه با پارچه‌ی شیک را انتخاب کرده و با شلوار جین مام استایل خود بپوشید. سعی نکنید که ظاهر کفش کتانی خود را با سایر اجزای استایل ست کنید بلکه ظاهر خود را ساد و خنثی نگه دارید.

در صورتی که به دنبال یک استایل غیر رسمی راحت هستید شلوار جین مام استایل خود را با یک کفش کتانی سفید ساده ست کنید که یکی دیگر از ترکیب‌های کلاسیک شلوار مام استایل به شمار می‌رود. علاوه بر این کفش‌های کتانی با شلوار جین‌های مام استایل مشکی یا رنگی هم ترکیب زیبایی را ایجاد می‌کنند و بسیار کاربردی هستند.

۳. کفش کلاگ (clog) نرم
کفش‌های کلاگ یکی از انتخاب‌های عالی برای پوشیدن به همراه شلوار جین مام استایل هستند.کلاگ یک انتخاب مناسب برای ایجاد یک استایل زنانه است. کلاگی که پوشیدن آن برایتان راحت است را انتخاب کرده و آن را با یک پیراهن دکمه‌دار یا تیشرت گشاد ست کنید.

۴. صندل
صندل اسپرت

شلوار جین‌های مام استایل یک انتخاب راحت و شیک برای داشتن استایل غیر رسمی هستند و هنگامی که به دنبال کفش مناسب برای ست کردن با آن‌ها هستید، صندل را فراموش نکنید. فرقی نمی‌کند که به دنبال داشتن استایل رسمی یا غیر رسمی باشید، انواع مختلف صندل‌ها می‌توانند استایل‌های مختلف را ایجاد کنند.

شلوار جین‌های مام استایل راحت هستند بنابراین با توجه به این موضوع سعی کنید آن‌ها را با صندل‌های اسپرت بپوشید. صندل‌های بند دار یا مدل‌هایی که دور مچ پا بسته می‌شوند هم مناسب هستند. یک صندل رنگی را انتخاب کرده و آن را با با بلوز دکمه‌دار گشاد به همان رنگ ست کنید.


منبع: دیجی‌استایل


با شلوار مام استایل چه کفشی بپوشیم؟؟

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,705
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
۵. کفش میول پشت باز
میول پشت باز یکی از کفش‌های جذابی است که می‌توانید به همراه شلوار جین مام استایل بپوشید. از آنجایی که این کفش‌ها فقط انگشتان پا را پوشش می‌دهند برای استفاده در فصل تابستان عالی هستند. استایل کلی خود را ساده نگه دارید تا ظاهر زیبایی داشته باشید.

۶. کفش لژدار تـ*ـخت
شلوار جین‌های فاق بلند و ظاهر زیبای صندل‌ها به خوبی با هم ست می‌شوند. این استایل را می‌توان با استفاده از یک دستبند بزرگ تکمیل کرد. نیم‌تنه‌ی بالایی خود را ساده نگه دارید. سعی کنید از یک تیشرت اندامی به همراه این استایل استفاده کنید.

۷. کفش لوفر گل‌دار

کفش‌های لوفر کفش‌هایی هستند که در هر موقعیتی به ویژه با شلوار جین مام استایل می‌توانند پوشیده شوند. در صورت پوشیدن کفش لوفر گل‌دار می‌توانید ظاهر و احساس استایل خود را تغییر دهید. اگر می‌خواهید استایل خود را ست کنید لباس نیم‌تنه‌ی بالای خود را متناسب با همان الگوی گل‌دار کفش انتخاب کنید. البته این کار کمی دشوار است و می‌توانید یک تیشرت گشاد یا بلوز سبکی که یکی از رنگ‌های موجود در الگوی گل‌ کفش را داشته باشد بپوشید.

۸. بوت تـ*ـخت
یک انتخاب عالی با الهام از سبک قدیمی برای پوشیدن به همراه شلوار جین مام استایل بوت تـ*ـخت است. مچ باریک این کفش زیر ساق پای بسیاری از جین‌های مام استایل قرار می‌گیرد اما به سادگی قابل دیدن است. پوشیدن بوت همچنین توجه را به سمت پاشنه‌ها جلب کرده و باعث قد بلندتر دیده شدن می‌شود.

منبع: دیجی استایل


با شلوار مام استایل چه کفشی بپوشیم؟؟

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,705
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
۹. صندل تـ*ـخت
در تابستان شلوار جین مام استایل خود را با یک جفت صندل تـ*ـخت بپوشید تا راحتی و استایل شیک را با هم تجربه کنید. از یک رنگ خنثی و ساده برای صندل‌ها استفاده کنید اما برای استایل بالاتنه‌ی خود از لباس گل‌دار بهره بگیرید. همچنین می توانید از لباس‌های گشاد و تابستانی هم برای استایل خود استفاده کنید.

۱۰. کفش راحتی کلاسیک


شلوارهای جین می‌توانند استایل‌های رسمی یا غیر رسمی ایجاد کنند. استایل غیر رسمی با پوشیدن یک جفت کفش راحتی کلاسیک ایجاد می‌شود. این کفش‌ها راحت به نظر می‌رسند و برای پاها هم راحت هستند.

۱۱. کفش میول پاشنه‌دار پشت باز
پوشیدن کفش‌های پشت‌باز با شلوار جین می‌تواند استایل غیر رسمی‌ای ایجاد کند اما به انتخاب کفش بستگی دارد. کفش‌های پشت‌باز مختلفی مانند کفش میول پاشنه‌دار پشت باز وجود دارند که استایل رسمی‌تری را ایجاد می‌کنند.

۱۲. کفش مجلسی تـ*ـخت پشت باز که دارای بند

کفش‌های مجلسی تـ*ـخت که پشت باز بوده و دور مچ آن‌ها بند وجود دارد استایل نیمه رسمی‌ای دارند. این کفش‌ها مشابه کفش‌های رسمی‌ بوده اما راحت‌تر هستند. در صورتی که با شلوار جین مام استایل این کفش‌ها و یک پیراهن دکمه‌دار گشاد بپوشید استایل غیر رسمی راحتی خواهید داشت که همچنان برای استفاده در برخی موقعیت‌های نیمه رسمی مناسب است.

۱۳. کفش ورزشی مخصوص دویدن
شلوارهای جین بسیار کاربردی و چند منظوره هستند بنابراین می‌توانید شلوار جین مام استایل خود را به همراه یک جفت کفش ورزشی مخصوص دویدن برای پیاده‌روی استفاده کنید. برای تکمیل این استایل از یک هودی یا سویشرتی که روی تیشرت گشاد پوشیده می‌شود بهره بگیرید. با این کار یک استایل ورزشی خواهید داشت.

۱۴. کفش پاشنه بلند
در صورتی که می‌خواهید استایل شیک‌تری با شلوار مام استایل خود داشته باشید از کفش پاشنه بلند استفاده کنید. این کفش‌ها درخشش و زیبایی بسیاری را به استایل اضافه کرده و به دلیل کشیده‌تر نشان دادن پاها باعث می‌شوند فرد قد بلندتر به نظر برسد.

منبع: دیجی استایل


با شلوار مام استایل چه کفشی بپوشیم؟؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا