خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,158
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 37 دقیقه
نویسنده این موضوع
هر که در خواب صورت خود را زشت ببیند، باید به باطن و ظاهرش توجه کند و از اعمال زشت توبه کند. اگر صورت خود را زیبا دید، کردار و اعمال او پسندیده و مورد قبول مردم است. شخصی که صورت خود را بر افروخته ببیند، نهادی خشمگین و عصبانی دارد. دیدن رو و صورت در خواب ، به آبرو و طینت در بیداری تعبیر می شود.

اگر کسی در خواب رخساره خود را تمیز و روشن ببیند، به خوبرویی و بزرگی میان مردم مشهور خواهد شد. دیدن رخساره زرد یا کثیف تعبیر عکس دارد و مردم به او به دیده حقارت خواهند نگریست. اگر خواب ببینید صورتتان متورم گشته، با کسب ثروت، خود پرستی و لـ*ـذت را در هم می آمیزید. اگر صورت دیگران را در خواب متورم ببینید، پیشرفت شما در زندگی با مانعی حسادت آمیز روبرو می شود .

امام صادق (ع) می فرماید: دیدن روی درخواب بر هشت وجه است:
شرف و بزرگی،
خواری و حقارت،
نظام کارها،
دین و دیانت،
اندوه و رسوائی چون سیاه ببیند،
وام داری،
کار نیکو،
توفیق طاعت.
رخساره درخواب ، دلیل بر نیکوئی حال و شادی مردم کند و زشتی رخساره، دلیل بر غم و اندوه و بیماری کند. دیدن صورت گردیدن، دلیل بر کسی است که از حق تعالی روی بازگرداند و دروغ گوید.
محمد ابن سیرین گوید: اگر کسی روی خود را خوب و با جمالتر از آن ببیند که در بیداری بود، دلیل که شرف و منزلتش بیشتر شود. اگر ببیند رویش زشت و ناخوش گردید، دلیل کند که قدر و منزلتش کمتر باشد و به چشم حقارت بر وی نگرند. اگر ببیند که صورت او به صورتِ دیگر مبدل شد، تعبیر آن چنان بود که دیده باشد. اگر دید که به صورت خود بازگشت، دلیل است که به حق تعالی بازگردد.


تعبیر خواب صورت

 

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,158
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 37 دقیقه
نویسنده این موضوع
لوک اویتنهاو می گوید: اگر رنگ صورت خود را پریده دیدید، نشانه بیماری است. صورت ظریف در خواب نشانه برآورده شدن آرزوها است. صورت زشت، بروز غصه و غم است. صورت آرایش کرده برای مردان نشانه شرمساری و تحقیر ولی آرایش ملایم برای خانمها نشانه خوشبختی است.
شستن صورت، پشیمانی از عملی که انجام داده اید است. داشتن صورتی زیبا که عکس آن در آب افتاده باشد، نشانه داشتن زندگی شاد و با نشاط و عمری طولانی است. صورت پوشانده شده نیز تعبیرش شنیدن خبرهای ناخوشایند است.

ابراهیم کرمانی می گوید: اگر درخواب صورت خود را واژگون ببیند، دلیل که همه مردم، روی از او بگردانند. رخساره درخواب، آرایش مردم و کدخدائی او است. اگر در رخساره عیبی ببیند، درکدخدائی و آرایش او نقصان رسد. اگر ببیند که رویش سرخ و پاکیزه باشد، دلیل که دین و دیانت او درست است. روی زرد نشانه بیماری و روی سیاه نشانه رسوایی بین مردم است.

جابر مغربی می گوید: اگر ببیند بر رخساره او موی بود، دلیل که وام دار گردد. اگر ببیند رخساره او سرخ و پاکیزه بود، دلیل که شادان و خرم گردد. اگر ببیند که رخساره او زرد بود، نشانه این است که او بیمار گردد. اگر ببیند که رخساره او سیاه و تیره است، دلیل که از جهت عیال او را غم و اندوه رسد.
اگر کسی روی خویش را نیکو ببیند، در آب یا در آئینه، یا کسی به وی گوید روی تو نیکو است، دلیل که کار او نیکو شود. اگر روی خویش را زشت ببیند، دلیل که کار او بد شود. اگر روی خود را سرخ ببیند، دلیل که او را با کسی مناظره افتد و از آن کس خشم فرو خورد.
اسماعیل بن اشعث می گوید: اگر کسی ببیند خویشتن را دو روی است، دلیل که منافقی کند. اگر دو روی خویش را خوب و پاکیزه ببیند، دلیل که میان مردم واسطه شود. اگر یک روی خود را خندان ببیند و یکی گریان، دلیل که وی را دو زن بود و سازگاری نکنند با یکدیگر.

منبع یوتاب


تعبیر خواب صورت

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا