خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~ĤaŊaŊeĤ~

دستیار تالار کتاب گویا
دستیار مدیر
گوینده انجمن
میکسر انجمن
  
عضویت
17/7/21
ارسال ها
731
امتیاز واکنش
9,739
امتیاز
263
سن
17
محل سکونت
فضول آباد
زمان حضور
61 روز 11 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
گویندگی چیست؟

گویندگی و فن بیان نوعی هنر به حساب می‌آید. هنر این که شما بتوانید به خوبی با دیگران ارتباط برقرار کنید و در اصل توجه آنها را به سخنان خود معطوف کنید. زمانی که شما شروع به ارتباط گرفتن با کسی می کنید، در واقع در تلاش هستید تا آنچه که در ذهن خود دارید به واضح ترین و بهترین شکل ممکن به او انتقال دهید.

حال این که شما تا چه اندازه بتوانید آنچه در ذهن خود می گذرد با شفافیت به مخاطب تان انتقال دهید و منظور خود را به بهترین شکل ممکن به او برسانید، هنری است که به آن فن بیان گفته می شود. تسلط به مهارت فن بیان در جوامع امروزی امری واجب و ضروری برای هر شخصی به شمار می‌آید. همچنین برای بسیاری از والدین تقویت فن بیان کودکان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر تا به حال دقت کرده باشید، اغلب افرادی که در تلویزیون و رادیو گوینده و مجری هستند، دارای فن بیان بسیار خوبی می‌باشند در اصل آرزوی بسیاری از افراد این است که بتوانند مانند آن ها صحبت کنند و در واقع مطالب خود را با قوت و جذابیت آنها ارائه دهند. در ابتدا کمی سخت به نظر می‌رسد اما اگر شما بتوانید به چند نکته ساده واقف شوید، به سادگی خواهید توانست که همانند آن ها صحبت کنید و از این توانایی خود لـ*ـذت ببرید.

فرقی نمی‌کند که کجا قرار باشد از این موضوع استفاده کنید. می‌تواند در هنگام تعریف کردن یک داستان برای همکلاسی هایتان باشد و یا حتی هنگامی که قصد دارید در یک جلسه مهم، سخنرانی انجام دهید. یادگیری این تکنیک ها می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند تا بتوانید محتوای جذابی را ارائه دهید…


گویندگی چیست؟

 
  • تشکر
Reactions: FaTeMeH QaSeMi و Elaheh_A
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا