خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,158
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 37 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعبیر خواب ناراحتی و غم از دیدگاه محمد بن سیرین

تعبیر ناراحت بودن معشوق و همسر در خواب نشانه کسب موفقیت حتمی در زندگی می باشد. اگر فردی در خواب ببیند که معشـ*ـوقه اش از وی دلگیر می باشد و بیننده خواب به او دلداری می دهد نشانه این می باشد که یک سرنوشت پر سعادت در انتظار خواب بیننده است.

اگر فردی در خواب ببیند که معشـ*ـوقه اش و یا همسرش ناراحت است و گریه می کند تغییری مهمی در زندگی بیننده خواب ایجاد می شود که نتیجه این تغییر خوبی و بهبودی می باشد.

تعبیر خواب غم و اندوه، شادی و نشاط می‌باشد،‌‌‌‌‌ ولی اگر در خواب ببینی که از غم نجات پیدا کرده‌ای، یعنی دچار غم و اندوه می‌شوی .

تعبیر خواب ناراحتی و قهر بودن از نظر امام جعفر صادق

اگر فردی در خواب ببیند کسی را که دوست دارد گوشه گیر و ناراحت است بیانگر خبر شادی آفرین و خوبی برای بیننده رویا و آن کسی که دوست دارد می باشد که این خبر می تواند به صورت یکباره تغییرات مثبت و مهمی را برای بیننده رویا به ارمغان بیاورد همچنین خرمی و رفاه و آسایش و سعات می تواند از دیگر نشانه ها برای دیدن این رویا باشد.

تعبیر خواب غم و اندوه از دیدگاه جابر مغربی

اگر فردی در خواب ببیند کسی را که دوست دارد از وی ناراحت می باشد نشانه خوشبختی و شادی در زندگی زناشویی آن ها است و اگر بیننده رویا ببیند که وی را با حرف هایش تسکین می دهد نشانه خوشی و لـ*ـذت است.

اگر فردی در خواب ببیند که باعث ناراحتی معشـ*ـوقه اش و همسرش و یا یکی از اعضای از خانواده و دوست شده است بیانگر این می باشد که شانس به زودی به بیننده رویا لبخند می زند و اوضاع زندگی اش دستخوش تغییراتی مطلوب می شود.

تعبیر خواب دلخور بودن

شیخ طوسی : اگر فردی در عالم رویا مشاهده کند که عشقش و یا همسرش ناراحت و دلخور است و کلامی نمی گوید و چهره وی پریشان و مضطرب می باشد معانی خوب و خیری در پس این رویا نهفته می باشد و یقینا در آینده ای نزدیک خبرهای خوشی بدست زن و شوهر می رسد
منبع حرف تازه


تعبیر خواب غم و اندوه

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا