خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,705
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
ادکلن هاوایی – Hawaii Milton، ازجمله محصولات بسیار خوشبو و منحصربه‌فرد کمپانی میتون لوید است. این ادکلن که خصوصیات یک ادکلن زنانهٔ کلاسیک را دارد، یکی از معروف‌ترین ادکلن های این کمپانی هلندی – انگلیسی، است. به‌طورکلی هلند باآنکه از مواد اولیهٔ تولید ادکلن بسیار غنی است، اما در حوزه تولید ادکلن های مشهور، چندان موفق عمل‌نکرده است. اما با داشتن یکی از بزرگ‌ترین و کمیاب‌ترین مخازن مواد اولیه ادکلن، این کشور در تأمین مواد اولیه برای تولید ادکلن و عطر، جایگاه بسیار والایی دارد و در همکاری با کمپانی لوید انگلیس، ادکلن های بسیار خوبی را به بازار روانه نموده است.

کمپانی عطر
اما در این میان کمپانی میلتون لوید، که از سال ۱۹۷۵ تولیدات خود را در این حوزه آغاز نموده است و سابقه‌ای بسیار زیاد در تولید ادکلن های فوق‌العاده باکیفیت و یونیک دارد، یکی از استثناها است. ادکلن هاوایی این کمپانی نیز، که یکی از بهترین محصولات این کمپانی بزرگ است و تاکنون ۱۱۴ ادکلن مختلف را به بازار عرضه نموده است، به روش خاص این کمپانی برای تبلیغ محصولات خود در سال ۲۰۰۵ به بازار، عرضه شد.


در این شرکت بزرگ این شعار وجود دارد که: ما برای محصولات منحصربه‌فرد خود هزینه نمی‌کنیم.
این شعار ازآنجا نشات می‌گیرد که این کمپانی معتقد است، به علت کیفیت بالایی که در ادکلن هایش وجود دارد، خود این ادکلن ها می‌توانند بهترین معرف کمپانی و محصولات آن باشند. شهرت این شرکت بزرگ در ارائهٔ برخی از بهترین ادکلن ها باقیمت بسیار مناسب است.

طبع عطر
در ادکلن هاوایی، ترکیب بسیار قوام‌یافتهٔ گل‌های سفید با رایحهٔ چوب، ادکلنی به‌غایت خوشبو را به وجود آورده است و از حق نباید گذشت و باید گفت که این ادکلن در نوع خود یکی از بهترین ادکلن های گلی زنانه است.

ویژگی‌های ادکلن هاوایی – Hawaii Milton
ادکلن هاوایی ماندگاری و قابلیت پخش درخور تحسینی دارد و بین ۶ تا ۹ ساعت را به‌راحتی دوام می‌آورد و بوی خود را بسیار خوب پخش می‌کند. در این ادکلن ابتدا رایحهٔ یاسمن سفید و رز سفید رونده، با اولین اسپری نمودن آن بر روی نبضتان همراه خواهد بود و مدت بسیار خوبی را روی بدنتان باقی خواهد، ماند. پس‌ازآن رایحهٔ یاسمن سفید و رز در لایه دوم در ترکیب با عناصر بسیار خوشبوی لایه سوم، که بوی بسیار منحصربه‌فردی از مشک و رایحه‌های چوبی است، عطر بسیار خوشبویی را به وجود می‌آورد که به‌راحتی بر محیط اطراف غلبه می‌کند.
اگر به دنبال ادکلنی بسیار باکیفیت و کمتر شناخته‌شده برای زنی که دوستش دارید هستید، توصیه می‌کنیم این ادکلن بسیار خوشبو را، امتحان کنید.

منبع: عطر پیچ


معرفی عطر هاوایی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا